Sergiño Dest (V)

Leuk interview met Dest. Komt over als een aardige en eerlijke jongen

Geinig dat hij eigenlijk altijd voor het Nederlands elftal had willen spelen, maar nooit goed genoeg is bevonden in de jeugd. En dan op je 20e een transfer maken naar Barcelona. Doet ie goed

Leuk interview met Dest. Komt over als een aardige en eerlijke jongen

Geinig dat hij eigenlijk altijd voor het Nederlands elftal had willen spelen, maar nooit goed genoeg is bevonden in de jeugd. En dan op je 20e een transfer maken naar Barcelona. Doet ie goed
Inderdaad een leuk interview. Ik zie een jonge man die volwassen aan het worden is. Mooi om te zien hoe hij zich kwetsbaar op durf te stellen.

Ik denk dat hij stiekem een heel belangrijke speler kan worden bij PSV als hij hier een paar seizoenen blijft. De honger naar een buitenlandse club zal al wel een stukje minder zijn als je al bij Barcelona en AC Milan gespeeld hebt.

Dest pakte overigens 2 gele kaarten binnen 20 seconden met Amerika tegen Trinidad & Tobago. Veel frustratie. De eerste vanwege een bal wegschoppen, de 2e vanwege klagen. Zo heb ik hem bij ons nog niet gezien, maar het zat ff heel hoog bij hem. USA stond toen 0-1 voor, maar verloor uiteindelijk met 2-1. Ze zijn alsnog door obv resultaat over 2 wedstrijden.

Pepi startte deze wedstrijd ook, en werd in de 65e minuut gewisseld voor Tillman.

Laatst bewerkt:
Dest pakte overigens 2 gele kaarten binnen 20 seconden met Amerika tegen Trinidad & Tobego. Veel frustratie. De eerste vanwege een bal wegschoppen, de 2e vanwege klagen. Zo heb ik hem bij ons nog niet gezien, maar het zat ff heel hoog bij hem. USA stond toen 0-1 voor, maar verloor uiteindelijk met 2-1. Ze zijn alsnog door obv resultaat over 2 wedstrijden.

Pepi startte deze wedstrijd ook, en werd in de 65e minuut gewisseld voor Tillman.
Ja hoe dom kan je zijn. :FP: :maniac: Voordeel voor PSV is dat hij geschorst zal zijn voor de volgende interland(s). :)

Laatst bewerkt:
Ja hoe dom kan je zijn. :FP: :maniac: Voordeel voor PSV is dat hij geschorst zal zijn voor de volgende interland(s). :)

Hoe krijg je dit voor elkaar? Naar niemand meer kunnen luisteren en een half minuutje doordraaien, maar wel helderheid van geest hebben om steeds je hand voor je mond te doen.

(Oh jee, Bosz, maak je Boszt maar nat na 3 nederlagen op rij, denk ik dan meteen.)

Terug
Bovenaan Onderaan