Sergiño Dest (V)

Dest past gewoon heel goed bij het spel dat Bosz wil spelen met PSV, dus wat dat betreft gewoon een uitstekende toevoeging. Het is een snelle speler, goede dribbel en kan een actie maken om een mannetje voorbij te komen. Echt een speler die de hele flank kan bedienen en dat is best een unieke kwaliteit. Dat het dan verdedigd wat minder is tja, c'est ça.

Ik herinner me Dest niet als iemand die vaak een fout maakt of de bal niet naar iemand van dezelfde kleur kan spelen en dat je het niet hebt gered bij Barca of Milan, hoeft natuurlijk helemaal geen schande te zijn. De beste man is ook nog pas 22 jaar oud he.

Laatst bewerkt:
Dest past gewoon heel goed bij het spel dat Bosz wil spelen met PSV, dus wat dat betreft gewoon een uitstekende toevoeging. Het is een snelle speler, goede dribbel en kan een actie maken om een mannetje voorbij te komen. Echt een speler die de hele flank kan bedienen en dat is best een unieke kwaliteit. Dat het dan verdedigd wat minder is tja, c'est ça.

Ik herinner me Dest niet als iemand die vaak een fout maakt of de bal niet naar iemand van dezelfde kleur kan spelen en dat je het niet hebt gered bij Barca of Milan, hoeft natuurlijk helemaal geen schande te zijn. De beste man is ook nog pas 22 jaar oud he.
We kraken PvA af en bewieroken Dest die precies dezelfde kwaliteiten en tekortkomingen heeft als PvA.

We kraken PvA af en bewieroken Dest die precies dezelfde kwaliteiten en tekortkomingen heeft als PvA.
Eens! PVA heeft meer snelheid en longinhoud tov Dest. Dest is technisch wat vaardiger. Maar uiteindelijk zijn het backs die het verdedigend zwaar hebben en het moeten hebben van aanvallende impulsen.

Ik heb Dest al jaren niet meer zien spelen. Jullie wel? Of is het net als Lang dat hij beoordeeld wordt op hoe hij was toen hij hier vertrok? Wacht nou maar gewoon even af.. Wie weet valt 't wel mee

Prima speler. Goede zet van PSV. Dat een speler nu even tekort komt voor de absolute top dat zegt niets. Er lopen bij een club als Barca genoeg andere topspelers. Genoeg potentie gezien zijn leeftijd en een opmerkelijke koopsom na de huur.

Prima speler. Goede zet van PSV. Dat een speler nu even tekort komt voor de absolute top dat zegt niets. Er lopen bij een club als Barca genoeg andere topspelers. Genoeg potentie gezien zijn leeftijd en een opmerkelijke koopsom na de huur.

Precies, PSV is al jaren niet eens meer absolute sub-top (Europa). We kletsen hier altijd maar wat en sommigen van ons denken dat PSV een topclub is. In Europa staan we gewoon in het rechter rijtje hoor.

Ik vind de argumenten die voor Dest spreken wel wat matig hier:

- Wij zijn geen topclub meer
- Ik heb geen geheugen meer
- Al jaren niet meer zien spelen, afwachten maar
- Potentie gezien zijn leeftijd
- Koopoptie na huur
- Barcelona heeft andere topspelers
- Laten we hem op links zetten

Ik mag hopen dat onze TD wel zijn kwaliteiten kent en dat het niet is alleen omdat hij op de 'Halve Amerikanen-quickdial' stond met Tillman en Pepi.

Deels eens maar blijkbaar is de transfersom niet zo opmerkelijk. Is net zo belachelijk als de 10 miljoen van Lammers. Lammers die die 10 miljoen weer kan afpakken als hij ons er uit schiet maar dat is dan weer of topic.

Positieve indruk achter gelaten wat mij betreft. Was actief en oogde fit. Nog niet helemaal scherp in de laatste fase, maar dat is niet gek op dag 2 van je aankomst.
Positief verrast vooralsnog inderdaad. Precies wat je zegt, en ook al helemaal omdat hij op een tegenovergestelde positie stond in een nieuw team. Kwam er voetballend vaak goed uit iig, en fysiek sterk.

Die snelheid en kracht met de bal was vooral goed om te zien. Ik denk dat de tandem Lang - Dest best goed kan werken. Voor nu was het nog een beetje onwennig

Positieve indruk achter gelaten wat mij betreft. Was actief en oogde fit. Nog niet helemaal scherp in de laatste fase, maar dat is niet gek op dag 2 van je aankomst.
Een kinderhand is snel gevuld. Geen pass kwam aan en daar staat hij voor. Anders hadden we net zo goed een back kunnen halen die alleen maar kan verdedigen. Leuk hoor om ritme op te doen in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.

• Hahaha!
Reactions: znq
Een kinderhand is snel gevuld. Geen pass kwam aan en daar staat hij voor. Anders hadden we net zo goed een back kunnen halen die alleen maar kan verdedigen. Leuk hoor om ritme op te doen in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.
Anders waren we helemaal zonder vededigers geëindigd.

Zijn die stats een nieuwe functie op Teletekst? :maniac:

Terug
Bovenaan Onderaan