Zojuist de forum leiding even een berichtje gestuurd, want ik krijg een vermoeden dat Ozymandus en J.B. 1 en dezelfde persoon zijn, aangezien ze beide nog steeds dezelfde complottheorie over mij en Antenor blijven benoemen.
En ook telkens vlak na elkaar als de gelegenheid zich voordoet.
Dat is natuurlijk verdacht.
Hehe leuk geprobeerd…

Overigens nodig ik de leiding uit om ook bij ons die “check” te doen, hoewel jij als geen ander weet dat die “check” heel makkelijk te omzeilen is nietwaar mr. VPN…😉
 
Hehe leuk geprobeerd…

Overigens nodig ik de leiding uit om ook bij ons die “check” te doen, hoewel jij als geen ander weet dat die “check” heel makkelijk te omzeilen is nietwaar mr. VPN…😉
Ah J.B. ehhhhhh Ozymandus, leuke poging.
Ach de forum leiding zal hier vanzelf op terug komen als het onderzoek gedaan is.
Begrijp ik nu goed dat jij en J.B. de check omzeilen?
Stouterd(s)!
 
PowerfulLegitimateBichonfrise-max-1mb.gif
 

,,Natuurlijk zijn er regels in het voetbal, maar dit gaat verder dan voetbal. Dit gaat om leven en dood. De scheidsrechter vertelde me dat het niet was toegestaan, maar hij begreep dat het een groter ding was dan alleen voetbal dus ik heb veel respect voor deze scheidsrechter voor het begrijpen van de situatie.”

Om de arbitrage voor de verandering ook eens in een positief daglicht te zetten. Goed gehandeld van Van Boekel vind ik
Geheel met je eens. Hulde aan Kudus en Pol van Boekel in dit speciale geval. Sommige dingen zijn immers veel belangrijker dan regels bij een spelletje voetbal.

Dan iets anders dat minder leuk was.

Komt het beeld en geluid van ESPN ook terecht bij de VAR in Zeist, m.a. w. kon die gisteren meekijken en luisteren toen de regisseur en de onpartijdige:ROFL:commentator veel herhaling en aandacht hadden voor de tackle van Branthwaite?
Eindeloos gezeur om rood terwijl soortgelijke acties van Feyenoorders tegen ons in het meest recente Kuip schandaal meer dan eens zelfs niet met een vrije trap bestraft werden.
Terwijl er zowel op tv als bij de heer Lindhout vrijwel geen aandacht was voor de zoveelste elleboog die Luuk voor de rust in een kopduel in zijn nek geplant kreeg.
De vraag is serieus bedoeld want het kan ook toeval zijn, deze zo verschillende beoordeling door genoemde partijen.

Vandaag lees ik in het AD -het had ook Volkskrant, Trouw , ED etc kunnen zijn, waar is de diversiteit in de media gebleven nu die steeds meer in een paar handen zijn? - dat Lindhout een 7 krijgt voor zijn geklungel waar Makkelie voor zijn wanprestatie onlangs een 6 ontving.
Misschien verdiende Lindhout inderdaad een punt meer dan zijn collega omdat hij Luuk tenminste geen gele kaart gaf wegens het zich in de nek laten rammen. :unsure:

Hoe dan ook, zolang niet Ajax of Feyenoord lijden onder het gepruts zit je als scheidsrechter met je beoordeling in de media wel goed.
 
Even de Calimero index omlaag brengen hier, maar Isimat maakte een slaande beweging tegen de bal met z'n hand tegen Ajax.. nemen we deze even mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan