1.644 -> 0.0 over de VAR
1.646 -> 0.0 over de VAR
1.653 -> 0.0 over de VAR
1.656 -> de VAR wordt genoemd, niets over hoe vaak de VAR het verkeerd heeft
1.660 -> de VAR wordt genoemd, niets over hoe vaak de VAR het verkeerd heeft
1.665 -> 0.0 over de VAR
1.670 -> zowaar, cijfers over de VAR, 12 foutieve ingrepen in 306 wedstrijden. Is dit je enige onderbouwing van vaak?

Kort gezegd, je flikkert een lading nummers neer, die nagenoeg niet over het onderwerp gaan. Maar smeriger nog, je gaat niet in op hetgeen waarover de post ging, namelijk dat jij van mening was dat ik jou in post 1.666 zou beschuldigen. Dus nogmaals, waarvan heb ik jouw beschuldigd in past 1.666
Al mijn posts gaan over het onderwerp of PSV wel of niet net zo lucky is als de rivaal.
Ik ben het gedram met andere interpretaties beu.
Als jij mij beschuldigt van niets onderbouwen en je wuift vervolgens mijn antwoorden weer weg, dan zeg ik daaaag.

Die 12 foutieve ingrepen op 98 ingrepen , want ZO moet je het zien, is overigens erg veel.
En dan te bedenken dat dit cijfers van wc eend zijn, niet door ons te controleren.
Misschien hadden het wel 198 ingrepen moeten zijn of waren er 56 fouten.

Zeist zwijgt.

Tot aan het gevraagde lijstje laten we het hier maar bij.
Fijne wedstrijd straks.
 
Al mijn posts gaan over het onderwerp of PSV wel of niet net zo lucky is als de rivaal.
Ik ben het gedram met andere interpretaties beu.
Als jij mij beschuldigt van niets onderbouwen en je wuift vervolgens mijn antwoorden weer weg, dan zeg ik daaaag.

Die 12 foutieve ingrepen op 98 ingrepen , want ZO moet je het zien, is overigens erg veel.
En dan te bedenken dat dit cijfers van wc eend zijn, niet door ons te controleren.
Misschien hadden het wel 198 ingrepen moeten zijn of waren er 56 fouten.

Zeist zwijgt.

Tot aan het gevraagde lijstje laten we het hier maar bij.
Fijne wedstrijd straks.
Nope, jouw stellingname in post 1.660 was dat de VAR vaak miskleunt, daar vroeg ik bewijs voor. Dat ging niet over meer of minder lucky zijn. Kan je het daar naartoe draaien, maar dat was niet wat jij daar zelf schreef.

Wederom, waarvan heb ik jou beschuldigd in post 1.666
 
De arbitrage is ziek en toe aan een complete herstructurering om wederom een neutrale status in de voetbalwereld te krijgen.
In elk geval bleek gisteren weer dat we toe moeten naar buitenlanders voor onze topduels.

Wat een verademing - vrijwel het enige positieve gisteren - om een scheidsrechter te hebben die goed fluit en consequent dezelfde norm toe past op alle spelers van beide clubs.

Vergelijk dat met die meneer die laatst in de Kuip het brute Feyenoord vrij spel gaf en ons met 9 kaarten opzadelde - zelfs als Luuk een elleboog in de nek kreeg - in de 99 minuten waarin hij

met twee maten liep te meten, hetgeen onze titelkans ernstig heeft geschaad.

Van mij mag deze scheidsrechter Petrescu PSV-Ajax straks komen fluiten.

En nu maar hopen dat de PSV directie om zo'n regeling gaat vragen en niet schaapachtig blijft wachten om voor de derde keer op rij genaaid te worden in de Kuip in het volgend seizoen.

Hulde aan de heer Petrescu. Hoe simpel kan fluiten zonder marchanderen zijn.
 
Wat een verademing - vrijwel het enige positieve gisteren - om een scheidsrechter te hebben die goed fluit en consequent dezelfde norm toe past op alle spelers van beide clubs.
Ik verbaasde met wel over de korte blessuretijd. Al had PSV daar vast niks aan gehad. Het spel had vaak genoeg stilgelegen, ook met blessures. Teze werd ook wel gespaard.
 
Ik verbaasde met wel over de korte blessuretijd. Al had PSV daar vast niks aan gehad. Het spel had vaak genoeg stilgelegen, ook met blessures. Teze werd ook wel gespaard.
Net als Gudelj aan de andere zijde.
Prima scheidsrechter dus. Twee partijen, geen twee verschillende maten hanteren.

En de korte blessuretijd? Misschien had hij dorst of moest het vliegtuig naar Boekarest nog halen.:)
Nee, serieus, deze man mag onze topduels komen fluiten wat mij betreft.
 
Net als Gudelj aan de andere zijde.
Prima scheidsrechter dus. Twee partijen, geen twee verschillende maten hanteren.

En de korte blessuretijd? Misschien had hij dorst of moest het vliegtuig naar Boekarest nog halen.:)
Nee, serieus, deze man mag onze topduels komen fluiten wat mij betreft.
Verder deed hij het inderdaad prima, denk ik.
 
Zo noemden complotdenkers zichzelf ook in de corona tijd..🤔
Misschien ben je zelf wel een complotdenker omdat je achter elke post van een aantal forumleden een complot ziet.
Of zou bij jou die theorie ineens niet opgaan? Het is natuurlijk altijd gemakkelijk om overal negatief op te reageren als iemand een andere mening is toegedaan.
Is dat misschien je eigen complottheorie?
 
Misschien ben je zelf wel een complotdenker omdat je achter elke post van een aantal forumleden een complot ziet.
Of zou bij jou die theorie ineens niet opgaan? Het is natuurlijk altijd gemakkelijk om overal negatief op te reageren als iemand een andere mening is toegedaan.
Is dat misschien je eigen complottheorie?
Ah, leuk dat je er bent ouwe complotmarmot.
Zeg, hoe zat het ook alweer met dat 3 punten voor psv toekennen als Obispo geen rood had gehad?
We wachten rustig totdat je eindelijk in staat bent hier antwoord op te geven. 🤔
 
Ah, leuk dat je er bent ouwe complotmarmot.
Zeg, hoe zat het ook alweer met dat 3 punten voor psv toekennen als Obispo geen rood had gehad?
We wachten rustig totdat je eindelijk in staat bent hier antwoord op te geven. 🤔
Antwoord al lang gegeven in mijn originele 1e reactie, maar begrijpend lezen blijft moeilijk voor sommigen.
Maakt niet uit joh, deze reactie bevestigd je eigen complotdenken door hier opnieuw over te beginnen, chagrijnig doemdenkertje.
 
Antwoord al lang gegeven in mijn originele 1e reactie, maar begrijpend lezen blijft moeilijk voor sommigen.
Maakt niet uit joh, deze reactie bevestigd je eigen complotdenken door hier opnieuw over te beginnen, chagrijnig doemdenkertje.
Denken dat je over voetbal kunt praten met iemand die niet ziet hoe Feyenoord tot aan de rode kaart kansloos was tegen het door Ruud uitstekend neergezette PSV is een misvatting.
Misschien vond hij ook nog dat Makkelie goed:ROFL: gefloten heeft. En kan hij uitleggen waarom Luuk geel krijgt als iemand hem een elleboog in diens nek plant.:unsure:
Onzin kun je beter negeren, is voor iedereen beter.
 
Antwoord al lang gegeven in mijn originele 1e reactie, maar begrijpend lezen blijft moeilijk voor sommigen.
Maakt niet uit joh, deze reactie bevestigd je eigen complotdenken door hier opnieuw over te beginnen, chagrijnig doemdenkertje.
Nee hoor. Tussen de tantrums en andere onzin heb ik nog geen antwoord ontvangen. Dus als je even wil switchen van de complot theorietjes naar wiskunde voor gevorderden en even kan uitleggen hoe een niet gegeven rode kaart aan Obispo 3 punten voor psv kan opleveren dan hoor ik het graag. Ik ben pas 26 pagina's aan het vragen dus ik heb geduld.
Succes ermee. đź‘Ť
 
Denken dat je over voetbal kunt praten met iemand die niet ziet hoe Feyenoord tot aan de rode kaart kansloos was tegen het door Ruud uitstekend neergezette PSV is een misvatting.
Misschien vond hij ook nog dat Makkelie goed:ROFL: gefloten heeft. En kan hij uitleggen waarom Luuk geel krijgt als iemand hem een elleboog in diens nek plant.:unsure:
Onzin kun je beter negeren, is voor iedereen beter.
De rode kaart was terecht, toch. Daar kun je weinig tegenin brengen. De blessuretijd daarentegen….
Nee hoor. Tussen de tantrums en andere onzin heb ik nog geen antwoord ontvangen. Dus als je even wil switchen van de complot theorietjes naar wiskunde voor gevorderden en even kan uitleggen hoe een niet gegeven rode kaart aan Obispo 3 punten voor psv kan opleveren dan hoor ik het graag. Ik ben pas 26 pagina's aan het vragen dus ik heb geduld.
Succes ermee. đź‘Ť
Dat lag toch best voor de hand. Ik begreep dat PSV alles onder controle had tot de rode kaart. Je weet nooit of het was gelukt, maar meer kans dan met 10.
 
De rode kaart was terecht, toch. Daar kun je weinig tegenin brengen. De blessuretijd daarentegen….

Dat lag toch best voor de hand. Ik begreep dat PSV alles onder controle had tot de rode kaart. Je weet nooit of het was gelukt, maar meer kans dan met 10.
Dus je kan met absolute zekerheid zeggen dat psv daar gewonnen had als we met 11 man hadden gespeeld? Dat werd zonder meer aangenomen. Niet eens als speculatie maar als zekerheid.
 
Dus je kan met absolute zekerheid zeggen dat psv daar gewonnen had als we met 11 man hadden gespeeld? Dat werd zonder meer aangenomen. Niet eens als speculatie maar als zekerheid.
Natuurlijk niet. Domme vraag. Wat kun je nu in hemelsnaam wel als absolute zekerheid aannemen?
 
De rode kaart was terecht, toch. Daar kun je weinig tegenin brengen. De blessuretijd daarentegen….

Dat lag toch best voor de hand. Ik begreep dat PSV alles onder controle had tot de rode kaart. Je weet nooit of het was gelukt, maar meer kans dan met 10.
Feyenoord bij achterstand weet vaak in de slotfase een offensief er uit te rammen waarin aanval op aanval volgt. Met onze verdediging is het mogelijk dat de welbekende paniek toegeslagen was.
 
Natuurlijk niet. Domme vraag. Wat kun je nu in hemelsnaam wel als absolute zekerheid aannemen?
Daarom probeer ik daar achter te komen. Tot nu toe zonder succes overigens.. Antenor mag dat verklaren aangezien die stelt dat we anders 3 punten hadden gehad..
 
Feyenoord bij achterstand weet vaak in de slotfase een offensief er uit te rammen waarin aanval op aanval volgt. Met onze verdediging is het mogelijk dat de welbekende paniek toegeslagen was.
Je kan gewoon nergens stellen dat als a had plaatsgevonden je b had gehad. Was het 11 tegen 11 gebleven dan krijg je niet dezelfde variabelen als 10 tegen 11. De 2e goal bijvoorbeeld was een countergoal. Had fn bij 11 tegen 11 bijvoorbeeld wel meer gepressed (tegen 10 man minder risicovol als tegen 11) of gewoon geduldig hadden aangevallen waardoor de 1-1 had kunnen komen.
3 punten toekennen vanwege een ander scenario slaat helemaal nergens op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan