Sparta Rotterdam - PSV | Zaterdag 2 november | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
EIZFAaYXUAAfV7m


#BOMMELEXIT
 
Wat onnodig dit. Speelde als één van de weinigen echt een goede pot, maar ja, met spelers als Mitroglou en Gakpo om je heen wordt het een lastig verhaal.

Was niet persoonlijk op Doan gericht. Meer bedoelt als aanvulling. Ik vind Doan nog niet echt een toegevoegde waarde, maar viel vandaag inderdaad niet door de mand.
 
Was niet persoonlijk op Doan gericht. Meer bedoelt als aanvulling. Ik vind Doan nog niet echt een toegevoegde waarde, maar viel vandaag inderdaad niet door de mand.
Eens. Ik vind 8 miljoen volledig ridicuul. Maar daar kan die jongen niks aan doen. Vond m vandaag inderdaad prima.
 
Blijkbaar is het gemis van Bergwijn en Malen zo groot, dat we dan een elftal over hebben wat niveau Heerenveen en Groningen is. Onacceptabel dat je dan 3 keer op rij geen wedstrijd hebt gewonnen in de competitie. En dan heb je ook nog is een clown van een trainer die iedere keer zijn lievelingetjes opstelt. Als toetje mag die ook weer Hendrix opstellen volgende week.

Dan roep ik wekenlang om Boscagli en Mitroglou. Maar tering zeg, wat een belachelijke slechte invalbeurt van beide heren. Ja sorry, dan maak je het Bommeltje ook wel erg makkelijk allemaal helaas.

Dumfries en Ihattaran krijgen nog respect van mij. De enige twee die met heel hun hart spelen. De rest opgerot, met Rosario en Sadilek voorop.
 
PSV. Niveau Gibraltar
Nijhuis . Niveau Gibraltar.
Middenveld PSV muv Ihattaren niveau 5e klasse.
Door falende Rosario, Guti was elke 2e bal voor Sparta waardoor er telkens een man meer situatie ontstond tegen de verdediging van PSV.
Vanuit dat oogpunt heeft de verdediging het niet zo slecht gedaan. Wel weer minpunten voor Zoet die 1e stompt hij niet naar de zijkant en de 2e kon alleen in de korte hoek binnen vallen en dan nog heeft hij hem niet.
Daarnaast was de 2e wissel van Bommel direct na de 1-1 een hele domme wissel. Op dat moment hadden we de overhand en na de wissel niet meer.
Wanneer gaat hij eindelijk weer Affellay en Perreiro opstellen want zo kan het niet langer.
 
Blijkbaar is het gemis van Bergwijn en Malen zo groot, dat we dan een elftal over hebben wat niveau Heerenveen en Groningen is. Onacceptabel dat je dan 3 keer op rij geen wedstrijd hebt gewonnen in de competitie. En dan heb je ook nog is een clown van een trainer die iedere keer zijn lievelingetjes opstelt. Als toetje mag die ook weer Hendrix opstellen volgende week.

Dan roep ik wekenlang om Boscagli en Mitroglou. Maar tering zeg, wat een belachelijke slechte invalbeurt van beide heren. Ja sorry, dan maak je het Bommeltje ook wel erg makkelijk allemaal helaas.

Dumfries en Ihattaran krijgen nog respect van mij. De enige twee die met heel hun hart spelen. De rest opgerot, met Rosario en Sadilek voorop.
:clown::clown: In Circus Boltini hadden ze ongetwijfeld furore gemaakt...:D
 
Blijkbaar is het gemis van Bergwijn en Malen zo groot, dat we dan een elftal over hebben wat niveau Heerenveen en Groningen is. Onacceptabel dat je dan 3 keer op rij geen wedstrijd hebt gewonnen in de competitie. En dan heb je ook nog is een clown van een trainer die iedere keer zijn lievelingetjes opstelt. Als toetje mag die ook weer Hendrix opstellen volgende week.

Dan roep ik wekenlang om Boscagli en Mitroglou. Maar tering zeg, wat een belachelijke slechte invalbeurt van beide heren. Ja sorry, dan maak je het Bommeltje ook wel erg makkelijk allemaal helaas.

Dumfries en Ihattaran krijgen nog respect van mij. De enige twee die met heel hun hart spelen. De rest opgerot, met Rosario en Sadilek voorop.
Met pijn in mijn hart........ ga ik met je mee.....,,alleen Rosario en Sadilek mogen wel blijven. Als echte rkc-er...,,.Zoet out
 
Seizoen 2018-2019
Stand na 12 wedstrijden
PSV 12-36 43-5
Ajax 12-31 37-5

Seizoen 2019-2020
Stand na 12 wedstrijden
Ajax 12-32 39-9
PSV 12-24 28-15

Ajax 1 punt meer dan vorig seizoen en PSV 12 punten minder. PSV had vorig seizoen pas na 22 wedstrijden 15 tegengoals en na 8 wedstrijden 30 goals voor en 3 tegen.
Het kampioenschap is al zo goed als beslist. Het ligt niet aan Ajax het ligt volledig aan PSV.
 
Aan het begin van t seizoen had ik wel goede hoop met Baumgartl, maar die kan er helaas echt geen klote van.
 
Goh ben nu toch benieuwd hoe je JdJ beoordeelt? Want tot 2 maanden geleden mochten we nog geen oordeel geven, zelfs na de dramatische uitschakeling in deCL niet. Alle middelmaten bij elkaar gezet en 10 miljoen betaald voor een kleurloze nietsnut!
Tja, wat valt er te zeggen? Het is momenteel hopeloos slecht. En nee, ik vind het niet juist om heel snel te oordelen.
Overigens zakte vandaag niet alleen jouw bron van ergernis door de mand, maar iedereen, op Dumfries en Ihattaren na. Of ze nu uit de eigen jeugd kwamen, gehuurd zijn, 7,5 miljoen, 10 miljoen of 15 miljoen kostten.
 
Behalve Ihataren,Dumfries,Doan en Gakpo is het middelmaat wat de klok slaat. Zonder inzet en onverzettelijkheid is dit niet hetblaatste puntverlies.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan