Die is inmiddels 78. Ik denk eigenlijk niet dat hij er nog een keertje instapt.Ik denk dat Foppe de Haan gewoon terugkomt.
Verbeek?Die is inmiddels 78. Ik denk eigenlijk niet dat hij er nog een keertje instapt.
Die zie ik het nog wel doen, de ouwe romanticus.Verbeek?
Domme keuze, overal mislukt na Heerenveen.Die zie ik het nog wel doen, de ouwe romanticus.
Verbeek?
Lijkt me top, kan hij die club mooi naar de KKD helpen. Zijn we daar ook weer vanaf.
De weg van PSV naar het kampioenschap: dat al die irritante anti-PSV-clubjes degraderen. Roda en NAC zijn we al vanaf, Heerenveen mag graag volgen.Lijkt me top, kan hij die club mooi naar de KKD helpen. Zijn we daar ook weer vanaf.
Dan verhuis je maar.Hoho niet zo raar.
In dat stadion heb ik Nilis en van Nistelrooy ooit voor PSV zien schitteren.
Robben een 90+ doelpunt zien maken.
En nee dit is onze "thuiswedstrijd".
Wij willen ook wel eens binnen 20 minuten thuis zijn.![]()
De weg van PSV naar het kampioenschap: dat al die irritante anti-PSV-clubjes degraderen. Roda en NAC zijn we al vanaf, Heerenveen mag graag volgen.
Na... Heerenveen.Domme keuze, overal mislukt na Heerenveen.
Ja. Ik verwacht niet dat die clubnaam dan ineens voor een ommekeer zorgt. Net zo goed, als ik niet verwacht dat Cocu bij PSV ineens weer kampioenschappen binnen zou slepen.Na... Heerenveen.
Nee dat zou ik ook niet verwachten. Dat verwacht ik ook niet van Verbeek. Van Verbeek verwacht ik wel weer beter voetbal.Ja. Ik verwacht niet dat die clubnaam dan ineens voor een ommekeer zorgt. Net zo goed, als ik niet verwacht dat Cocu bij PSV ineens weer kampioenschappen binnen zou slepen.
En elke dag filerijden, nee dank je.Dan verhuis je maar.![]()
Do binne 'e famkes ek wôl wiis mei?En elke dag filerijden, nee dank je.
Kan hier mijn eigen taal spreken![]()
Jawis ûnder 't genot fan yn Beerenburgje hiel gesellichDo binne 'e famkes ek wôl wiis mei?
Hij is al goed ingeburgerd daar:
![]()
Ole Tobiasen eerlijk: "Verwacht niet dat we punten gaan pakken"
Lees nu | SC Heerenveen speelt woensdagavond de uitwedstrijd bij Ajax. De Amsterdammers kunnen bij winst kampioen worden, maar de Friezen hebben de punten…www.feanonline.nl
Ga anders gewoon lekker niet het veld op en vier het feestje mee, dan wordt het maar 3-0. Kut club.