Selectie PSV: Algemeen

Max is ook meer een 5-3-2 back.
Kan natuurlijk ook:

Mwene-Teze-Ramalho-Boscagli-Max

Van Ginkel(Sangare)-Propper-Gotze

Madueke-Gakpo
Dit ziet er wel goed uit natuurlijk. Met Max inderdaad op een betere positie en Teze niet verneukeld op de klassieke rechtsback. Op het middenveld moet je dan nog wel even zoeken, maar dat komt vast goed.
 
Max is ook meer een 5-3-2 back.
Kan natuurlijk ook:

Mwene-Teze-Ramalho-Boscagli-Max

Van Ginkel(Sangare)-Propper-Gotze

Madueke-Gakpo
Totaal geen fan van 5-3-2. Dus doe mij maar Van Aanholt.

Mwene-----Teze----Ramalho---Van Aanholt

-----------------Aankoop/Boscagli-----------------

------------Pröpper--------------Van Ginkel-------

---------------------Götze/Ihattaren----------------

---------------Madueke-----------Gakpo-------------

Doe maar de ouderwetse ruit op het middenveld. Zou goed passen bij het spelersmateriaal en dan hoeven luuk de jong en berghuis ook niet te worden gehaald.
 
Zal ik het dan ook maar proberen? Omdat ik liever Gakpo op de flank zie:

-----------Teze-Ramalho-Boscagli-------------

-----------------Sangare----------------------

-------Pröpper--------------Van Ginkel-------

-------------------Gotze---------------------

----Madueke-------Spits--------Gakpo----


Maar we hebben genoeg opties, dus Schmidt moet zeker met een plan B t/m Z kunnen komen.
 
Afgaand op het aantrekken van Pröpper en Van Ginkel schuwt JDJ het niet om voor posities waarvoor grote aankopen zijn gedaan (Sangaré) basiswaardige spelers te halen. Van mij mag hij die lijn dan ook doortrekken en een nieuwe poging ondernemen voor Van Aanholt. Het helpt natuurlijk niet dat hij een basisplek heeft bemachtigd bij Oranje. Voor Van Aanholt is dat naast het naast het wonen in eigen land het enige argument om voor PSV te kiezen zich in de kijker te speler bij Oranje. Vorige zomer wilde hij graag, dus wie weet. Max laat toch ons toch met een hoop vraagtekens achter na het tweede seizoenshelft. Wat mij betreft geldt Willems als alternatief.
Yes...Van Aanholt zou echt een aanwinst zijn voor PSV.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb het Brighton Hove Albion forum eens doorgenomen voor wat betreft Propper.
Algemene teneur:
- Gewaardeerde speler, die een grote rol had in het voorkomen van degradatie de afgelopen vier seizoenen.
- Niet veel meer in actie het laatste seizoen door de combinatie van een blessure en een trainer die hem niet opstelde.
- Ietwat langzaam.
- Modelprof in gedrag.
- Er is heel veel concurrentie in de selectie voor het middenveld, en het gemiddelde niveau is gestegen. Ze verwachten niet dat hij het team nog naar een hoger niveau gaat tillen.
- Meer dan 30 spelers in de selectie die dus dringend gesaneerd moet worden. Propper is geen kleinverdiener dus deze keuze is logisch.

Al met al gaat hij door de voordeur naar buiten, en zijn de supporters dankbaar voor de rol die hij heeft gespeeld, maar maakt hij geen deel uit van de volgende stap die de club wil maken.

Voor ons een goed betaalbare upgrade, max 5 miljoen lees ik, met jarenlange ervaring in een veel zwaardere competitie. Sterspeler nee, maar gaat dit team denk ik meer body en voetbalintelligentie geven.
 
Ik heb het Brighton Hove Albion forum eens doorgenomen voor wat betreft Propper.
Algemene teneur:
- Gewaardeerde speler, die een grote rol had in het voorkomen van degradatie de afgelopen vier seizoenen.
- Niet veel meer in actie het laatste seizoen door de combinatie van een blessure en een trainer die hem niet opstelde.
- Ietwat langzaam.
- Modelprof in gedrag.
- Er is heel veel concurrentie in de selectie voor het middenveld, en het gemiddelde niveau is gestegen. Ze verwachten niet dat hij het team nog naar een hoger niveau gaat tillen.
- Meer dan 30 spelers in de selectie die dus dringend gesaneerd moet worden. Propper is geen kleinverdiener dus deze keuze is logisch.

Al met al gaat hij door de voordeur naar buiten, en zijn de supporters dankbaar voor de rol die hij heeft gespeeld, maar maakt hij geen deel uit van de volgende stap die de club wil maken.

Voor ons een goed betaalbare upgrade, max 5 miljoen lees ik, met jarenlange ervaring in een veel zwaardere competitie. Sterspeler nee, maar gaat dit team denk ik meer body en voetbalintelligentie geven.
Het is dat we hem kennen, maar een speler die geen minuten maakt bij zo een ploeg mag nooit goed genoeg worden bevonden voor een club als PSV die CL nastreeft en kampioen wilt worden.
 
Laatst bewerkt:
Het is dat we hem kennen, maar een speler die geen minuten maakt bij zo een ploeg mag nooit goed genoeg worden bevonden voor een club als PSV die CL nastreeft en kampioen wilt worden.
Ach Zinchenko degradeerde bij PSV naar Jong PSV en speelt daarna bij Man City de Champions league finale en houd een basisspeler bij PSV (Angelino) op de tribune. Het kan raar verkeren. Mochten er aannemelijke redenen zijn dan vind ik dat niet eens zo erg. Luuk De Jong heeft ons ook een kampioenschap gegeven en die speelde ook bagger in het buitenland.
 
Ach Zinchenko degradeerde bij PSV naar Jong PSV en speelt daarna bij Man City de Champions league finale en houd een basisspeler bij PSV (Angelino) op de tribune. Het kan raar verkeren. Mochten er aannemelijke redenen zijn dan vind ik dat niet eens zo erg. Luuk De Jong heeft ons ook een kampioenschap gegeven en die speelde ook bagger in het buitenland.
Zeker maar we zouden hem nooit hebben gehaald op de statistieken van de laatste 2 seizoenen.
 
Tja plekje kwijt door een blessure en het team draait goed? Probeer er dan maar weer eens terug in te komen. Laten we hopen dat het zo ging bij Davy (ik denk ook dat het zo ging) en dat het niet komt doordat hij na blessureleed nooit meer de oude is geworden.
 
Tja plekje kwijt door een blessure en het team draait goed? Probeer er dan maar weer eens terug in te komen. Laten we hopen dat het zo ging bij Davy (ik denk ook dat het zo ging) en dat het niet komt doordat hij na blessureleed nooit meer de oude is geworden.
 
Selectie van PSV begint aardig vorm te krijgen na het aantrekken van Propper en van Ginkel.
Wat mij betreft was één van de twee blessure gevoelige en oudere middenvelders wel voldoende geweest.

De selectie die vroeg in het seizoen moet pieken om CL voetbal te halen zal er ongeveer zo uitzien:
-------------------Drommel-------------------
----Teze----Ramalho---Boscagli---Max------
-----------Pröpper------Van Ginkel-----------
-----Gotze----------------------Gakpo--------
----------Madueke--------Zahavi-------------

Aanname is dat Malen en Dumfries vertrekken, in ieder geval zullen zij rust krijgen en niet spelen in het begin.
Als Gakpo ook rust krijgt dan zal van Ginkel een linie naar voren schuiven en Sangaré spelen voor de verdediging.
Het elftal lijkt me prima al mag er vooral voorin nog wel een talent / speler met restwaarde bij.
Berghuis wordt veel genoemd, maar dan begint het wel op een klaverjas clubje te lijken.
Feyenoord gooide het ook ooit op veel routine en weinig restwaarde met Hofland, Makaay, Van Bronckhorst e.d. dat was zeker geen succes.
Het zou PSV goed doen om de transferwaarde van de selectie wel op pijl te houden.
 
Selectie van PSV begint aardig vorm te krijgen na het aantrekken van Propper en van Ginkel.
Wat mij betreft was één van de twee blessure gevoelige en oudere middenvelders wel voldoende geweest.

De selectie die vroeg in het seizoen moet pieken om CL voetbal te halen zal er ongeveer zo uitzien:
-------------------Drommel-------------------
----Teze----Ramalho---Boscagli---Max------
-----------Pröpper------Van Ginkel-----------
-----Gotze----------------------Gakpo--------
----------Madueke--------Zahavi-------------

Aanname is dat Malen en Dumfries vertrekken, in ieder geval zullen zij rust krijgen en niet spelen in het begin.
Als Gakpo ook rust krijgt dan zal van Ginkel een linie naar voren schuiven en Sangaré spelen voor de verdediging.
Het elftal lijkt me prima al mag er vooral voorin nog wel een talent / speler met restwaarde bij.
Berghuis wordt veel genoemd, maar dan begint het wel op een klaverjas clubje te lijken.
Feyenoord gooide het ook ooit op veel routine en weinig restwaarde met Hofland, Makaay, Van Bronckhorst e.d. dat was zeker geen succes.
Het zou PSV goed doen om de transferwaarde van de selectie wel op pijl te houden.
Micky v/d Ven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan