Sparta Rotterdam - PSV | Zaterdag 2 november | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet vergeten hè jongens, AZ heeft in de laatste 180 minuten in de Eredivisie 140! daarvan tegen een man minder gespeeld. Bij ons valt het nu enorm tegen, maar AZ is nu ook echt alle geluk in de eredivisie aan het opgebruiken
 
Niet vergeten hè jongens, AZ heeft in de laatste 180 minuten in de Eredivisie 140! daarvan tegen een man minder gespeeld. Bij ons valt het nu enorm tegen, maar AZ is nu ook echt alle geluk in de eredivisie aan het opgebruiken
AZ heeft twee toptalenten voorin rondlopen plus twee prima Eredivisietalenten op het middenveld en linksachter, maar ik sluit me bij je aan. Ik schat PSV op een normale dag een stuk hoger in dan AZ. Jong PSV daarentegen niet, en dat is toch haast wel waar we tegen AZ mee speelden.
 
AZ heeft twee toptalenten voorin rondlopen plus twee prima Eredivisietalenten op het middenveld en linksachter, maar ik sluit me bij je aan. Ik schat PSV op een normale dag een stuk hoger in dan AZ. Jong PSV daarentegen niet, en dat is toch haast wel waar we tegen AZ mee speelden.
Durf gerust te stellen dat PSV op iedere plek betere spelers heeft dan AZ. Stengs en Boadu streep ik weg tegen Ihattaren en Malen. Maar volgende week sta je gewoon 5 punten achter dit verder matige AZ.

Ook de bank is beter, maar het lijkt toch bij PSV nergens meer op het afgelopen jaar.
 
Durf gerust te stellen dat PSV op iedere plek betere spelers heeft dan AZ. Stengs en Boadu streep ik weg tegen Ihattaren en Malen. Maar volgende week sta je gewoon 5 punten achter dit verder matige AZ.

Ook de bank is beter, maar het lijkt toch bij PSV nergens meer op het afgelopen jaar.

*Half jaar

2e seizoenshelft vorig jaar was ook drama
 
Bommel moet gewoon oprotten, nieuwe verse wind + tactiek kan alleen maar goed uitpakken. Je gaat straks zien dat feyenoord ook ineens beter speelt, niet dat ze in een week tijd ineens beter zijn geworden, maar puur ff wat nieuws wat vast en zeker goed uitpakt.

Maar PSV en de fans kennende, er gaat niks gebeuren en hij blijft aanmodderen. Koppig en preuts mannetje wat nooit zelf zal kappen + PSV zal hem nooit ontslaan. Clubicoon, held, blablabla, mijn wc papier heeft meer waarde dan hij momenteel. :sick:

Of zo als sommige hier roepen, komt allemaal wel goed, ajaks zal ook wel punten morsen dus niks aan de hand :FP:

. Aangepast. Zag pas na plaatsing de oproep van Der Muzikant.
 
Stel je nou serieus Frank de Boer voor als coach van PSV..?

Kom je 3 uur per week slaap te kort ofzo?
De vraag was wie een goede trainer voor PSV zou zijn. FdB zou dat inderdaad zijn. Ik ben het met je eens dat de kans daarop nihil is.
 
Durf gerust te stellen dat PSV op iedere plek betere spelers heeft dan AZ. Stengs en Boadu streep ik weg tegen Ihattaren en Malen. Maar volgende week sta je gewoon 5 punten achter dit verder matige AZ.

Ook de bank is beter, maar het lijkt toch bij PSV nergens meer op het afgelopen jaar.

Bizot is beter dan Zoet (in ieder geval veel meer lef in het strafschopgebied)
Wijndal is 100x beter dan Sadilek (op de linksback positie)
Type Koopmeinders hebben wij niet (heeft tenminste de uitstraling van een aanvoerder)
En types als Svenson en Mitsjo zijn niet bepalend maar wel ontzettend belangrijk voor een team.

Maar bij AZ en Ajax zie je spelvreugde...die gasten hebben er zin in om lekker te gaan ballen.
Bij PSV lijkt het net of ze er geen zin in hebben. Allemaal strak gespannen gezichten.
Dat is toch van Bommel aan te rekenen. Op deze manier gaan we Feyenoord achterna.
Sparta komt in de 1e 10 minuten al 3 of 4 x bij het doel van Zoet, echt kansloos.
Denk dat we tegen GVVV uit ook hun het spel laten maken. Want wij kunnen dat nl. niet.
Ben er op het moment helemaal klaar mee.
 
AUB geen Frank de Boer. Met dit team hebben we een coach nodig die wil voetballen en niet 1 die wil tegenhouden en wil counteren.
 
73, 76, 76, 71, 71, 82 punten.

Dat hij daarmee kampioen is geworden zegt ook wat over de rest van de competitie destijds.
Hoewel ik het met je eens ben dat het aantal punten erg laag is voor een kampioen (historisch laag zelfs, geloof ik), wil ik vooral reageren op je laatste opmerking. Betekent het dat je concurrenten (PSV, Feyenoord, AZ, Twente) slecht zijn, of zijn de middenmoters/rechterrijtje een stuk beter?

Maar omdat je in dezelfde competitie speelt, maakt het niet uit. De tegenstanders van de topploegen waren in principe even sterk (negerende dat ploegen in vorm kunnen zijn als je toevallig net tegen ze moet), het enige verschil zit hem in de topploegen zelf. We hebben niet afgesproken dat je 80 punten moet hebben voor een prijs, maar dat degene die de meeste punten heeft een prijs krijgt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan