Sparta Rotterdam - PSV | Zondag 27 februari | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zit ook zeker wat in. Ajax heeft ook bijna elke wedstrijd na een Europese week verkloot dit seizoen. Ik denk dat mensen al cynisch zijn ingesteld omdat PSV sowieso maar matig tot een goede vorm komt dit seizoen, dus dan is zo'n wedstrijd als vandaag koren op de molen, ook al verklaren de omstandigheden in dit geval dus wel een hoop.
Maar met alleen cynisme wordt het echt niet beter.
Net zoals je zegt zijn er wel degelijk moeilijke omstandigheden, waaronder b.v. veel blessures van belangrijke schakels.
En de realiteit is blijkbaar dat in het huidige voetbal drie wedstrijden in de week topfit blijven en scherp zijn een te grote belasting vormt voor spelers.
En dat niet alleen in onze qua topspelers afgeroomde Eredivisie.
 
Sorry hoor, maar ik schaam me meer om wat ik op de 26 pagina's lees in dit topic.
Volgens sommigen is de enige topploeg die na de Europese week wint blijkbaar compleet bagger.

Ja, het was bij vlagen dramatisch slecht en kritiek op het spel is zeker op zijn plaats.
Maar ik vond het commentaar van Roger Schmidt correct.
Een trip naar Israel, kunstgras dat vraagt om blessures en een fanatieke tegenstander die mocht houthakken van een veel te tolerante scheidsrechter zijn niet bepaald ingrediénten voor een mooie partij voetbal.
Ja, dan mag je inderdaad het commentaar geven op ESPN zoals onze coach dat deed.

Die zender mag overigens wel eens hun commentator op het matje roepen na zijn 96 minuten lang durende verslag vanuit de hoop dat PSV puntverlies zou lijden.
En dan zouden supporters wel een gekleurde bril op hebben en verslaggevers objectief zijn?

In de lange reeks wedstrijden zitten er regelmatig tussen die tegenvallen. En het huidige PSV stelt qua spel vaak teleur. Helaas klopt dat volledig.
Toch is er nog steeds uitzicht op drie prijzen , dus qua resultaat - daar is het spel voor uitgevonden - doen we het zo slecht nog niet.
Qua mentaliteit zit het bij de spelers beter dan bij sommige supporters die het gras bij onze concurrenten om een of andere reden veel groener schijnen te vinden.

Als deze gemankeerde selectie nog een of twee rondes Europees overleeft, de beker wint en tweede wordt in de competitie, vind ik dat PSV het zo slecht nog niet heeft gedaan.
Om dat te bereiken lijkt me steun van ons belangrijker dan een soort forumwedstrijd "wie is hier het meest cynisch?"
In dat verband hulde aan ons uitvak dat weer geweldig presteerde op Spangen.
En dat woensdag in Deventer en zondag op de Oosttribune wederom zal doen.
Forza PSV.
Dubbel gevoel, jazeker er zijn verzachtende omstandigheden, en vooralsnog is er nog zicht op meerdere prijzen. Maar het doet bij vlagen gewoon pijn aan de ogen om het elftal over het veld te zien zwalken, neem aan dat jij dat ook ziet.

En ja, sowieso chapeau voor onze 12e man in de uitwedstrijden, al jaren lang.

Hoe dan ook, woensdag kijken we gewoon weer, op weg naar de bekerfinale.
 
Sorry hoor, maar ik schaam me meer om wat ik op de 26 pagina's lees in dit topic.
Volgens sommigen is de enige topploeg die na de Europese week wint blijkbaar compleet bagger.

Ja, het was bij vlagen dramatisch slecht en kritiek op het spel is zeker op zijn plaats.
Maar ik vond het commentaar van Roger Schmidt correct.
Een trip naar Israel, kunstgras dat vraagt om blessures en een fanatieke tegenstander die mocht houthakken van een veel te tolerante scheidsrechter zijn niet bepaald ingrediénten voor een mooie partij voetbal.
Ja, dan mag je inderdaad het commentaar geven op ESPN zoals onze coach dat deed.

Die zender mag overigens wel eens hun commentator op het matje roepen na zijn 96 minuten lang durende verslag vanuit de hoop dat PSV puntverlies zou lijden.
En dan zouden supporters wel een gekleurde bril op hebben en verslaggevers objectief zijn?

In de lange reeks wedstrijden zitten er regelmatig tussen die tegenvallen. En het huidige PSV stelt qua spel vaak teleur. Helaas klopt dat volledig.
Toch is er nog steeds uitzicht op drie prijzen , dus qua resultaat - daar is het spel voor uitgevonden - doen we het zo slecht nog niet.
Qua mentaliteit zit het bij de spelers beter dan bij sommige supporters die het gras bij onze concurrenten om een of andere reden veel groener schijnen te vinden.

Als deze gemankeerde selectie nog een of twee rondes Europees overleeft, de beker wint en tweede wordt in de competitie, vind ik dat PSV het zo slecht nog niet heeft gedaan.
Om dat te bereiken lijkt me steun van ons belangrijker dan een soort forumwedstrijd "wie is hier het meest cynisch?"
In dat verband hulde aan ons uitvak dat weer geweldig presteerde op Spangen.
En dat woensdag in Deventer en zondag op de Oosttribune wederom zal doen.
Forza PSV.
Dat mag jij vinden.
 
Nee zo zijn ze altijd. Negatief denken want dan valt de teleurstelling mee. En dan wanneer het goed gaat net doen alsof men hun negatievie shit hier is vergeten. Mwene was al poep na 2 wedstrijden. Doan is te sloom etc. Bruma uitgekotst en uitgelachen. JdJ koopt alleen maar troep. Moet ik nog verder gaan.
Je zou haast denken dat de gemiddelde supporter opportunistisch van aard is ;)
 
Nee zo zijn ze altijd. Negatief denken want dan valt de teleurstelling mee. En dan wanneer het goed gaat net doen alsof men hun negatievie shit hier is vergeten. Mwene was al poep na 2 wedstrijden. Doan is te sloom etc. Bruma uitgekotst en uitgelachen. JdJ koopt alleen maar troep. Moet ik nog verder gaan.
En zo kun je inderdaad doorgaan.
Mauro junior kun je nog aan je lijstje toevoegen. Zou ook niets kunnen.
Kritisch zijn is volgens mij iets anders dan mensen compleet afbranden.
 
Maar dan moet je dus nog 10x winnen. Zit nog minstens een paar keer puntenverlies bij. O.a. Feyenoord uit komt nog.
Tja. Dat is in de toekomst kijken. Ik wilde alleen maar zeggen dat - als PSV kampioen mag worden - nog niet te zeggen is of het een mooi of lelijk kampioenschap is.
Die zender mag overigens wel eens hun commentator op het matje roepen na zijn 96 minuten lang durende verslag vanuit de hoop dat PSV puntverlies zou lijden.
Ik heb de hele wedstrijd gezien en dit geen seconde gedacht.
 
Dubbel gevoel, jazeker er zijn verzachtende omstandigheden, en vooralsnog is er nog zicht op meerdere prijzen. Maar het doet bij vlagen gewoon pijn aan de ogen om het elftal over het veld te zien zwalken, neem aan dat jij dat ook ziet.

En ja, sowieso chapeau voor onze 12e man in de uitwedstrijden, al jaren lang.

Hoe dan ook, woensdag kijken we gewoon weer, op weg naar de bekerfinale.
Ja, veel pijn aan de ogen.
En eerlijk gezegd zweet ik nu al peentjes voor wat ons woensdag in Deventer te wachten staat. ;)
 
En zo kun je inderdaad doorgaan.
Mauro junior kun je nog aan je lijstje toevoegen. Zou ook niets kunnen.
Kritisch zijn is volgens mij iets anders dan mensen compleet afbranden.
Nee die kan niet verdedigen hoor je dan. Als je dan wijst op hoe ie Anthony in de broekzak had dan kan Anthony d'r weer geen kloot van. En aan het eind van het verhaal zijn we boos op JDJ omdat ie Mauro te goedkoop verkoopt want het was zo'n geweldige speler. Never ending cycle.
 
Maar het gegeven dat wij beiden (en ws een flink deel van het forum met ons) nerveus zijn voor een bekerontmoeting tegen een promovendus spreekt boekdelen wat mij betreft.
Tja, zij halen wel 4 punten bij Ajax..

Verder ben ik het vooral eens met Antenor. Europese week (in Israel of all places), blessures, kunstgras.. Maar elke speler die 3x een bal verkeerd raakt wordt direct afgebrand. Een supporter zou opportunist moeten zijn, maar op 't forum heerst vooral een tendens van negativiteit ten opzichte van onze jongens. En dat gaat veel verder dan 'kritiek'.

We zijn de winnaar van 't weekend he, met Feyenoord en Ajax allebei verloren. Be happy.
 
.
Tja, zij halen wel 4 punten bij Ajax..

Verder ben ik het vooral eens met Antenor. Europese week (in Israel of all places), blessures, kunstgras.. Maar elke speler die 3x een bal verkeerd raakt wordt direct afgebrand. Een supporter zou opportunist moeten zijn, maar op 't forum heerst vooral een tendens van negativiteit ten opzichte van onze jongens.
Tuurlijk. De volgende keer dat Sangare als een amateur staat uit te verdedigen brengen we 'm wel bloemen..
 
.
Tuurlijk. De volgende keer dat Sangare als een amateur staat uit te verdedigen brengen we 'm wel bloemen..
Nu moet ik wel zeggen dat die bal nooit op sangare gegeven mag worden, hij staat centraal met 2 man in zijn rug. Zon bal moet of naar de middellijn of naar de zijkant.
 
Nu moet ik wel zeggen dat die bal nooit op sangare gegeven mag worden, hij staat centraal met 2 man in zijn rug. Zon bal moet of naar de middellijn of naar de zijkant.
Maar dan nog had Sangare doortastender kunnen handelen. Maar genoeg er over, we hebben gewonnen, Schmidt heeft meer ca 1u videomateriaal over wat er beter kan. Gewoon blijven winnen en zien of/waar het schip strand.
 
.
Tuurlijk. De volgende keer dat Sangare als een amateur staat uit te verdedigen brengen we 'm wel bloemen..
Die man is al weken de beste van 't veld. Mag die ook een foutje maken? kom op man.. Er zit gewoon een verschil tussen kritiek hebben en straight up afzeiken.
 
Die man is al weken de beste van 't veld. Mag die ook een foutje maken? kom op man.. Er zit gewoon een verschil tussen kritiek hebben en straight up afzeiken.
Het is iets structureels. Vandaag was het Sangare, volgende week is het Drommel. Misschien mag je dit soort persoonlijke fouten op z'n minst even aanstippen..

Enja, het is ongelooflijk maar we hebben serieus nog de beker en kampioenschap ligt in het bereik. Maar het voetbal doet pijn aan de ogen. M.i. komt dat niet perse door spelers maar vooral door Schmidt, die geen enkele vastigheid of enige routine in dit elftal weet te krijgen. Maar dan nog mogen persoonlijke fouten best benoemd worden..
 
Nu moet ik wel zeggen dat die bal nooit op sangare gegeven mag worden, hij staat centraal met 2 man in zijn rug. Zon bal moet of naar de middellijn of naar de zijkant.
Hij geeft gewoon een klotepass.. maargoed. Gewonnen en onverwacht verlies van ajax..
Ongelooflijk 🥳
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan