Complete onzin.
Ik heb het woord nooit gebruikt, geloof er niet in en ben niet verantwoordelijk voor de hersenkronkels die J.B. voortdurend doet raaskallen over een complot
Misschien helpt het als je, eh... geen posts plaats met, zeg maar... Complottheorieën?
 
Je mag het onzin vinden, maar dit soort uitspraken moet je dan gewoon niet doen:

Dit is niet gewoon het weergeven van feiten, dit is het overgieten van een statement (scheidsrechters praten niet over dubieuze momenten) met een complotsausje (de NOS verzint een truc om het in de doofpot te krijgen). Dan moet je niet verontwaardigd zijn als je er reactie op krijgt.
Dit is onzin. Als de omroep die in haar studio pronkt met een Ajax vlag en een Feyenoord vlag aan de muur na een duel waarin de scheidsrechter twee kaarten geeft aan de ene partij en negen aan de andere mag dat door mij reden genoemd worden om daarover na te praten en niet dit feit dood te zwijgen en te gaan zwetsen over de politieke situatie in Iran. Dit gevoegd bij talloze voorbeelden uit het verleden waarbij men heel anders reageerde als niet PSV de benadeelde partij was en men kan spreken van feitelijkheden zonder sausje.
Straks ga je ook nog beweren dat je niet hoort hoe subjectief het commentaar van hen en bij ESPN vaak is waar niet iedereen blijdschap bij (dreigend) puntverlies van PSV succesvol kan verbergen.
Een feit zonder onderbouwing is geen feit. En aangezien we de afgelopen jaren ontzettend veel mensen 'feiten' hebben horen roepen zonder onderbouwing die allemaal naar een complot wezen, is het niet zo gek dat dat nu ook gebeurt.
Omzeil het probleem maar weer dat dit een feit is dat ongelovigen zoals jij blijkbaar bent, makkelijk kunnen achterhalen. Maar het kost iets meer tijd dan valse beschuldigingen op een forum te gooien naar iemasnd die weet waar hij over praat.
Er is hier al honderd keer op gereageerd dat niemand hier tegen openheid van zaken is. Sterker nog, iedereen juicht dat hier toe. We kunnen er echter helemaal niks aan doen hier met z'n allen. Maar om één of andere reden blijf je er maar over doorgaan en lijkt het wel alsof je van ons verwacht dat wij voor die openheid gaan zorgen.
Zolang er wantoestanden heersen moet je die blijven benoemen. Tot er ooit een journalist, een directielid van een club, of wie dan ook wakker wordt en het gebrek aan transparantie op de agenda zet van de jaarvergadering of hoe dat bij de KNVB of Ere divisie BV ook moge heten.

Tenslotte kom ook jij helaas niet met een lijstje van de duels tussen jouw club en/of Feyenoord met PSV in het VAR tijdperk waar PSV profijt had van kromme zijlijnen, zeer twijfelachtige penalties , een record aan blessuretijd etcetera zoals PSV wel menigmaal in haar nadeel ondervond.

Niet alleen ik kijk uit naar je lijstje waar alles zich blijkt uit te middelen, zo veronderstel ik. Er zijn er meer nieuwsgierig naar binnen de PSV aanhang naar ik weet.
Succes bij het samenstellen.
 
Dit is onzin. Als de omroep die in haar studio pronkt met een Ajax vlag en een Feyenoord vlag aan de muur na een duel waarin de scheidsrechter twee kaarten geeft aan de ene partij en negen aan de andere mag dat door mij reden genoemd worden om daarover na te praten en niet dit feit dood te zwijgen en te gaan zwetsen over de politieke situatie in Iran. Dit gevoegd bij talloze voorbeelden uit het verleden waarbij men heel anders reageerde als niet PSV de benadeelde partij was en men kan spreken van feitelijkheden zonder sausje.
Straks ga je ook nog beweren dat je niet hoort hoe subjectief het commentaar van hen en bij ESPN vaak is waar niet iedereen blijdschap bij (dreigend) puntverlies van PSV succesvol kan verbergen.

Omzeil het probleem maar weer dat dit een feit is dat ongelovigen zoals jij blijkbaar bent, makkelijk kunnen achterhalen. Maar het kost iets meer tijd dan valse beschuldigingen op een forum te gooien naar iemasnd die weet waar hij over praat.

Zolang er wantoestanden heersen moet je die blijven benoemen. Tot er ooit een journalist, een directielid van een club, of wie dan ook wakker wordt en het gebrek aan transparantie op de agenda zet van de jaarvergadering of hoe dat bij de KNVB of Ere divisie BV ook moge heten.

Tenslotte kom ook jij helaas niet met een lijstje van de duels tussen jouw club en/of Feyenoord met PSV in het VAR tijdperk waar PSV profijt had van kromme zijlijnen, zeer twijfelachtige penalties , een record aan blessuretijd etcetera zoals PSV wel menigmaal in haar nadeel ondervond.

Niet alleen ik kijk uit naar je lijstje waar alles zich blijkt uit te middelen, zo veronderstel ik. Er zijn er meer nieuwsgierig naar binnen de PSV aanhang naar ik weet.
Succes bij het samenstellen.
Ach Antenor, ik begrijp je reacties volkomen.
Die lijstjes zijn er niet en gaan er ook niet komen.
Wat niet bestaat kun je niet benoemen.
Dat xijn geen complottheorieën of iets wat er op lijkt maar gegevens die aantoonbaar juist zijn en door anderen niet geaccepteerd worden als feiten en dus maar als fabels of (erger nog) complottheorieën benoemd.
Ze vragen hierover bewijzen die al voldoende zijn aangeleverd maar waar ze blijkbaar geen genoegen mee nemen.
De arbitrage is ziek en toe aan een complete herstructurering om wederom een neutrale status in de voetbalwereld te krijgen.
En tot die tijd............. blijft het dweilen met de kraan open en zullen we blijven benoemen dat de neutraliteit van de arbitrage in twijfel wordt getrokken en structureel onze club PSV benadeeld wordt.
De club waar we supporter van zijn en van houden.
Blijf a.u.b. deze kritische houding richting de arbitrage vasthouden. Hij is meer dan terecht.
 
Dit is onzin. Als de omroep die in haar studio pronkt met een Ajax vlag en een Feyenoord vlag aan de muur na een duel waarin de scheidsrechter twee kaarten geeft aan de ene partij en negen aan de andere mag dat door mij reden genoemd worden om daarover na te praten en niet dit feit dood te zwijgen en te gaan zwetsen over de politieke situatie in Iran. Dit gevoegd bij talloze voorbeelden uit het verleden waarbij men heel anders reageerde als niet PSV de benadeelde partij was en men kan spreken van feitelijkheden zonder sausje.
Straks ga je ook nog beweren dat je niet hoort hoe subjectief het commentaar van hen en bij ESPN vaak is waar niet iedereen blijdschap bij (dreigend) puntverlies van PSV succesvol kan verbergen.
En dit zegt 0.0 over de arbitrage. Het gegeven dat je er van alles bij haalt om 'te bewijzen' dat de arbitrage bewust tegen PSV fluit is opvallend. Als je ECHT een onderbouwt punt had zou je geen enkel zijpaadje hoeven te nemen. Vooralsnog zie ik gespeculeer, halve lijstjes, en het maken van verbindingen zonder aantoonbaar bewijs dat die verbindingen er daadwerkelijk zijn.

Overigens hoeft het werkelijk geen ene reet over de arbitrage te zeggen als de ene partij 2x geel krijgt en de andere 8x geel en 1x rood.
 
Dit is onzin. Als de omroep die in haar studio pronkt met een Ajax vlag en een Feyenoord vlag aan de muur na een duel waarin de scheidsrechter twee kaarten geeft aan de ene partij en negen aan de andere..

.. ongelovigen zoals jij blijkbaar bent,

i.wie dan ook wakker wordt
Ongelovigen? Wakker worden? Een samenhangen zien tussen 'vlaggen ' en dat linken aan gele kaarten?
Tot nu toe is het betoog mbt het ontkennen van het zien van een complot nog niet echt een succes zou ik zeggen 🤔
 
Ach Antenor, ik begrijp je reacties volkomen.
Die lijstjes zijn er niet en gaan er ook niet komen.
Wat niet bestaat kun je niet benoemen.
Dat xijn geen complottheorieën of iets wat er op lijkt maar gegevens die aantoonbaar juist zijn en door anderen niet geaccepteerd worden als feiten en dus maar als fabels of (erger nog) complottheorieën benoemd.
Ze vragen hierover bewijzen die al voldoende zijn aangeleverd maar waar ze blijkbaar geen genoegen mee nemen.
De arbitrage is ziek en toe aan een complete herstructurering om wederom een neutrale status in de voetbalwereld te krijgen.
En tot die tijd............. blijft het dweilen met de kraan open en zullen we blijven benoemen dat de neutraliteit van de arbitrage in twijfel wordt getrokken en structureel onze club PSV benadeeld wordt.
De club waar we supporter van zijn en van houden.
Blijf a.u.b. deze kritische houding richting de arbitrage vasthouden. Hij is meer dan terecht.
Het is inderdaad grappig om te zien dat er wel snel door Mentos een lijstje geproduceerd kon worden over blessuretijd bij zijn en onze club en noch hij, noch iemand anders kan/wil/durft komen met het gevraagde lijstje over de nu bijna 5 seizoenen VAR ingrepen en de daaraan gekoppelde uitkomsten in het voordeel of nadeel van de beide rivalen.

Zoals je zegt wordt er vaak helemaal niet ingegaan op bepaalde kritische vragen en antwoorden op dit PSV forum, waar je ziet hoe massaal John de Jong, de ene PSV coach na de andere, veel spelers, scouting en dergelijke, kortom alles en iedereen binnen onze mooie club vaak wel met de grond gelijk gemaakt worden.
Bij kritiek op de objectieve:ROFL: media of het steeds meer gesloten bastion KNVB komt er weinig respons of van een enkeling steevast gezeik over complottheorie en calimero. Hoe vreemd toch?

Dat scheidsrechters ondanks druk van allerlei zijden in deze miljoenenbusiness overeind moeten zien te blijven is een feit en voor hen een superzware taak.
Dat er fouten in hun werk sluipen zo logisch als wat.
Dat hun taak verzwaard wordt door het gebrek aan respect en acceptatie bij spelers zien we wekelijks.

Als echter de VAR met al zijn schermpjes toch nog zo vaak miskleunt dient dat onderwerp van bespreking te zijn met hoge prioriteit.
De VAR zou het voetbal toch eerlijker maken volgens Dick van Egmond?
Zouden dan niet alle mogelijke tips en suggesties ter verbetering van een nu regelmatig falend systeem welkom moeten zijn?
Waarom dan wanhopig vasthouden aan achterkamertjes politiek is dan toch een logische vraag dunkt me.
En dit zegt 0.0 over de arbitrage. Het gegeven dat je er van alles bij haalt om 'te bewijzen' dat de arbitrage bewust tegen PSV fluit is opvallend. Als je ECHT een onderbouwt punt had zou je geen enkel zijpaadje hoeven te nemen. Vooralsnog zie ik gespeculeer, halve lijstjes, en het maken van verbindingen zonder aantoonbaar bewijs dat die verbindingen er daadwerkelijk zijn.

Overigens hoeft het werkelijk geen ene reet over de arbitrage te zeggen als de ene partij 2x geel krijgt en de andere 8x geel en 1x rood.
Wat een rare kronkels lees ik hier.
Ik haal er niet van alles bij, bewandel geen zijpaadjes en wil helemaal niets bewijzen.
Dat de arbitrage bewust tegen PSV fluit heb ik nooit beweerd. Ik heet geen J.B.

Het enige wat ik beweer is dat ik merk dat Ajax meer aanhang heeft in de zogenaamd objectieve media dan PSV en dat dat beeldvorming in ons nadeel beinvloedt.
Om b.v. Pierre van Hooydonk bij de NOS te citeren na een PSV -Ajax; "welke Ajax supporter hier heeft deze samenvatting van de wedstrijd in elkaar geflanst?"

En verder beweer ik regelmatig te hebben kunnen constateren dat PSV minder "lucky" was dan de rivalen op allerlei cruciale momenten , vooral in de onderlinge duels, als het ging om ingrijpen en niet ingrijpen door de VAR.
Waarover , als je de feiten op een rijtje wil zien, zowel in Zeist als in de media, alsmede zelfs op een PSV forum angstvallig gezwegen wordt. De vraag dient zich dan aan; waarom?

Je laatste zin is zeker bedoeld als (mislukte) grap?
Jij vond dus blijkbaar dat Makkelie wel goed gefloten had. :ROFL:
Of schrijf je dit om mijn betoog hoe dan ook verkeerd te interpreteren en/of onderuit te halen?
 
Ik heet geen J.B.
Ssst.. niet verder vertellen. Ik heet eigenlijk ook geen j.b. en ik denk dat Mentos ook niet zo heet in het echt.
Maar dat houden we onder ons hé... in de doofpot weet je wel 🤔
 
Laatst bewerkt:
Wat een rare kronkels lees ik hier.
Ik haal er niet van alles bij, bewandel geen zijpaadjes en wil helemaal niets bewijzen.
Nee, jij haalt nooit de media erbij in de topic.
Dat de arbitrage bewust tegen PSV fluit heb ik nooit beweerd. Ik heet geen J.B.
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Jij noemt iedere fout die in ons nadeel uitvalt raar, vreemd, anti-PSV etc. daarmee geef je een lading mee aan je woorden.
Het enige wat ik beweer is dat ik merk dat Ajax meer aanhang heeft in de zogenaamd objectieve media dan PSV en dat dat beeldvorming in ons nadeel beinvloedt.
Om b.v. Pierre van Hooydonk bij de NOS te citeren na een PSV -Ajax; "welke Ajax supporter hier heeft deze samenvatting van de wedstrijd in elkaar geflanst?"
Hoezo is dit geen zijpaadje als het om arbitrage gaat?
En verder beweer ik regelmatig te hebben kunnen constateren dat PSV minder "lucky" was dan de rivalen op allerlei cruciale momenten , vooral in de onderlinge duels, als het ging om ingrijpen en niet ingrijpen door de VAR.
Waarover , als je de feiten op een rijtje wil zien, zowel in Zeist als in de media, alsmede zelfs op een PSV forum angstvallig gezwegen wordt. De vraag dient zich dan aan; waarom?
Omdat jij alle feiten die de andere kant op gepresenteerd worden wegwuift. Alsof je de stelling hebt dat konijnen wit zijn omdat jij tien foto's hebt met witte konijnen. Dan komt J.B. met 3 foto's met zwarte konijnen en Mentos 2 foto's met bruine konijnen. Het enige wat jij dan doet is zeggen, ik heb meer foto's dus konijnen zijn wit.
Je laatste zin is zeker bedoeld als (mislukte) grap?
Jij vond dus blijkbaar dat Makkelie wel goed gefloten had. :ROFL:
Op 1 enkel moment na heeft hij een goede wedstrijd gefloten, dat met de hedendaagse snelheid van het spel een scheids geen 100% score haalt in een wedstrijd is niet meer dan logisch
Of schrijf je dit om mijn betoog hoe dan ook verkeerd te interpreteren en/of onderuit te halen?
Je haalt vooral jezelf onderuit, heb je mij niet voor nodig
 
Omdat jij alle feiten die de andere kant op gepresenteerd worden wegwuift. Alsof je de stelling hebt dat konijnen wit zijn omdat jij tien foto's hebt met witte konijnen. Dan komt J.B. met 3 foto's met zwarte konijnen en Mentos 2 foto's met bruine konijnen. Het enige wat jij dan doet is zeggen, ik heb meer foto's dus konijnen zijn wit.
Hoho. Konijnen zijn roze. Heb ik met Pasen toch echt gezien. Ze zijn in het echt ook vrij groot en praten Nederlands..
 
Als echter de VAR met al zijn schermpjes toch nog zo vaak miskleunt dient dat onderwerp van bespreking te zijn met hoge prioriteit.
Zo vaak? Hoe vaak grijpt de VAR in, hoe vaak terecht, hoe vaak niet terecht. Aangezien JIJ de stelling poneert mag JIJ dit onderbouwen met cijfers.
 
Nee, jij haalt nooit de media erbij in de topic.

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Jij noemt iedere fout die in ons nadeel uitvalt raar, vreemd, anti-PSV etc. daarmee geef je een lading mee aan je woorden.

Hoezo is dit geen zijpaadje als het om arbitrage gaat?

Omdat jij alle feiten die de andere kant op gepresenteerd worden wegwuift. Alsof je de stelling hebt dat konijnen wit zijn omdat jij tien foto's hebt met witte konijnen. Dan komt J.B. met 3 foto's met zwarte konijnen en Mentos 2 foto's met bruine konijnen. Het enige wat jij dan doet is zeggen, ik heb meer foto's dus konijnen zijn wit.

Op 1 enkel moment na heeft hij een goede wedstrijd gefloten, dat met de hedendaagse snelheid van het spel een scheids geen 100% score haalt in een wedstrijd is niet meer dan logisch

Je haalt vooral jezelf onderuit, heb je mij niet voor nodig
Jij ziet blijkbaar invloed van media op alle mensen behalve hen die scheidsrechter worden.
Jij ziet blijkbaar lijstjes van J.B. en Mentos die wij hier niet zien.
Jij vraagt mij iets te onderbouwen waarover de KNVB in correspondentie zegt geen mededelingen te doen.:ROFL:

Maar bovenal wil je blijkbaar niet snappen wat ik in mijn vorige post toch duidelijk heb uitgesproken.
Voor andermans interpretatie ben ik niet verantwoordelijk.
Ik heb hier geen zin meer in en ga nu over op prettiger en nuttiger tijdverdrijf.
Veel plezier vanavond.
 
Jij ziet blijkbaar invloed van media op alle mensen behalve hen die scheidsrechter worden.
Jij ziet blijkbaar lijstjes van J.B. en Mentos die wij hier niet zien.
Jij vraagt mij iets te onderbouwen waarover de KNVB in correspondentie zegt geen mededelingen te doen.:ROFL:

Maar bovenal wil je blijkbaar niet snappen wat ik in mijn vorige post toch duidelijk heb uitgesproken.
Voor andermans interpretatie ben ik niet verantwoordelijk.
Ik heb hier geen zin meer in en ga nu over op prettiger en nuttiger tijdverdrijf.
Veel plezier vanavond.
Dus je stelt dat het veel te vaak fout gaat, maar als iemand vraagt om een onderbouwing dan heb je die niet. En dan nog vind je het vreemd dat bepaalde mensen jou onterecht als complotdenker wegzetten.
 
Ssst.. niet verder vertellen. Ik heet eigenlijk ook geen j.b. en ik denk dat Mentos ook niet zo heet in het echt.
Maar dat houden we onder ons hé... in de doofpot weet je wel 🤔
Dit soort opmerkingen zijn nou niet echt bevorderlijk voor enige discussie. Je hebt er een handje van de laatste tijd, maar het zou je sieren als je ermee stopt.
 
Het is inderdaad grappig om te zien dat er wel snel door Mentos een lijstje geproduceerd kon worden over blessuretijd bij zijn en onze club en noch hij, noch iemand anders kan/wil/durft komen met het gevraagde lijstje over de nu bijna 5 seizoenen VAR ingrepen en de daaraan gekoppelde uitkomsten in het voordeel of nadeel van de beide rivalen.
No shit, Sherlock. Dat lijstje met blessuretijd was 10 minuten werk. Je vraagt nu even om een analyse van minstens 20 wedstrijden. Volgens mij ben jij de gepensioneerde hier, dus jij hebt alle tijd om dat uit te zoeken. Bovendien ben JIJ ook degene die beweert dat het oneerlijk is, dan mag JIJ ook de data hiervoor verzamelen.

En stel dat ik dat lijstje nou wel zou maken en stel dat het toch niet zo is zoals jij beweert, dan is jouw eerste reactie iets in de trant van: "Ja, maar maak nou eens een lijstje van het aantal geseponeerde rode kaarten bij beide ploegen!"
Want zodra ook maar iets jouw argumenten tegenspreekt, ga je gauw over op iets anders. Niet zeggen dat het niet zo is.
 
Dit soort opmerkingen zijn nou niet echt bevorderlijk voor enige discussie. Je hebt er een handje van de laatste tijd, maar het zou je sieren als je ermee stopt.
Ik voer geen discussie. Ik stel de vraag waarom er complot theorietjes worden gepost. Een vraag waar ik na 27 pagina`s nog steeds geen normaal antwoord heb gehad. Dus enig cynisme heeft zo zn oorzaak..
 
Dus je stelt dat het veel te vaak fout gaat, maar als iemand vraagt om een onderbouwing dan heb je die niet. En dan nog vind je het vreemd dat bepaalde mensen jou onterecht als complotdenker wegzetten.
Weer een bewijs van valse beschuldiging, nu wel van jouw van kant.
Je wilt niet snappen wat ik zeg en kletst maar door.
Nu is discussie toch al weinig zinvol met iemand die Makkelie goed vond fluiten laatst in de Kuip:ROFL:, maar onmogelijk als niets blijft hangen van wat ik schrijf of zeg.

Ik heb al genoemd dat de KNVB niets wil zeggen over hun laatste mededeling, voor het complete zwijgen naar buiten begon, van 98 VAR ingrepen waarvan volgens hen 86 terecht.
Er is dus wel onderbouwing van mijn kant.
Zadel mij niet op met hun falende transparantie.

Herlees de posts van Ronaldinho van vannacht en van kwart over elf van mij.
Meer heb ik jou over dit onderwerp nu niet meer te zeggen, wat voor kromme eigen verzinsels of interpretaties je ook nog op mij loslaat.
No shit, Sherlock. Dat lijstje met blessuretijd was 10 minuten werk. Je vraagt nu even om een analyse van minstens 20 wedstrijden. Volgens mij ben jij de gepensioneerde hier, dus jij hebt alle tijd om dat uit te zoeken. Bovendien ben JIJ ook degene die beweert dat het oneerlijk is, dan mag JIJ ook de data hiervoor verzamelen.

En stel dat ik dat lijstje nou wel zou maken en stel dat het toch niet zo is zoals jij beweert, dan is jouw eerste reactie iets in de trant van: "Ja, maar maak nou eens een lijstje van het aantal geseponeerde rode kaarten bij beide ploegen!"
Want zodra ook maar iets jouw argumenten tegenspreekt, ga je gauw over op iets anders. Niet zeggen dat het niet zo is.
Als je weigert het gevraagde lijstje te produceren, duiken zou men het noemen als ik het zo zou doen, dan is er dus evenveel reden voor mijn twijfels aan VAR beslissingen als voor jouw opvatting die overeenkomt met de objectieve:ROFL: media dat alles correct zou zijn. Dus liever toch maar even dat lijstje maken zou ik zeggen.

Uit je laatste drie zinnen spreekt de vooringenomenheid die ook bij een paar anderen hier steeds klinkt.
Invullen wat een ander zogenaamd denkt of doet of zal doen. En ondertussen niet ingaan op zijn redelijk verzoek.
Zelf kan ik geen onderzoek doen als de KNVB en de media zwijgen, toch?

Maar nu wordt het echt tijd voor mij te beginnen aan nuttiger taken. Mijn vrijwilligerswerk wacht en vind ik toch echt belangrijker dan dit hier.
Veel plezier met jullie wedstrijd tegen Union Berlin, ik kijk vanavond tussen hoop en vrees naar ons in Sevilla.
 
Weer een bewijs van valse beschuldiging, nu wel van jouw van kant.
Valse beschuldiging? Jij geeft aan dat het vaak fout gaat in post #1.660 dat de VAR vaak miskleunt. Dat is jouw stellingname. Ik vraag in post #1.664 naar een onderbouwing van jouw stellingname. Daarop vervolg jij in post #1.665 dat jij die onderbouwing niet kan geven. Daarop geef ik post #1.666 aan dat zulk gedrag (iets roepen, daar zwaarwichtig over doen zonder enig bewijs op te voeren) andere mensen de indruk kan geven dat jij een complotdenker bent.

Waarin, in deze redenatie zit mijn valse beschuldiging?
 
Valse beschuldiging? Jij geeft aan dat het vaak fout gaat in post #1.660 dat de VAR vaak miskleunt. Dat is jouw stellingname. Ik vraag in post #1.664 naar een onderbouwing van jouw stellingname. Daarop vervolg jij in post #1.665 dat jij die onderbouwing niet kan geven. Daarop geef ik post #1.666 aan dat zulk gedrag (iets roepen, daar zwaarwichtig over doen zonder enig bewijs op te voeren) andere mensen de indruk kan geven dat jij een complotdenker bent.

Waarin, in deze redenatie zit mijn valse beschuldiging?
Posts 1644, 1646,1653, 1656, 1660,1665 en 1670 staan vol van onderbouwing.
Als je dat niet wil zien , houdt het op.

Ik vond Makkelie trouwens duidelijk met twee maten meten en heb niet de indruk dat ik daarmee de enige Nederlander ben die zoiets ook dacht te constateren.
Ik heb geen zin om hier mijn mening te veranderen zonder openheid over de meest `lucky` kampioenskandidaat in het VAR tijdperk.
Wie geloven wil dat PSV niets te klagen heeft en dat alles zich ooit gaat uitmiddelen, dikke prima wat mij betreft.
Ach Antenor, ik begrijp je reacties volkomen.
Die lijstjes zijn er niet en gaan er ook niet komen.
Wat niet bestaat kun je niet benoemen.
Dat xijn geen complottheorieën of iets wat er op lijkt maar gegevens die aantoonbaar juist zijn en door anderen niet geaccepteerd worden als feiten en dus maar als fabels of (erger nog) complottheorieën benoemd.
Opvallend inderdaad dat een mening die afwijkt van wat de goegemeente gelooft of van wat randstad media rondbazuinen niet door iedereen geaccepteerd schijnt te kunnen worden.
Zou toch leuk zijn geweest als bleek dat Ajax en Feyenoord in de topduels in het VAR tijdperk ernstig benadeeld waren en dat PSV daarvan geprofiteerd bleek te hebben.
Ja, transparantie over het `uitmiddelen` schijnt te komen na Sint Juttemis.;)
 
Posts 1644, 1646,1653, 1656, 1660,1665 en 1670 staan vol van onderbouwing.
Als je dat niet wil zien , houdt het op.
1.644 -> 0.0 over de VAR
1.646 -> 0.0 over de VAR
1.653 -> 0.0 over de VAR
1.656 -> de VAR wordt genoemd, niets over hoe vaak de VAR het verkeerd heeft
1.660 -> de VAR wordt genoemd, niets over hoe vaak de VAR het verkeerd heeft
1.665 -> 0.0 over de VAR
1.670 -> zowaar, cijfers over de VAR, 12 foutieve ingrepen in 306 wedstrijden. Is dit je enige onderbouwing van vaak?

Kort gezegd, je flikkert een lading nummers neer, die nagenoeg niet over het onderwerp gaan. Maar smeriger nog, je gaat niet in op hetgeen waarover de post ging, namelijk dat jij van mening was dat ik jou in post 1.666 zou beschuldigen. Dus nogmaals, waarvan heb ik jouw beschuldigd in past 1.666
 
Terug
Bovenaan Onderaan