Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Tenzij Dest over Van Aanholt heen gaat in de rangorde. Mwene was volgens mij back-up voor links geworden. Van Mauro is het nog maar de vraag hoe hij terug komt denk ik.Dat is dan wel een hele dure vervanger voor de derde keuze op die positie? Die logica gaat niet op lijkt me.
Dus hij is nu een linksback ?Tenzij Dest over Van Aanholt heen gaat in de rangorde. Mwene was volgens mij back-up voor links geworden. Van Mauro is het nog maar de vraag hoe hij terug komt denk ik.
Ik ben de trainer niet, dus hecht niet te veel waarde aan mijn woorden, maar ik verwacht dat hij voor die positie komt ja. Bosz is volgens mij wel gecharmeerd van Teze op RB. En daar doet hij het nu ook alleraardigstDus hij is nu een linksback ?![]()
Hij is een aanvaller. Dus op elke backpositie staat hij uit positie.Dus hij is nu een linksback ?![]()
Het lijkt mij juist logisch dat Dest rb wordt en Teze (“met zijn voortreffelijke inspeelpass”) rcv.Ik ben de trainer niet, dus hecht niet te veel waarde aan mijn woorden, maar ik verwacht dat hij voor die positie komt ja. Bosz is volgens mij wel gecharmeerd van Teze op RB. En daar doet hij het nu ook alleraardigst
We zullen 't zien..Het lijkt mij juist logisch dat Dest rb wordt en Teze (“met zijn voortreffelijke inspeelpass”) rcv.
Heb je helemaal gelijk in maar ik heb een redelijke rugnummer fetisj. 8 hoort een middenvelder te dragenAch wat maken die rugnummers uit. Is helemaal niet belangrijk.
Het nummer van Willy van de Kerkhof.Heb je helemaal gelijk in maar ik heb een redelijke rugnummer fetisj. 8 hoort een middenvelder te dragen
Bovendien ziet Dest PSV als een manier om weer aan spelen toe te komen, om vervolgens weer hogerop te gaan. Gevalletje Xavi zou in dit geval ook zomaar kunnen.
Is nie zo moeilijk dest is veel beter overall ... van Aanholt heeft onderhand 4 balcontacten nodig om de bal eindelijk onder controle te krijgen....meer van verwacht, laatste jaar hoop ik.mauro vitesse niveau.Tenzij Dest over Van Aanholt heen gaat in de rangorde. Mwene was volgens mij back-up voor links geworden. Van Mauro is het nog maar de vraag hoe hij terug komt denk ik.
Aanvallend goed, verdedigend zwak? Ligt er een beetje aan wat je zoekt op die positie lijkt mij zo..Vanwege de vele verschillende meningen die ik over hem lees is het mij niet duidelijk of Dest nou wel of niet goed genoeg is.