Rubberen Robbie
Jeugdspeler
Fans zijn boos om nieuw, 'Russisch' shirt Heerenveen: 'Dit kan niet, pas aan!' | Voetbalzone
Fans zijn boos om nieuw, 'Russisch' shirt Heerenveen: 'Dit kan niet, pas aan!'
Slimme jongens

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.

Promes naar Heerenveen.![]()
Fans zijn boos om nieuw, 'Russisch' shirt Heerenveen: 'Dit kan niet, pas aan!' | Voetbalzone
Fans zijn boos om nieuw, 'Russisch' shirt Heerenveen: 'Dit kan niet, pas aan!'m.voetbalzone.nl
Slimme jongens![]()
Kan ie meteen gearresteerd worden ook..Promes naar Heerenveen.
Tenzij Rusland eerst Heerenveen gaat annexeren.Kan ie meteen gearresteerd worden ook..
Ze mogen heel Friesland hebben. Als wij gratis gas en olie krijgenTenzij Rusland eerst Heerenveen gaat annexeren.
Zoveel mensen die zich met zo'n shirt bezighouden en niemand die het opvalt en denkt: Sille wy dat net dwaan?![]()
Fans zijn boos om nieuw, 'Russisch' shirt Heerenveen: 'Dit kan niet, pas aan!'m.voetbalzone.nl
Slimme jongens![]()

Niks mis mee.![]()
Slimme jongens![]()

Engels vind juist zijn oorsprong in de Friese taal.Nu zitten ze qua taal een beetje in dezelfde soort volgens mij, zolang ze niet het russische volkslied gaan zingen voor een wedstrijd vink ik het best.
Nou ja, trouwens wel een onzin dat Friese volkslied. Als die Friezen komen, dan gaan we ook vooraf aan de wedstrijd "Voor rood-wit gezongen" eerst doen![]()
Hoezo 'weer' tijd?Is het weer tijd om denigrerend te doen tegen Friezen?
Proud to be!
Altijd als we tegen Heerenveen spelen dan volgen er weer enige opmerkingen over Friezen in het algemeen en dit is weer een berichtje dus dan kan het weerHoezo 'weer' tijd?

Nou drinken Engelsen over het algemeen wel vaker te veel...Engels vind juist zijn oorsprong in de Friese taal.
Ik doelde er meer op dat het altijd tijd is om Friezen te bashenAltijd als we tegen Heerenveen spelen dan volgen er weer enige opmerkingen over Friezen in het algemeen en dit is weer een berichtje dus dan kan het weer![]()

Waarom zouden we Friezen discrimineren tov LimburgersIk doelde er meer op dat het altijd tijd is om Friezen te bashen![]()

Precies, iedereen die anders is behandel ik hetzelfde!Waarom zouden we Friezen discrimineren tov Limburgers![]()
En ben d'r trots op!Stelletje worstenbroodvreters!
Stelletje worstenbroodvreters!