Alleen Derksen is nog positief over Nijhuis.
De rest van het journaille in NL begint ook te beschrijven dat Nijhuis er wel een zeer aparte fluitstijl op nahoudt die blessures in de hand werkt.
Dit verkondig ik al jaren over deze man, dus kom er maar in met je mening J.B. over deze arbiter.
Antenor, je hebt gelijk dat hij consequent is, maar dat maakt hem voor spelers soms levensgevaarlijk voor nare blessures.
 
Alleen Derksen is nog positief over Nijhuis.
De rest van het journaille in NL begint ook te beschrijven dat Nijhuis er wel een zeer aparte fluitstijl op nahoudt die blessures in de hand werkt.
Dit verkondig ik al jaren over deze man, dus kom er maar in met je mening J.B. over deze arbiter.
Antenor, je hebt gelijk dat hij consequent is, maar dat maakt hem voor spelers soms levensgevaarlijk voor nare blessures.
Ik geef al 35 pagina's af over circus Nijhuis. Even lezen en dan pas reageren.
 
Alleen Derksen is nog positief over Nijhuis.
De rest van het journaille in NL begint ook te beschrijven dat Nijhuis er wel een zeer aparte fluitstijl op nahoudt die blessures in de hand werkt.
Dit verkondig ik al jaren over deze man, dus kom er maar in met je mening J.B. over deze arbiter.
Antenor, je hebt gelijk dat hij consequent is, maar dat maakt hem voor spelers soms levensgevaarlijk voor nare blessures.
Denk niet dat meer spelers geblesseerd raken onder zijn leiding dan wanneer een van zijn "collega's" fluit.
Klopt dat Gakpo onder hem geblesseerd is geraakt twee jaar terug, maar het was erger dat de KNVB onze coach Roger Schmidt daarna schorste voor zijn kritiek- en PSV dat accepteerde - dan dat Nijhuis op dat moment in de fout ging.
Het pleit in zijn voordeel dat hij niet meeslijmt met zijn bazen bij de KNVB, dit in tegenstelling tot veel anderen daar.
Collegialiteit in het scheidsrechterscorps schijnt niet optimaal te zijn zo komt wel eens naar buiten.
De media kunnen zich beter druk maken om de achterkamertjespolitiek van de VAR dan om een scheidsrechter die en bij Ajax en bij PSV zichzelf blijft en niet met twee maten meet.
 
Derksen benoemde net bij Vandaag Inside dat Kevin Blom ziek is geweest en door naweeën van die ziekte al een tijd niet meer op het KNVB complex is geweest.

Dat verklaart ook wel waarom hij al een hele tijd geen wedstrijd meer gefloten heeft.
 
Gisteren floot een 14-jarige KNVB scheids mijn zoon van 14. Dat deed hij erg goed. Wie weet zien we over 10 jaar een goed talent in de eredivisie.

naam toevallig van arbiter in belgie kan je via de website voetbal vlaanderen de wedstirjd herbekijken en de naam van arbiter vinden in nederland ook niet zo officiele website,
 
Het was weer lekker prutswerk van Serdar gisteren in de Kuip. Mist een overtreding voor de Fortunagoal en moet op een gegeven moment een vrije trap aan Fortuna geven vanwege een duwfout net buiten de 16 van Feyenoord. Maar zn haar zat in ieder geval wel goed.. als ie net zoveel tijd aan zn fluitgedrag zou besteden als aan zn kapsel dan wordt het wellicht nog eens wat met m..
 
Terecht dat er vanmiddag geen penalty gefloten werd tegen PSV en ook terecht dat dat later niet gebeurde tegen Groningen.
Want hoe graag ik ook een strafschop had gezien voor ons bij die achterstand, hij zou belachelijk geweest zijn.
Zie ik in de samenvatting van Cambuur- Twente dat een even onnozele , onopzettelijke handsbal Twente in de laatste minuut wel een strafschop oplevert en dus drie punten.
Het blijft een inconsequente , idiote manier van fluiten als er toch steeds weer kadootjes worden uitgedeeld als vandaag door een scheidsrechter..
 
Laatst bewerkt:
Cedar weer op dreef gister Fortuna over de kook en de VaR afwezig bij 2 pingel momenten.
En helaas weer geen uitleg of toelichting van een aantal, vriendelijk uitgedrukt, discutabele momenten.
Vreemd was het kaartenbeleid, het penalty beleid en inderdaad ook de afwezigheid van de VAR.

Wat is dat toch dat mensen uit Zeist geen verantwoording willen/mogen/kunnen/durven nemen voor hun beslissingen?
Waarom dat gesloten bastion?
Meer openheid leidt m.i. tot meer begrip. Onbekend maakt onbemind.
 
Och och, Gossie heeft verklaard dat scheidsrechters voortaan niet meer de camera zullen verschijnen na de wedstrijd. Zal ie heel blij mee zijn, want dan hoeft hij zijn bizarre en foute beslissingen niet meer toe te lichten. Bah, bah.
 
Terug
Bovenaan Onderaan