Sergiño Dest (V)

Geen idee of het wat wordt met Dest, maar hij is pas 22jaar.
Daar verbaas ik me over.
Erg gunstig.
Jong, international en transferwaarde.

Dat is dan wel een hele dure vervanger voor de derde keuze op die positie? Die logica gaat niet op lijkt me.
Tenzij Dest over Van Aanholt heen gaat in de rangorde. Mwene was volgens mij back-up voor links geworden. Van Mauro is het nog maar de vraag hoe hij terug komt denk ik.

Dus hij is nu een linksback ? :)
Ik ben de trainer niet, dus hecht niet te veel waarde aan mijn woorden, maar ik verwacht dat hij voor die positie komt ja. Bosz is volgens mij wel gecharmeerd van Teze op RB. En daar doet hij het nu ook alleraardigst

Ik ben de trainer niet, dus hecht niet te veel waarde aan mijn woorden, maar ik verwacht dat hij voor die positie komt ja. Bosz is volgens mij wel gecharmeerd van Teze op RB. En daar doet hij het nu ook alleraardigst
Het lijkt mij juist logisch dat Dest rb wordt en Teze (“met zijn voortreffelijke inspeelpass”) rcv.

Verhuur voor de helft van zijn salaris zonder huurvergoeding en n koopoptie. Ik vind de helft van 6mio salaris alsnog veel geld voor n rechtsback die niet kan verdedigen en weinig spelinzicht en verdedigende inzet lijkt te hebben? En n koopoptie is zelfs al zou hij dus zijn contract willen halveren waardeloos. Dat doet ie enkel als hij het echt niet waard is. Is ie 10+ marktwaarde aan t eind van dit rit dan zit ie liever in de verkoopetalage of de goedbetaalde bank in Barcelona lijkt me. Mijn gevoel nu is niet positief over Dest.

Ja, dat bedacht ik me ook. Die koopclausule lijkt me voor de buhne als Dest een salaris van 6 miljoen heeft. Ik heb niet zo'n goed gevoel over deze als over de vorige 4.

Ja, dat bedacht ik me ook. Die koopclausule lijkt me voor de buhne als Dest een salaris van 6 miljoen heeft. Ik heb niet zo'n goed gevoel over deze als over de vorige 4.Schermafbeelding 2023-08-21 125543.png
Bovendien ziet Dest PSV als een manier om weer aan spelen toe te komen, om vervolgens weer hogerop te gaan. Gevalletje Xavi zou in dit geval ook zomaar kunnen.

Tenzij Dest over Van Aanholt heen gaat in de rangorde. Mwene was volgens mij back-up voor links geworden. Van Mauro is het nog maar de vraag hoe hij terug komt denk ik.
Is nie zo moeilijk dest is veel beter overall ... van Aanholt heeft onderhand 4 balcontacten nodig om de bal eindelijk onder controle te krijgen....meer van verwacht, laatste jaar hoop ik.mauro vitesse niveau.

Vanwege de vele verschillende meningen die ik over hem lees is het mij niet duidelijk of Dest nou wel of niet goed genoeg is.
Aanvallend goed, verdedigend zwak? Ligt er een beetje aan wat je zoekt op die positie lijkt mij zo..

Ik vond hem altijd wel leuk om naar te kijken bij Ajax, maar met Mazraoui stond er wel een completere en stabielere speler op die positie.

Ik vind Dest eerder geschikt als wingback in een 3-5-2 ofzo, minder in een 4-3-3 of iets dergelijks. Komt denk ik beter zijn sterke kanten tot z'n recht en worden z'n zwakke punten beter ingedekt.

Mooi dat interview … ja ben toch een eh ex-aja.. en knip..
Bij de media afdeling moeten ze nog wel ff op knippen en plakken 😅

Terug
Bovenaan Onderaan