Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Dan lees je Opa Toivonen en besef je je dat Dest en Luuk samengespeeld hebben bij Barca
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dan lees je Opa Toivonen en besef je je dat Dest en Luuk samengespeeld hebben bij Barca
Al halen we de CL niet dan zijn de inkomsten alsnog boven de 25 miljoen. Tel daarbij op de hoogstwaarschijnlijke verkoop van de Sangare a 38 miljoen en dan kunnen we concluderen dat we hele goede zaken hebben gedaan.Toch heeft die kerel wel iedere keer een geinig betoog rond spelers.
Overigens na Tillman is dit dus de 2e speler met een 10 miljoen + koopoptie voor komend seizoen, dat zet de inkomende transferzomer volgend seizoen ook weer op scherp
Alleen zijn we hier niet voor de centen. Goede zaken doe je als we op 1 september de posities hebben verbeterd die versterking nodig haddenAl halen we de CL niet dan zijn de inkomsten alsnog boven de 25 miljoen. Tel daarbij op de hoogstwaarschijnlijke verkoop van de Sangare a 38 miljoen en dan kunnen we concluderen dat we hele goede zaken hebben gedaan.
Goede zaken doe je als je leuk meekomt in Europa, in de beker alles wint, of verliest van 1 van de 2 clubs van de top 3 en kampioen wordt.Alleen zijn we hier niet voor de centen. Goede zaken doe je als we op 1 september de posities hebben verbeterd die versterking nodig hadden
Laten we de lat nog maar ff niet te hoog leggen...Goede zaken doe je als je leuk meekomt in Europa, in de beker alles wint, of verliest van 1 van de 2 clubs van de top 3 en kampioen wordt.
Hij lag zaterdag hoog genoeg zag ikLaten we de lat nog maar ff niet te hoog leggen...
Gelukkig wel.. Anders schoot Vertessen overHij lag zaterdag hoog genoeg zag ik
Doelde op die Vitessebal op de lat.Gelukkig wel.. Anders schoot Vertessen over
Ik ben niet zo scherp meer tegenwoordigDoelde op die Vitessebal op de lat.
We geven hem wel tijd en wanneer we weer uit de Europa league liggen en niet meer mee doen om de titel begint hij missschien net wat beter te worden. We hebben hier geen tijd. Straks kost hij ons gewoon deelname CL. Hij laat al een paar jaar helemaal niks zien. Overal op fora kotsen ze hem uit omdat hij niet kan verdedigen en PSV denkt er wel weer wat van te kunnen maken.Lijkt me toch een speler die het niveau van PSV weer wat omhoog haalt.
Ook slim: huren met koopoptie. Stel het is een typische overgewaardeerde ajaxspeler, dan gaat ie braaf retour. Is het een speler die gewoon tijd en vertrouwen nodig heeft: kopen, nog een jaartje laten spelen en verkopen voor het driedubbele. Aan Real.
Mooi he...Dan lees je Opa Toivonen en besef je je dat Dest en Luuk samengespeeld hebben bij Barca
Eerste jaar bij Barcelona prima, daarna minder. Uitleenbeurt was niet veel soeps idd.We geven hem wel tijd en wanneer we weer uit de Europa league liggen en niet meer mee doen om de titel begint hij missschien net wat beter te worden. We hebben hier geen tijd. Straks kost hij ons gewoon deelname CL. Hij laat al een paar jaar helemaal niks zien. Overal op fora kotsen ze hem uit omdat hij niet kan verdedigen en PSV denkt er wel weer wat van te kunnen maken.
Daarbij: elke speler die PSV haalt is deels een gok. Ik vind Dest een best wel verdedigbare gok. Enige wat ik wel apart vind, is dat we een gok nemen op een positie waar we al drie mensen hebben lopen, en waar Bosz al een beoogd basisspeler (Teze) heeft. Ik zou dan eerder eerst op andere posities gaan 'gokken'.Eerste jaar bij Barcelona prima, daarna minder. Uitleenbeurt was niet veel soeps idd.
Is 22. 22, een leeftijd dat Dumfries bij PSV kwam zonder 20 CL duels ervaring.
Ja, valt best wel wat van te maken. Ja, is een gok deels. We kunnen nu eenmaal niet de beste speler van Barca kopen.
Lijkt mij wel. Dest voor de basis gehaald. Betekent dat perspectief sambo slechter is geworden en kans groot is dat hij zijn contract niet gaat verlengen. Hij was ook 2e keus achter Teze. Maar bij Teze zou kans altijd aanwezig zijn geweest dat hij centraal ging spelen. Ik hoop dat Dest zich wel gaat waarmaken, anders is hij de tweede aanwinst die sambo naar (tijdelijke) uitgang duwtJa ik ben ook niet helemaal overtuigd over Dest. Zal aan Bosz liggen wat hij met Dest van plan is
Maar gevolgen voor Sambo verwacht ik niet
We geven hem wel tijd en wanneer we weer uit de Europa league liggen en niet meer mee doen om de titel begint hij missschien net wat beter te worden. We hebben hier geen tijd. Straks kost hij ons gewoon deelname CL. Hij laat al een paar jaar helemaal niks zien. Overal op fora kotsen ze hem uit omdat hij niet kan verdedigen en PSV denkt er wel weer wat van te kunnen maken.
Ik deel je twijfels. Zou Sambo zoveel minder zijn?Ik weet het niet, des te meer ik over hem lees en beelden bekijk wordt mijn enthousiasme minder en minder. Bij Barcelona op een dood spoor en enorm geflopt bij Milan. Matige statistieken voor zijn speelstijl (4 assists de laatste 3 seizoen in +/- 80 wedstrijden) , kopduels wint hij niet (logisch klein en lichtgewicht), weinig onderscheppingen door anticiperen / positionering. Wel een goede dribbel maarja, dat is waarschijnlijk juist niet wat als eerste wordt gevraagd bij PSV onder Bosz.
Wat mij vooral zorgen baart is dat hij zo vaak uit positie is en dan ook verdedigend zwemt in het luchtledige. Lijkt het spel ook niet (goed genoeg) te kunnen lezen en is dus zelden tot nooit waar hij moet zijn. Matige voorzet, matige pass en lijkt ook totaal niet te verbeteren.
Nou zijn dit wedstrijden in La Liga / Serie A geweest waar het niveau hoger ligt maar nee, ik loop niet over van enthousiasme en hoop dat ik het verkeerd zie of dat er hier wonderen kunnen worden verricht.
Ik krijg echt nachtmerries van die dure huurconstructies als 'quick fixes'.
Ik weet het niet, des te meer ik over hem lees en beelden bekijk wordt mijn enthousiasme minder en minder. Bij Barcelona op een dood spoor en enorm geflopt bij Milan. Matige statistieken voor zijn speelstijl (4 assists de laatste 3 seizoen in +/- 80 wedstrijden) , kopduels wint hij niet (logisch klein en lichtgewicht), weinig onderscheppingen door anticiperen / positionering. Wel een goede dribbel maarja, dat is waarschijnlijk juist niet wat als eerste wordt gevraagd bij PSV onder Bosz.
Wat mij vooral zorgen baart is dat hij zo vaak uit positie is en dan ook verdedigend zwemt in het luchtledige. Lijkt het spel ook niet (goed genoeg) te kunnen lezen en is dus zelden tot nooit waar hij moet zijn. Matige voorzet, matige pass en lijkt ook totaal niet te verbeteren.
Nou zijn dit wedstrijden in La Liga / Serie A geweest waar het niveau hoger ligt maar nee, ik loop niet over van enthousiasme en hoop dat ik het verkeerd zie of dat er hier wonderen kunnen worden verricht.
Ik krijg echt nachtmerries van die dure huurconstructies als 'quick fixes'.
Ben ik met je eens. Een CV zou zoveel logischer zijn geweest, tenzij het de bedoeling was dat Teze centraal zou komen te staan en dat zijn plek als RB een noodverband was.Daarbij: elke speler die PSV haalt is deels een gok. Ik vind Dest een best wel verdedigbare gok. Enige wat ik wel apart vind, is dat we een gok nemen op een positie waar we al drie mensen hebben lopen, en waar Bosz al een beoogd basisspeler (Teze) heeft. Ik zou dan eerder eerst op andere posities gaan 'gokken'.