Als het goed is de laatste keer dat we PSV ontvangen op kunstgras. Volgend jaar (zullen we wel eerst punten moeten gaan pakken anders duurt het wat langer) weer op natuurgrasAh weer ouderwets op het kunstgrasveldje. Ik zet in op 2 blessures
Ach, het veld zal sowieso beter zijn dan vorig jaar![]()
Als je goed kijkt zie je een zwaar verguisde middenvelder meerdere goede ballen afleveren waardoor gescoord wordt.
Heerlijke wedstrijd van Pablo. Wel een grote fout ook.Ach, het veld zal sowieso beter zijn dan vorig jaar![]()
Als je goed kijkt zie je een zwaar verguisde middenvelder meerdere goede ballen afleveren waardoor gescoord wordt.
Klopt, maar met 3 pre-assists mag je die blunder op een slecht bespeelbaar veld maken.Heerlijke wedstrijd van Pablo. Wel een grote fout ook.
Dus als 6 man er zin in heeft, 1-3?Wanneer het collectief er zin in heeft dan 0-6
Wanneer ze het weer eens niks boeit dan 1-1.
Teken ik ook voor. Ajax een gelijkspel en we gaan een laatste eindsprint inzetten.Dus als 6 man er zin in heeft, 1-3?
Helaas is dat tegenwoordig meer gewoonte dan uitzondering.en weer billetjes op elkaar in helft twee .
1-2Ik heb er 20e op staan, dus jullie kunnen gerust gokken op gelijkspel
Dat Götze vervangen zal worden zijn toch geen signalen voor? Tenminste, van mij persoonlijk zou het wel een keer mogen, maar Schmidt lijkt nog niet zo ver.Het AD voorspelt dat Gotze wordt vervangen door Veerman en dat Bruma een basisplaats krijgt.
Dat ze daar nog niet mee gestopt zijn. Onvoorspelbaar onze opstellingen. Ik ben niet verbaasd als hij ineens 8 man rust geeft.Het AD voorspelt dat Gotze wordt vervangen door Veerman en dat Bruma een basisplaats krijgt.