SC Heerenveen

Heerenveen huurt Jordy de Wijs van Fortuna Düsseldorf. Die kennen we nog uit onze jeugd, waar hij opviel door zijn sterke lichaam die hij ietwat lomp inzette. Stond wel te boeken als een groot talent, maar aan de bal lang niet goed genoeg.

Benieuwd hoe hij het bij de Friezen gaat doen.

Ergens voelt dit als doorgeslagen regels.

Ergens voelt dit als doorgeslagen regels.
Huh, maar eerder wel bij Oranje?

Huh, maar eerder wel bij Oranje?
De regels zijn dit seizoen gewijzigd.
UEFA verplicht vanaf dit seizoen de eredivisieclubs om een keeperstrainer in de staf op te nemen met het hoogste diploma, het zogeheten Goalkeepercoach 3.

UEFA verplicht vanaf dit seizoen de eredivisieclubs om een keeperstrainer in de staf op te nemen met het hoogste diploma, het zogeheten Goalkeepercoach 3.
Ergens zou voor een keeperstrainer met het statuur van Frans Hoek dat diploma gewoon afgegeven moeten worden obv ervaringsjaren.

De UEFA wil ook dat iedere 1e en 2e doelman binnen 2 jaar VCA VOL heeft, een BHV diploma en een duikbrevet?

1) daar voldoet H’veen met Hoek niet aan, maar zonder Hoek ook niet?
2) Er moet blijkbaar een gediplomeerd staflid zijn dat een cursus van de KNVB heeft gehaald over oa scouting, ontwikkelings en beleidsplannen omtrent keepers.

IMG_3862.jpeg

De reden? Maar daarnaast vermoed ik weerstand bij oudere garde om cursussen verplicht bij te wonen en examens en tussentijdse toetsen af te leggen.

Omgekeerde wereld;
mijn moeder van 65+ mag legaal een landbouwtractor rijden op de openbare weg, met minder dan 50 gereden km in een personenauto in de laatste 25 jaar.. 😅

De UEFA wil ook dat iedere 1e en 2e doelman binnen 2 jaar VCA VOL heeft, een BHV diploma en een duikbrevet?
Die laatste lijkt me wel handig voor een keeper :ROFL:
1) daar voldoet H’veen met Hoek niet aan, maar zonder Hoek ook niet?
2) Er moet blijkbaar een gediplomeerd staflid zijn dat een cursus van de KNVB heeft gehaald over oa scouting, ontwikkelings en beleidsplannen omtrent keepers.

Bekijk bijlage 7229

De reden? Maar daarnaast vermoed ik weerstand bij oudere garde om cursussen verplicht bij te wonen en examens en tussentijdse toetsen af te leggen.

Omgekeerde wereld;
mijn moeder van 65+ mag legaal een landbouwtractor rijden op de openbare weg, met minder dan 50 gereden km in een personenauto in de laatste 25 jaar.. 😅
Veel voetballers houden niet van school en denken dat ze het wel weten. Schijnbaar blijft die ontslagen trainer op de KNVB lijst staan, dus blijft Heerenveen dit seizoen aan de regels voldoen.

Ik snap Van Persie niet. Maak dan gewoon het seizoen af. Feyenoord wacht echt wel op 'm die laatste paar potjes van het seizoen. Op die manieer kan hij met opgeheven hoofd afscheid nemen van Heerenveen en fris beginnen aan de start van het nieuwe seizoen.

Terug
Bovenaan Onderaan