SC Heerenveen

Ik snap Van Persie niet. Maak dan gewoon het seizoen af. Feyenoord wacht echt wel op 'm die laatste paar potjes van het seizoen. Op die manieer kan hij met opgeheven hoofd afscheid nemen van Heerenveen en fris beginnen aan de start van het nieuwe seizoen.
Huidige intirim mocht t seizoen niet afmaken wegen ontbrekende papieren. Daarmee zou er dan een extra tussenpaus moeten komen. Voor Fey niet echt handig.

Huidige intirim mocht t seizoen niet afmaken wegen ontbrekende papieren. Daarmee zou er dan een extra tussenpaus moeten komen. Voor Fey niet echt handig.

Ik snap F'noord deels, maar RVP niet zo. Maar goed, als de favoriete club aanbelt, ik het lastig nee zeggen, dat is ergens wel te begrijpen.

Ik snap Van Persie niet. Maak dan gewoon het seizoen af. Feyenoord wacht echt wel op 'm die laatste paar potjes van het seizoen. Op die manieer kan hij met opgeheven hoofd afscheid nemen van Heerenveen en fris beginnen aan de start van het nieuwe seizoen.
Of Feyenoord kan hem nu lekker beoordelen en voor het nieuwe seizien begint weer een andere trainer aanstellen. Voor Feyenoord een win voor van Persie een risico ja. Schijnt verder niet goed te liggen in Heerenveen dus die zijn allang blij hem zonder afkoopsom kwijt te zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan