Sparta - PSV | Zaterdag 16 januari | Eindstand 3-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
bn9G5Er0


:DANCE: :D
Wij ook Denzel.
 
Heb je het veld gezien? Kunstgras is al knaken, laat staan als er een laagje sneeuw op ligt wat met iedere stap die er op gezet wordt zich meer als ijs gaat gedragen. T is niet dat Sparta er fraai doorheen combineerde. Die hadden heel veel geluk met hotse knotse begonia voetbal en een inconsequente Naaihuis.

Maar, wij moeten zeker streven naar beter.
Ik zeg dit steeds, of we op kunstgras spelen of gewoon gras: het spel is chaotisch, onze middenvelders hebben te weinig techniek om de bal in de ploeg te houden en de spitsen moeten veel te veel rennen. Dit systeem spelen we al maanden en was niet alleen vanavond billen knijpen en goals tegen krijgen.
 
Ik zeg dit steeds, of we op kunstgras spelen of gewoon gras: het spel is chaotisch, onze middenvelders hebben te weinig techniek om de bal in de ploeg te houden en de spitsen moeten veel te veel rennen. Dit systeem spelen we al maanden en was niet alleen vanavond billen knijpen en goals tegen krijgen.
Ja, daarom zeg ik dat t ook beter moet. Maar die ijsbaan van vanavond was gewoon lachwekkend.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ben het daar wel mee eens. Spelers die schoppen krijgen moet je beschermen, hoezeer voetbal ook een contactsport is en moet blijven. Zogenaamd mannelijk voetbal en wegkomen met overtredingen is niet hetzelfde. De actie met Gakpo tegen Ajax was ongelukkig. Kan gebeuren. Vandaag was gewoon een overtreding.
 
Ik zeg dit steeds, of we op kunstgras spelen of gewoon gras: het spel is chaotisch, onze middenvelders hebben te weinig techniek om de bal in de ploeg te houden en de spitsen moeten veel te veel rennen. Dit systeem spelen we al maanden en was niet alleen vanavond billen knijpen en goals tegen krijgen.
En er is teveel ruimte tussen de 2 controleurs en de 2 aanvallende middenvelders. Niemand duikt tussen de linies of geeft een steek pass op maat. Het zijn allemaal veilige keuzes en keuzes die ook een tegenstander al lang aan zag komen. Gotze kan het, maar die is er te vaak niet bij. Ik pleit daardoor steeds voor of een loper a la Ginkel of Fein of een speler als Propper (wat ook een beetje een loper is) en Joey Veerman die het spel verdelen en spelers in de ruimte en in de diepte aanspelen ipv in de dekking.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat is het met die Nijhuis... Ajacieden hebben de statistieken bijgehouden waaruit blijkt dat Nijhuis hen altijd benadeelt. En wij hebben hetzelfde gevoel. Kennelijk heeft hij als Twente supporter de ondergang van zijn nep topclub nooit heeft kunnen verweken.
 
Hij zal er wel voor geschorst worden door de KNVB. :cautious:
Dat is meestal als je de waarheid zegt over de scheidsrechter of KNVB. Daar houden ze niet van. Ja-knikkers en voorover buigen is echter helemaal hun ding :braak:
Misschien kunnen ze Nijhuis nog slijten aan Anky van Grunsven. Kan hij zijn Piaf nog wat bijschaven dat achterlijke dressuurpaard
 
Hij zei in het interview dat Nijhuis heeft gezegd dat hij expres tegen ze floot vanwege het commentaar na Vitesse.
 
Wat is het met die Nijhuis... Ajacieden hebben de statistieken bijgehouden waaruit blijkt dat Nijhuis hen altijd benadeelt. En wij hebben hetzelfde gevoel. Kennelijk heeft hij als Twente supporter de ondergang van zijn nep topclub nooit heeft kunnen verweken.
RTTB heeft gewoon zijn jaarsalaris uitgegeven aan omkoping van Naaihuis.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan