Sparta Rotterdam - PSV | Zaterdag 2 november | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bommel moet gewoon oprotten, nieuwe verse wind + tactiek kan alleen maar goed uitpakken. Je gaat straks zien dat feyenoord ook ineens beter speelt, niet dat ze in een week tijd ineens beter zijn geworden, maar puur ff wat nieuws wat vast en zeker goed uitpakt.

Maar PSV en de fans kennende, er gaat niks gebeuren en hij blijft aanmodderen. Koppig en preuts mannetje wat nooit zelf zal kappen + PSV zal hem nooit ontslaan. Clubicoon, held, blablabla, mijn wc papier heeft meer waarde dan hij momenteel. :sick:

Of zo als sommige hier roepen, komt allemaal wel goed, ajaks zal ook wel punten morsen dus niks aan de hand :FP:
Mee eens, ik merk hier op forum dat veel mensen vinden de idea om hem te ontslaan niet goed want hij is clubicoon.
Een clubicoon moet ook om club denken en weten wanneer hij moet stoppen, maar bij Mark ik mis deze gevoel... hij gaat gewoon door denkt dat PSV is gewoon een leerschool
 
Het is natuurlijk ook deels JdJ schuld dat we dan blijkbaar een hele matige selectie hebben zodra er blessure's komen.

Maar het grote probleem is ook de trainer. Ja, die laffe hond ja die denkt dat het wel wekelijks geweldig gaat. Met ze uitspraken weer gisteren ' met een beetje geluk win je hier nog '. Ja tuurlijk kerel. Vergeet wederom dat je weer werd weggespeeld door fucking Sparta. Een laffe hond is het, die ik het liefst heel snel zie vertrekken. Spelers als Sadilek, Rosario en Zoet krijgen veel en veel te krediet bij hem. Blijf het maar waanzin vinden dat een Keuken Kampioen Divisie speler aanvoerder is van ons mooie club. Ook heeft Bommeltje nooit het idee hoe hij een wedstrijd aanvoelt. Gisteren ook. Dan speelt die 352 in de tweede helft, wat ik nog best wel verrassend goed vond gaan want je kon wachten op de 1-1 omdat Sparta geen antwoordt had en er niet meer uitkwam. Dan komt de 1-1 maar dan gaat Bommeltje direct wisselen. Middenvelder eruit en een aanvaller erbij, en plots kwam Sparta weer in de wedstrijd en maakte ze ook direct de 2-1. Zo verschrikkelijk frustrerend. Het is ook iedere keer hopen op individuele kwaliteiten want als je naar het veldspel kijkt. Sorry, maar dat is gewoon iedere wedstrijd dramatisch. Ook beginnen we altijd, maar dan ook altijd als slappe zakken. Pas gaan voetballen bij een achterstand, wat wederom weer gebeurde gisteren. Die twee ja knikkers van Bommeltje, trekken hun bek ook niet open. Als de poen maar aan het eind van de maand wordt gestort.

Sorry, maar om de titel speel je niet meer mee. Dan is AZ eerder een waarschuwing voor Ajax, dan wij. Ook de aankomende twee uitwedstrijden voor de interlandperiode, vrees ik helaas het ergste. Kan me niet voorstellen dat je zonder Bergwijn en Malen, met Sadilek, Rosario en Zoet wel ff gaat winnen uit bij LASK Linz en Willem II.

Serieus. Zijn er nog mensen die vertrouwen hebben in Bommeltje? Rest is nog Europa League en beker. Beker zie ik ons niet winnen want daar laten we het altijd afweten. Remember RKC thuis vorig jaar? Precies. En in de Europa League is het ook nog maar de vraag of je wel overwintert want in deze huidige vorm, ga je kansloos verliezen bij LASK Linz en Sporting en is thuis tegen Rosenborg ook geen zekerheid. In de competitie maar hopen dat je tweede wordt.

Kansloos seizoen op deze manier, en dat is te danken aan JdJ en ook voor een heel groot deel aan Bommeltje. Een kansloze nietsnut die totaal geen idee heeft wat die aan het doen is. Toontje die op de achtergrond ook ze bek houdt. Te druk met boekjes. Misschien volgende titel vernoemen naar: Met een beetje geluk win je.
Ik denk we moeten zeg nu meer richten op 3de plek want 1ste en 2de worden we niet meer
 
PSV begon eindelijk wat grip te krijgen in de 2e helft naar wat omzettingen wat resulteerde in een goal van geweldenaar Sadilek. Kort daarna wisselt hij Sadilek voor Mitro en de grip is weer totaal kwijt.

Vervolgens speelt Rosario als enkele controleur op het middenveld en werd compleet overlopen. Valt het jullie niet op dat elk kopduel dat hij aangaat op goed geluk is? Van de 10 duels die hij aangaat worden er 2 a 3 gewonnen en daarna bij dezelfde kleur ingeleverd. De andere 7 a 8 keer is balverlies. Normaal gesproken verzuipt Rosario al met 2 controleurs (waarvan hij er 1 is), laat staan als hij dit alleen moet doen..

Over Zoet kunnen we het beter niet meer hebben. Wat een aanfluiting weer zeg. Van Bommel zal het wel weer gooien op dat hij die directe vrije trap van Rayhi “goed” pakte en die bal uit de corner klemvast had. Dit zijn weer genoeg punten om hem te laten staan voor van Bommel.

Het valt me echt op dat elke supporter/toeschouwer ziet wat er fout gaat, maar van Bommel die elke dag met deze groep werkt dit niet lijkt te zien.

Ik begin echt te neigen naar een no nonsense trainer die in ieder geval een logische tactiek hanteert + logische opstelling.
Dus eerst vallen we Van Bommel af, omdat hij altijd met 2 verdedigende middenvelders speelt. Vervolgens doet hij het een keer niet en is het ook niet goed?
 
Dus eerst vallen we Van Bommel af, omdat hij altijd met 2 verdedigende middenvelders speelt. Vervolgens doet hij het een keer niet en is het ook niet goed?

We zagen allemaal hoe goed dat uitpakte gister. Het materiaal is er niet voor. Mocht Hendrix niet geschorst zijn geweest, had ik meer vertrouwen erin gehad als hij als enige controleur had gespeeld. En Hendrix is al niet het niveau wat PSV zou moeten nastreven.
 
We zagen allemaal hoe goed dat uitpakte gister. Het materiaal is er niet voor. Mocht Hendrix fit zijn geweest, had ik meer vertrouwen erin gehad als hij als enige controleur had gespeeld. En Hendrix is al niet het niveau wat PSV zou moeten nastreven.

Hendrix was geschorst. :rolleyes:
 
Ik denk we moeten zeg nu meer richten op 3de plek want 1ste en 2de worden we niet meer
Klopt, PSV wordt geen 1e en ook geen 2e dit seizoen. Sowieso wordt Ajax kampioen en ik ga ervan uit dat AZ gewoon en volkomen terecht 2e gaat worden aan het eind van dit seizoen...met dank aan Mark en JDJ...!!
 
Klopt, PSV wordt geen 1e en ook geen 2e dit seizoen. Sowieso wordt Ajax kampioen en ik ga ervan uit dat AZ gewoon en volkomen terecht 2e gaat worden aan het eind van dit seizoen...met dank aan Mark en JDJ...!!
Denk eerder met dank aan Stengs, Boadu(?) En Midsjo(?).
 
Klopt, PSV wordt geen 1e en ook geen 2e dit seizoen. Sowieso wordt Ajax kampioen en ik ga ervan uit dat AZ gewoon en volkomen terecht 2e gaat worden aan het eind van dit seizoen...met dank aan Mark en JDJ...!!
Az is ook zo wisselvallig als wat. Ik denk dat we 'gewoon' 2e worden. Zonder een uitzonderlijke europese campagne is dit een volledig mislukt seizoen. En europees ben ik heel bang dat we zelfs de 2e ronde niet gaan halen
 
Az is ook zo wisselvallig als wat. Ik denk dat we 'gewoon' 2e worden. Zonder een uitzonderlijke europese campagne is dit een volledig mislukt seizoen. En europees ben ik heel bang dat we zelfs de 2e ronde niet gaan halen
De enige manier waarop PSV nog 2e kan worden dit seizoen, is wanneer er in de winterstop flink geinvesteerd wordt in de selectie: een goede linksback, 1-2 goede CV’s, en een creatieve aanvallende middenvelder. Maar dat zie ik onder JDJ nimmer gebeuren dit seizoen....dus ga ik ervan uit dat we geen 2e worden.
 
Az is ook zo wisselvallig als wat. Ik denk dat we 'gewoon' 2e worden. Zonder een uitzonderlijke europese campagne is dit een volledig mislukt seizoen. En europees ben ik heel bang dat we zelfs de 2e ronde niet gaan halen

AZ bewierookt maar verliest genoeg punten en wij worden met gemak 2e. En Mark my Words de VAR krijgt nu opdracht vanuit Zeist de competitie beetje spannend te houden en onze vrinden uit Adam krijgen van af nu meer nadeel. Want ja een kampioen begin maart doet de kijkcijfers en geldopbrengst geen goed.
 
Az is ook zo wisselvallig als wat. Ik denk dat we 'gewoon' 2e worden. Zonder een uitzonderlijke europese campagne is dit een volledig mislukt seizoen. En europees ben ik heel bang dat we zelfs de 2e ronde niet gaan halen
Klopt, maar van die wisselvallig team hebben we een voetbal les gehad
 
Kom net terug uit Rotterdam heb het nog een keer geprobeerd uitwedstrijd kijken vanuit Den Helder heen en weer pfff wat doet het zeer aan je ogen het is nog erger dan ik dacht. Helaas komen al mijn verwachtingen uit. Volgende week Willem 2 uit ik zeg verliespartij. Hoe lang mag Markje blijven zitten!!!!!
Ik had prachtige plaatsen gekregen in de skybox van de hoofdsponsor, lekker eten (gewoon normaal balletje gehakt, broodjes etc.) biertje erbij en mooie plaatsen.Had dit zo voo een plaats in de kou in willen ruilen maar wel met een betere wedstrijd voor Psv.
 
De enige manier waarop PSV nog 2e kan worden dit seizoen, is wanneer er in de winterstop flink geinvesteerd wordt in de selectie: een goede linksback, 1-2 goede CV’s, en een creatieve aanvallende middenvelder. Maar dat zie ik onder JDJ nimmer gebeuren dit seizoen....dus ga ik ervan uit dat we geen 2e worden.
Ja en dan Mark gaat de nieuwe spelers geen kans geven of op verkeerde plek weer gebruiken.
De enige uitweg is om Mark te uitzwaaien en iemand nieuwe voor groep te zitten
 
Na wat je gisteravond gezien hebt, durf je nog te zeggen “met gemak 2e”...?? Doe nu eens die oogkleppen af, man....je lijkt MvB wel....!

Niet zo paniekerig. Money rules check de budgetten en competitie eindstanden dan wordt je misschien wat geruster.
 
Na wat je gisteravond gezien hebt, durf je nog te zeggen “met gemak 2e”...?? Doe nu eens die oogkleppen af, man....je lijkt MvB wel....!

PSV staat 2 punten achter AZ. AZ gaat ook nog tegenslag krijgen met blessures en schorsingen.
En AZ heeft ook geen vervangers klaar staan.
 
Heren, we voelen allemaal frustratie - ook ik. Maar hierbij toch het vriendelijke doch dringende verzoek om denigrerende termen en benamingen als laffe hond, Bommeltje etc. achterwege te laten. Prima om bepaalde tactieken "laf" te noemen als je dat vindt, maar de trainer heet Van Bommel. Het voegt niets toe aan de discussie om op z'n "Van der Gijp's" overal maar een verkleinwoord van te maken om zogenaamd grappig te zijn. Sterker nog, het maakt het alleen maar irritanter om een goede discussie te voeren.

Vanaf nu graag weer een normale discussie.
 
Heren, we voelen allemaal frustratie - ook ik. Maar hierbij toch het vriendelijke doch dringende verzoek om denigrerende termen en benamingen als laffe hond, Bommeltje etc. achterwege te laten. Prima om bepaalde tactieken "laf" te noemen als je dat vindt, maar de trainer heet Van Bommel. Het voegt niets toe aan de discussie om op z'n "Van der Gijp's" overal maar een verkleinwoord van te maken om zogenaamd grappig te zijn. Sterker nog, het maakt het alleen maar irritanter om een goede discussie te voeren.

Vanaf nu graag weer een normale discussie.
dank, ik had het al opgegeven en aanvaard dat dit nu eenmaal de mores is op social media tegenwoordig
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan