Shownieuws

Zeker. Maar ook als het niet bewezen kan worden of met wederzijdse instemming, heeft hij flink naast de pot gepist. Snap überhaupt nooit dat mensen de relatie dan nog een kans geven.
Voor t zelfde geld hebben ze een open relatie, dan kan dat allemaal.

Nederland straft het hardst van de hele wereld
Ehm nee, maar binnen West-Europa zeker bovengemiddeld, het geneuzel dat we slap straffen is echt kul.

Ehm nee, maar binnen West-Europa zeker bovengemiddeld, het geneuzel dat we slap straffen is echt kul.

We straffen hard, maar bieden ook een ijzersterke, onafhankelijke rechtspraak. Dan kan dat.

Nederland straft het hardst van de hele wereld
I know, het was ook maar een cynische opmerking mbt Gideon van Meijeren die een 200 uur taakstraf kreeg voor openbare opruing. Heeft met de potentiele strafmaat van Ali B niets te maken overigens

Hmmm rare wending in de zaak rondom Ali B. Zou een nieuwe getuige zijn, maar afgaand op wat de getuige gesproken heeft in het verhoor lijkt het geen getuige te zijn. Persoon beweert 1 vd slachtoffers een lift te hebben gegeven op de fiets, alleen komt de persoonsbeschrijving niet overeen met het slachtoffer. Neem aan dat deze verklaring niet meegenomen gaat worden, maar de rechtbank beraadt zich hier nog ff over.

Getuigeverklaring wordt toegelaten, persoon kan ook vandaag verhoord worden. Hiermee neemt het zogheten steunbewijs mogelijk sterk toe.

zaak ligt wel stil, getuige wordt om 13u achter gesloten deuren gehoord, daarna gaat t verder. Ali B. baalt vooral dat het weer langer gaat duren, en ergens snap ik dat ook wel.

Laatst bewerkt:
Hmmm rare wending in de zaak rondom Ali B. Zou een nieuwe getuige zijn, maar afgaand op wat de getuige gesproken heeft in het verhoor lijkt het geen getuige te zijn. Persoon beweert 1 vd slachtoffers een lift te hebben gegeven op de fiets, alleen komt de persoonsbeschrijving niet overeen met het slachtoffer. Neem aan dat deze verklaring niet meegenomen gaat worden, maar de rechtbank beraadt zich hier nog ff over.

Getuigeverklaring wordt toegelaten, persoon kan ook vandaag verhoord worden. Hiermee neemt het zogheten steunbewijs mogelijk sterk toe.

zaak ligt wel stil, getuige wordt om 13u achter gesloten deuren gehoord, daarna gaat t verder. Ali B. baalt vooral dat het weer langer gaat duren, en ergens snap ik dat ook wel.
Begreep dat de haarkleur niet klopte maar dat er veel andere details wel klopte.

Gevaar met dit soort zaken (die breed in de media komen) is natuurlijk ook dat er veel “daderinformatie” bekend wordt bij het publiek. In een zaak waar de bewijslast sowieso al lastig is.

Dat je na een heftig incident niet direct naar de politie rent kan ik nog snappen, maar dat je dan aangifte gaat doen na velen jaren hmm, ik vind daar wel wat van

Dat je na een heftig incident niet direct naar de politie rent kan ik nog snappen, maar dat je dan aangifte gaat doen na velen jaren hmm, ik vind daar wel wat van
Dat is moeilijk te begrijpen, maar er komt veel schaamte bij kijken. Vaak geeft het ook veel ophef en is de kans op veroordeling niet erg hoog. Dat helpt niet mee.

Begreep dat de haarkleur niet klopte maar dat er veel andere details wel klopte.

Gevaar met dit soort zaken (die breed in de media komen) is natuurlijk ook dat er veel “daderinformatie” bekend wordt bij het publiek. In een zaak waar de bewijslast sowieso al lastig is.
De nieuwe getuige zou het vermeende slachtoffer een lift hebben gegeven op de fiets. Daar is in de zaak weinig over gesproken. Met enkele simpele vragen zoals 'hoe was de route, waar kwam je haar tegen, waar zette je haar af' kan wel naar de geloofwaardigheid gekeken worden. Gaat hier sec om de geloofwaardigheid van het verhaal dat ze haar toen in die bewuste nacht (datum zou ook al een check kunnen zijn, weten nu alleen dat het enkele weken voor de geboorte van Ali's kind was dacht ik?) haar vervoerd heeft en haar verteld zou hebben wat ze heeft meegemaakt.

volgens laatste geluiden zou de getuige vorige week al contact hebben opgenomen met Johnvd Heuvel

Laatst bewerkt:
OVJ verwijt Ali B ondermeer dat hij zichzelf als slachtoffer van de veranderende normen ziet en geen enkel berouw toont. Proceshouding doet er toe.

Ah, het betoog van de advocaat is onder meer dat het geen seksueel overschrijdend gedrag is als je een vrouw ongevraagd zoent, want dat gebeurt zo vaak...

Terug
Bovenaan Onderaan