Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Liever Bavaria dan BeerenburgLiever worstenbroodjes dan oranjekoek...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Liever Bavaria dan BeerenburgLiever worstenbroodjes dan oranjekoek...![]()
Die potverdorie nog roze is ook!Liever worstenbroodjes dan oranjekoek...![]()
De koek indentificeert.zich wel als roze...Die potverdorie nog roze is ook!
Bavaria?Liever Bavaria dan Beerenburg
Dan Beerenburg, wel t laatste bier dat ik zou kiezen natuurlijk.Bavaria?![]()
Heerlijk man, net als onze BeerenburgLiever worstenbroodjes dan oranjekoek...![]()
En dan richten de fans zich met spreekkoren tegen van Wonderen.Bende bij H'veen
![]()
Heerenveen financieel in zwaar weer: 'FC Barcelona-taferelen' in Friesland
SC Heerenveen kampt met financiële problemen. De Friese club heeft ieder seizoen een begrotingstekort van ongeveer zes miljoen euro, terwijl de liquiditeit ook achteruit gaat.www.voetbalprimeur.nl
Voor Heerenveen echt een uitstekende transfer, lijkt mij. Tot het einde van het seizoen is wel kort, maar gezien Heerenveen het lastig heeft dit seizoen zal hij meer dan welkom zijn.
Huh, maar eerder wel bij Oranje?![]()
Opvallend: Hoek mag niet werken in Eredivisie, KNVB tikt Heerenveen op de vingers
De KNVB heeft aan het Algemeen Dagblad laten weten dat het contact opgenomen heeft met sc Heerenveen naar aanleiding van de aanstelling van Frans Hoek, die zich onlangs tot aan het einde van het seizoen als keeperstrainer verbond aan de Friese club. De Nederlandse voetbalbond heeft Heerenveen...www.voetbalprimeur.nl
Ergens voelt dit als doorgeslagen regels.
De regels zijn dit seizoen gewijzigd.Huh, maar eerder wel bij Oranje?
AhaDe regels zijn dit seizoen gewijzigd.
UEFA verplicht vanaf dit seizoen de eredivisieclubs om een keeperstrainer in de staf op te nemen met het hoogste diploma, het zogeheten Goalkeepercoach 3.
Ergens zou voor een keeperstrainer met het statuur van Frans Hoek dat diploma gewoon afgegeven moeten worden obv ervaringsjaren.De regels zijn dit seizoen gewijzigd.
UEFA verplicht vanaf dit seizoen de eredivisieclubs om een keeperstrainer in de staf op te nemen met het hoogste diploma, het zogeheten Goalkeepercoach 3.
De regels zijn dit seizoen gewijzigd.
1) daar voldoet H’veen met Hoek niet aan, maar zonder Hoek ook niet?De regels zijn dit seizoen gewijzigd.
Die laatste lijkt me wel handig voor een keeperDe UEFA wil ook dat iedere 1e en 2e doelman binnen 2 jaar VCA VOL heeft, een BHV diploma en een duikbrevet?
Veel voetballers houden niet van school en denken dat ze het wel weten. Schijnbaar blijft die ontslagen trainer op de KNVB lijst staan, dus blijft Heerenveen dit seizoen aan de regels voldoen.1) daar voldoet H’veen met Hoek niet aan, maar zonder Hoek ook niet?
2) Er moet blijkbaar een gediplomeerd staflid zijn dat een cursus van de KNVB heeft gehaald over oa scouting, ontwikkelings en beleidsplannen omtrent keepers.
Bekijk bijlage 7229
De reden? Maar daarnaast vermoed ik weerstand bij oudere garde om cursussen verplicht bij te wonen en examens en tussentijdse toetsen af te leggen.
Omgekeerde wereld;
mijn moeder van 65+ mag legaal een landbouwtractor rijden op de openbare weg, met minder dan 50 gereden km in een personenauto in de laatste 25 jaar..![]()