Wat kunnen sommigen mierenneuken zeg. Wees blij dat er is een ander geluid is die vaak gewoon hout snijdt zoals ook de punten van FvD maar belachelijk gemaakt blijven worden. Wanneer we iedere forummer een ban geven die dachten dat we van Ajax hadden gewonnen wanneer de bal over de lijn was afgefloten dan zitten er nog heel weinig hier vandaag.
Je laatste zin is de spijker op de kop slaan. Hulde.
Maar een afwijkend geluid produceren wordt steeds moeilijker gemaakt doordat sommigen totaal geen respect meer kunnen opbrengen voor een andere mening dan de hunne.

Zo jammer - meer on topic dan de politiek;)- nu het scheidsrechteren steeds moeilijker wordt en bijna iedere beslissing massaal aangevochten door spelers met steeds kortere lontjes, dat de KNVB niet voor openheid kiest.
Er wordt totaal niet meer gecommuniceerd over het vak, de moeilijkheden maar ook de door hun eigen top scheidrechters gemaakte fouten.
Terwijl fouten nu eenmaal horen bij elk menselijk optreden , zeker als dat onder druk moet gebeuren.
Zo jammer dat Zeist steeds meer in zijn schulp kruipt terwijl het eerlijk uitkomen voor je fouten zoveel beter is voor onderlinge verstandhoudingen.
Taboes geven vroeg of laat problemen.
 
Maar een afwijkend geluid produceren wordt steeds moeilijker gemaakt doordat sommigen totaal geen respect meer kunnen opbrengen voor een andere mening dan de hunne.
Zit je nu mij als `andersdenkende` hier in een hokje te plaatsen? Waar is het respect voor een andere mening gebleven :unsure:
 
Jullie zijn het dus niet eens, worden het niet eens en kans op een biertje samen drinken is nihil. En door.
 
Zit je nu mij als `andersdenkende` hier in een hokje te plaatsen? Waar is het respect voor een andere mening gebleven :unsure:
Kan me niet herinneren jouw naam genoemd te hebben.
Maar de kern uit een op misstanden gericht betoog halen is niet je sterkste punt zo is vaker mijn indruk.
Jullie zijn het dus niet eens, worden het niet eens en kans op een biertje samen drinken is nihil. En door.
Volgens mij blijven er nog heel veel forummers, gelijkgestemd of andersdenkend, over om een biertje mee te drinken.
Je conclusie lijkt niet verkeerd. Dus inderdaad door.
 
Antenor/ronaldinho, wat val jij (excuus ik bedoel natuurlijk “jullie” want we moeten het toneelstukje wel meespelen) verschrikkelijk lelijk door de mand in dit topic zeg, heb het met plaatsvervangende schaamte gelezen allemaal…🫣
 
Antenor/ronaldinho, wat val jij (excuus ik bedoel natuurlijk “jullie” want we moeten het toneelstukje wel meespelen) verschrikkelijk lelijk door de mand in dit topic zeg, heb het met plaatsvervangende schaamte gelezen allemaal…🫣
Wat ik al jaren met minder plezier heb gelezen zijn de opmerkingen van J.B. in coronatijd dat ik een wappie ben, daarna dat ik hier een dubbel account zou hebben, plus een eindeloze reeks puur op de man gerichte sneren en hatelijkheden.
Ik zit hier dacht ik op een forum vol beschaafde, fatsoenlijke leden met wie het goed toeven is. Ongeacht of je het op politiek, maatschappelijk of sportief gebied deels of soms helemaal eens of oneens bent. Er wordt doorgaans respectvol van gedachten gewisseld.
Waarom de betrokkene zo met mij - en ook wel met anderen zoals ronaldinho- om gaat is mij onbekend.
Tegen eindeloze aanvallen op de persoon vol valse beschuldigingen valt weinig te doen, toch?
Als jij een tip hebt wat ik nog meer kan doen dan hem zoveel mogelijk te negeren hoor ik dat graag.
 
Wat ik al jaren met minder plezier heb gelezen zijn de opmerkingen van J.B. in coronatijd dat ik een wappie ben, daarna dat ik hier een dubbel account zou hebben, plus een eindeloze reeks puur op de man gerichte sneren en hatelijkheden.
Ik zit hier dacht ik op een forum vol beschaafde, fatsoenlijke leden met wie het goed toeven is. Ongeacht of je het op politiek, maatschappelijk of sportief gebied deels of soms helemaal eens of oneens bent. Er wordt doorgaans respectvol van gedachten gewisseld.
Waarom de betrokkene zo met mij - en ook wel met anderen zoals ronaldinho- om gaat is mij onbekend.
Tegen eindeloze aanvallen op de persoon vol valse beschuldigingen valt weinig te doen, toch?
Als jij een tip hebt wat ik nog meer kan doen dan hem zoveel mogelijk te negeren hoor ik dat graag.
Helemaal negeren in plaats van zoveel mogelijk?
 
Wat ik al jaren met minder plezier heb gelezen zijn de opmerkingen van J.B. in coronatijd dat ik een wappie ben,
Het negeren lukt nog niet echt zo te zien aangezien je weer mn naam noemt. Enja, ik vind je een complotdenker. Maar dat laat je ook zien in je posts zien. Gewoon een simpele constatering.
Negeer ze, succes ermee 👍
 
Zojuist de forum leiding even een berichtje gestuurd, want ik krijg een vermoeden dat Ozymandus en J.B. 1 en dezelfde persoon zijn, aangezien ze beide nog steeds dezelfde complottheorie over mij en Antenor blijven benoemen.
En ook telkens vlak na elkaar als de gelegenheid zich voordoet.
Dat is natuurlijk verdacht.
Maar als we alles wat verdacht is in de voetbalwereld moeten gaan benoemen is dat een dagtaak.
Is het wellicht niet nuttiger een berichtje te sturen aan de KNVB wanneer ze de gesloten luiken in Zeist open doen?;)
 
Ach, de arbitrage meet weer eens met 2 maten.
Kubus krijgt geen gele kaart voor zijn shirt omhoog trekken omdat er een emotionele tekst op 'staat.
Ik snap het emotionele wel, maar dit moet gewoon ook bij die club een gele kaart zijn.
Als iemand van PSV vandaag hetzelfde had gedaan met dezelfde boodschap was er wel een gele kaart gegeven.
 

,,Natuurlijk zijn er regels in het voetbal, maar dit gaat verder dan voetbal. Dit gaat om leven en dood. De scheidsrechter vertelde me dat het niet was toegestaan, maar hij begreep dat het een groter ding was dan alleen voetbal dus ik heb veel respect voor deze scheidsrechter voor het begrijpen van de situatie.”

Om de arbitrage voor de verandering ook eens in een positief daglicht te zetten. Goed gehandeld van Van Boekel vind ik
 
Ach, de arbitrage meet weer eens met 2 maten.
Kubus krijgt geen gele kaart voor zijn shirt omhoog trekken omdat er een emotionele tekst op 'staat.
Ik snap het emotionele wel, maar dit moet gewoon ook bij die club een gele kaart zijn.
Als iemand van PSV vandaag hetzelfde had gedaan met dezelfde boodschap was er wel een gele kaart gegeven.
Zeker weten, want PSV is stom!
 
Zo kun je het ook interpreteren vanuit jouw voetbalvoorkeur.
De boodschap over het consequent zijn is je helaas ontgaan. Jammer.
Als je je laatste zin nou had weggelaten, dan had ik je boodschap misschien serieus genomen. Maar door weer zo'n kinderachtige calimero opmerking (sorry, ik kan er echt niets anders van maken) doe je je hele boodschap teniet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan