Selectie PSV: Algemeen

Pröpper gewoon gratis behoudens wat bonussen??


Oké, daar mag JdJ toch wel een puntje bijschrijven!

Sorry als ik wat achter lig..
 
Schmidt: "We hebben nu vier centrale verdedigers en met Phillipp Mwene hebben we een goede optie voor de vleugels aan beide kanten. (...)" Bron

4 Centralen in de ogen van Schmidt. Dus dat zijn Boscagli, Ramalho, Viergever en ? Ziet hij Obispo als volwaardige selectiespeler en Teze puur als rechtsback?

Verder zegt hij dat het achterin wel prima staat, en dat je met Ramalho ook kunt spelen in verschillende systemen. Op het middenveld nu ook meer opties, maar aanvallend moet er nog iets bij.
 
4 Centralen in de ogen van Schmidt. Dus dat zijn Boscagli, Ramalho, Viergever en ? Ziet hij Obispo als volwaardige selectiespeler en Teze puur als rechtsback?
Lijkt me wel dat Obispo als volwaardig selectie lid is. Zie de minuten die hij op het einde van het seizoen nog heeft gemaakt als invaller.

Teze zal zich denk ik richten op rechtsback. Iets wat wel zo is aangekondigd. Ben benieuwd.
 
Lijkt me wel dat Obispo als volwaardig selectie lid is. Zie de minuten die hij op het einde van het seizoen nog heeft gemaakt als invaller.

Teze zal zich denk ik richten op rechtsback. Iets wat wel zo is aangekondigd. Ben benieuwd.
Maar wel jammer. Wel ja, vorig jaar dachten we ook dat Teze er nooit meteen kon staan op CV, en dat deed hij ook.
 
Schmidt: "We hebben nu vier centrale verdedigers en met Phillipp Mwene hebben we een goede optie voor de vleugels aan beide kanten. (...)" Bron

4 Centralen in de ogen van Schmidt. Dus dat zijn Boscagli, Ramalho, Viergever en ? Ziet hij Obispo als volwaardige selectiespeler en Teze puur als rechtsback?

Verder zegt hij dat het achterin wel prima staat, en dat je met Ramalho ook kunt spelen in verschillende systemen. Op het middenveld nu ook meer opties, maar aanvallend moet er nog iets bij.
Desondanks missen we achterin echte kwaliteit: Boscagli is eigenlijk geen verdediger en is te klein. Ja Frank de Boer was ook niet groot en Martinez bij Ajax ook niet maar dan praat je over ander kaliber spelers.
Ramalho is een trage verdediger die met alle respect 10 jaar lang in Oostenrijk heeft gezeten zonder dat hij bij wie dan ook opviel. Schmidt zou wel gecharmeerd zijn van hem maar zoals bekend heb ik geen vertrouwen in waar Schmidt gecharmeerd van is. Want hij vond Rosario van wereldklasse… Ik ben altijd blijven geloven in Pablo ondanks zijn beperkingen maar een trainer die pas in april er achter komt dat Rosario-Sangare niet werkt, verliest mijn vertrouwen als het gaat om zijn flexibility en inzicht.
Max is een gatenkaas eerste klas en aanvallend was hij ook niet meer wat ie aanvankelijk was. Nou, dan ben je gewoon te slecht voor PSV hoor… Teze begon nu pas wat ontwikkelingen door te maken maar hij gaat dus ten faveure van Ramlaho wellicht verhuizen naar de rechtsback positie. Hij heeft niet de explosiviteit en drive van Denzel en past dan ook niet in het plaatje van Schmidt met twee backs die steeds naar voren moeten. Op die plek lever je dus ontzettend veel in met Teze als de vervanger van Denzel.
PSV en Schmidt moeten nu eens ophouden met allerlei spelers uit hun oude kokers te halen maar wat inventiever te werk gaan. Ga eens rondkijken in Ecuador, Chili, Colombia en Peru of Argentinië. Hoezo is dat nu de markt geworden voor Ajax maar PSV moet winkelen bij Salzburg, Mainz en Ausburg enz? Heeft de directie geen langjarig visie en een stevig scoutingsapparaat in huis die ook wat talenten met restwaarde hier naar toe kan halen?
Ik weet dat we de verwachtingen met 50% naar beneden hebben moeten schroeven sinds vorig seizoen, maar om deze defensie als goed genoeg voor PSV en het halen van de CL (het doel) te bestempelen, is een houding die meer bij Feyenoord past dan bij PSV.
 
Desondanks missen we achterin echte kwaliteit: Boscagli is eigenlijk geen verdediger en is te klein. Ja Frank de Boer was ook niet groot en Martinez bij Ajax ook niet maar dan praat je over ander kaliber spelers.
Ramalho is een trage verdediger die met alle respect 10 jaar lang in Oostenrijk heeft gezeten zonder dat hij bij wie dan ook opviel. Schmidt zou wel gecharmeerd zijn van hem maar zoals bekend heb ik geen vertrouwen in waar Schmidt gecharmeerd van is. Want hij vond Rosario van wereldklasse… Ik ben altijd blijven geloven in Pablo ondanks zijn beperkingen maar een trainer die pas in april er achter komt dat Rosario-Sangare niet werkt, verliest mijn vertrouwen als het gaat om zijn flexibility en inzicht.
Max is een gatenkaas eerste klas en aanvallend was hij ook niet meer wat ie aanvankelijk was. Nou, dan ben je gewoon te slecht voor PSV hoor… Teze begon nu pas wat ontwikkelingen door te maken maar hij gaat dus ten faveure van Ramlaho wellicht verhuizen naar de rechtsback positie. Hij heeft niet de explosiviteit en drive van Denzel en past dan ook niet in het plaatje van Schmidt met twee backs die steeds naar voren moeten. Op die plek lever je dus ontzettend veel in met Teze als de vervanger van Denzel.
PSV en Schmidt moeten nu eens ophouden met allerlei spelers uit hun oude kokers te halen maar wat inventiever te werk gaan. Ga eens rondkijken in Ecuador, Chili, Colombia en Peru of Argentinië. Hoezo is dat nu de markt geworden voor Ajax maar PSV moet winkelen bij Salzburg, Mainz en Ausburg enz? Heeft de directie geen langjarig visie en een stevig scoutingsapparaat in huis die ook wat talenten met restwaarde hier naar toe kan halen?
Ik weet dat we de verwachtingen met 50% naar beneden hebben moeten schroeven sinds vorig seizoen, maar om deze defensie als goed genoeg voor PSV en het halen van de CL (het doel) te bestempelen, is een houding die meer bij Feyenoord past dan bij PSV.
Ik heb denk ik iets meer vertrouwen in Boscagli. Hij heeft flinke stappen gemaakt, en hopelijk zet hij die lijn ook door.
Teze op rechtsback is inderdaad een ander verhaal dan Denzel, en ik ben minder enthousiast. Denzel had echter zijn slechtste PSV-jaar, dus relatief kan het meevallen. Natuurlijk mist Teze de drive en onverzettelijkheid, maar zijn voetballend vermogen is veel beter.
Ramalho kan ik nog niks over zeggen. Op papier de ervaring die we wilden, het type heb ik nog niet gezien. Het feit dat Schmidt eerder met hem gewerkt heeft, is voor mij geen reden om er minder vertrouwen in te hebben. Van nature ben ik positief ingesteld, maar we gaan het zien.
Mwene idem. Lijkt wel echt de drive te hebben en een prima voetballend vermogen, verdedigend heb ik nog weinig gezien. Ook hier: Dat hij uit Mainz komt, maakt mij niet minder positief dan wanneer een speler uit Zuid-Amerika oid komt.
Zelfde geldt voor Propper overigens hoor. Dat hij eerder bij ons gespeeld heeft, is geen argument tegen. Voor 0-2 miljoen zo'n speler, geweldig. 2 jaar geleden waren we bang dat hij naar Ajax zou gaan als vervanger voor Frenkie.

Ik hoop nog steeds dat we 3-4-3 gaan spelen. Met Boscagli, Ramalho en Teze centraal, Mwene en Max op wingback. Verder op het middenveld kun je dan met Sangare, Propper en Van Ginkel zoeken naar een goeie afstemming.

Feyenoord zit hier denk ik echt een niveau onder. Senesi is een prima verdediger, maar verder doen ze het met Spajic, Botteghin, en tot voor kort nog vd Heijden. Jongens als Geertruida en Malacia zijn niet slecht, maar ik heb Teze toch echt nog hoger zitten. Wellicht een gekleurde bril.
 
E5DnZRvXIAMgnys


Shirt met nr 26 hoeven ze niet te bedrukken. :rolleyes:
Er zullen er vast meer zijn waarvoor het niet hoeft. :cautious:
 
Opvallende rugnummers.
Meer dan de helft van t team heeft een voorkeursnummer ofzo?

Apart dat Götze zn 27 behoudt, ipv dat hij 10 krijgt. Mo krijgt de voorkeur? Gaan ze uit van een langer verblijf?

Vragen... zoveel vragen :fear:
 
Heeft 31 ook op zijn arm getatoeëerd, zal wel een speciale betekenis voor hem hebben.
Dit nummer heeft hij toevallig gekregen toen hij overstapte van de jeugd naar de profs en heeft sindsdien altijd dit nummer gehouden.

Dit is waarom aanwinst Philipp Max bij PSV met rugnummer 31 speelt

 
Laatst bewerkt:
Wanneer krijgen we echte versterkingen? niet de oude garde die wellicht wat ervaring meebrengen. Of is dat de tactiek eerst de ervaring binnen halen en dan paar jonge supersterren die door de oude garde begeleid kunnen worden?
 
Wanneer krijgen we echte versterkingen? niet de oude garde die wellicht wat ervaring meebrengen. Of is dat de tactiek eerst de ervaring binnen halen en dan paar jonge supersterren die door de oude garde begeleid kunnen worden?
De jonge supersterren hebben we al. Nu de oude garde nog
 
Filmpje met media-achtige vragen met Sangare en Boscagli. Zijn al meerdere duo's geweest, maar het is altijd wel interessant te zien welke dynamiek er is in de spelersgroep. Mo en Noni zijn blijkbaar heel actief in de spelersapp, maar vooral ook veel grappen. Mooiste vond ik wel dat ze zeiden dat Denzel allemaal informatie en tips over de wedstrijden stuurt, en Pablo hier vaak op reageert en meedoet. Dat is wel een stukje leiderschap wat je niet zomaar ziet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan