sc Heerenveen - PSV | Zondag 10 september 2017 | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zolang prutser Cocu er is boeit dit PSV me totaal geen fuck meer, vandaag ook amper gevolgd en gelukkig na 7 minuten al nuttigere dingen met me leven kunnen doen :)
Oprotten met dat zooitje ongeïnteresseerde koters op het veld en de prutser naast het veld die maar tot 11 kan tellen alleen, geef mij maar een klootzak langs de lijn die ze wel aanpakt, vernederd of gewoon naar het 4de dumpt als ze falen, dan ga je zien hoe de diva's voor hun kansen en plek gaan vechten.

 
Laatst bewerkt:
Bij uitstek bij deze rubriek realiseer ik me hoe moeilijk PSV te voorspellen is geworden. Het kan Friezen en het kan dooien :unsure:

De strijd op de vleugels wordt interessant: Dumfries-Lozano, Paal-Ghoochannejhad.

Ik vind Heerenveen ook niet zo'n geweldig elftal, dus ik ga toch voor winst PSV. Zwaarbevochten 1-2.

2-0 dus... :nocheer:
 
Zolang prutser Cocu er is boeit dit PSV me totaal geen fuck meer, vandaag ook amper gevolgd en gelukkig na 7 minuten al nuttigere dingen met me leven kunnen doen :)
Oprotten met dat zooitje ongeïnteresseerde koters op het veld en de prutser naast het veld die maar tot 11 kan tellen alleen, geef mij maar een klootzak langs de lijn die ze wel aanpakt, vernederd of gewoon naar het 4de dumpt als ze falen, dan ga je zien hoe de diva's voor hun kansen en plek gaan vechten.

Adriaanse? Verbeek? Dat soort?
 
Adriaanse? Verbeek? Dat soort?

Prima, dat zijn klootzakken die wat te melden hebben en van zich af bijten, lulletje rozenwater Cocu neemt niemand serieus op enkele fanboys na hier, verder aardige gozer maar totaal ongeschikt voor dit vak. Hij is een te vriendelijke man in een te harde wereld. Daarom heeft elk speler schijt aan hem en dat zie je op het veld ook, ik durf te wedden dat 25% max van Cocu zijn plannen en ideeën werkelijk worden uitgevoerd op het veld.
 
Laatst bewerkt:
Prima, dat zijn klootzakken die wat te melden hebben en van zich af bijten, lulletje rozenwater Cocu neemt niemand serieus op enkele fanboys na hier, verder aardige gozer maar totaal ongeschikt voor dit vak. Hij is een te vriendelijke man in een te harde wereld. Daarom heeft elk speler schijt aan hem en dat zie je op het veld ook, ik durf te wedden dat 25% max van Cocu zijn plannen en ideeën werkelijk worden uitgevoerd op het veld.

Ik denk overigens dat van Bommel ook zo'n type is. Het liefst 2 jaar met van Marwijk samen bij het eerste en na 2 jaar neemt Mark het over.
 
Ik denk overigens dat van Bommel ook zo'n type is. Het liefst 2 jaar met van Marwijk samen bij het eerste en na 2 jaar neemt Mark het over.

Zou v Marwijk nog clubcoach willen zijn? Daarbij die zit nog wel ff in de zandbak.
 
Van Marwijk kan je tot de zomer van 2018 vergeten, want die gaat eerst als bondscoach genieten van het WK in Rusland...en Mark gaat deze kar niet in z'n eentje trekken...als tussenpaus voor dit seizoen zou ik Verbeek zeker wel een oplossing vinden....een nieuw en fris geluid na het tijdperk Cocu....dus Verbeek alleen voor dit lopende seizoen. Volgend seizoen Van Bommel en Van Marwijk als duo voor 1 jaar, waarna Van Bommel alleen verder gaat als coach van PSV...
 
Laatst bewerkt:
Van Marwijk kan je tot de zomer van 2018 vergeten, want die gaat eerst als bondscoach genieten van het WK in Rusland...en Mark gaat deze kar niet in z'n eentje trekken...als tussenpaus voor dit seizoen zou ik Verbeek zeker wel een oplossing vinden....een nieuw en fris geluid na het tijdperk Cocu....dus Verbeek alleen voor dit lopende seizoen. Volgend seizoen Van Bommel en Van Marwijk als duo voor 1 jaar, waarna Van Bommel alleen verder gaat als coach van PSV...

Ik denk dat Bert zijn schoonzoon wel even een jaartje wil helpen :)
 
Het blijft toch zonde dat Zoet en Locadia niet voor vele miljoenen verkocht zijn deze transferperiode....die zijn na dit seizoen een kwart waard

Zo is het precies. Twaalf en Elf miljoen, meteen doen. Het zijn niet zo'n geweldige spelers en makkelijk te vervangen. Wij gaan voor Lukassen voor 6 of 7 miljoen, volkomen belachelijk. Overigens ik zou Lukassen nog niet willen hebben. Degene die we hebben zijn net zo goed of slecht, zo je maar wilt. Bespaar die 7 miljoen, verkoop Zoet en Locadia, dat scheelt al weer Dertig miljoen. De vervangers, Room c.q. Jurjus laten spelen. Haal dan een vent als centrale verdediger". Paal op links wordt een afgang, is helemaal niet geschikt voor de eredivisie. Het wordt een hopeloos jaar. Iedereen schreeuwt om Cocu weg te hebben. Ik kan u verzekeren, als we met dezelfde spelers doorgaan, wordt het nooit wat. De inbreng van de spelers is vele malen groter dan de inbreng van een trainer. (zie Frank de Boer)
 
Ik heb vandaag ons middenveld gezien en dat was echt zeer bedroevend. Waarom Maher niet een nieuwe kans geven de rest speelt zonder ideeën! Hij is er toch nog steeds en het lijkt me sterk dat hij minder is dan Hendrix, Ginkel en Ramselaar!!! We hebben toch niks meer te verliezen want komende 2 wedstrijden halen we 0 punten. Overigens dat de verdediging naar achter wil en de aanvallers naar voren en dat daardoor ons middenveld wordt overlopen is toch op zijn zachts gezegd schandalig daar is toch een trainer voor, die bepaald tactiek en het strijdplan als spelers dat niet uitvoeren of het niet weten is zijn verantwoordelijkheid. Maar goed ik ga me voorlopig niet zoveel meer melden hier, eerst Cocu eruit anders eindigen we niet bij de eerste 6. Want Ajax Feijenoord Vitesse fc Utrecht AZ en zelf s Heerenveen zijn veel verder dan ons en hebben meer kwaliteit! En elke keer het zelfde verhaal ophangen heeft ook geen zin dus ik ga een afwachtende houding aannemen en hoop op vertrek Cocu en Brandts.
 
Van Marwijk kan je tot de zomer van 2018 vergeten, want die gaat eerst als bondscoach genieten van het WK in Rusland...en Mark gaat deze kar niet in z'n eentje trekken...als tussenpaus voor dit seizoen zou ik Verbeek zeker wel een oplossing vinden....een nieuw en fris geluid na het tijdperk Cocu....dus Verbeek alleen voor dit lopende seizoen. Volgend seizoen Van Bommel en Van Marwijk als duo voor 1 jaar, waarna Van Bommel alleen verder gaat als coach van PSV...

Lijkt me zo'n gek idee nog niet.
 
Niets gezien van de wedstrijd. Het forum gelezen tot blz 12.
Het kan niet zijn dat een Ramselaar goed is bij Utrecht en er niets van kan bij PSV.
Brenet was gewoon goed in de Europa cup campagne een paar jaar geleden.
Hendrix is een prima balafpakker in het moment van de omschakeling, als forechecker. Indien de aanvaller op Hendrix afkomt heb je niks aan hem.
Wat heb je nou aan talentvol jeugd als ze niet aan de hand mee kunnen lopen van je sterkhouders Moreno en Guardado?
Enz, enz.

En neem de omgekeerde weg: Schaars.

Het kan er bij mij niet in dat deze selectie er niets van kan.
Het ligt echt echt echt aan Cocu en alleen maar aan Cocu...en aan Brandts.

(iemand opperde Cocu ontslaan en Frank de Boer aanstellen, omdat die binnenkort vrij is........ik wist even niet of ik moest huilen of lachen.)
 
Laatst bewerkt:
Niets gezien van de wedstrijd. Het forum gelezen tot blz 12.
Het kan niet zijn dat een Ramselaar goed is bij Utrecht en er niets van kan bij PSV.
Brenet was gewoon goed in de Europa cup campagne een paar jaar geleden.
Hendrix is een prima balafpakker in het moment van de omschakeling, als forechecker. Indien de aanvaller op Hendrix afkomt heb je niks aan hem.
Wat heb je nou aan talentvol jeugd als ze niet aan de hand mee kunnen lopen van je sterkhouders Moreno en Guardado?
Enz, enz.

En neem de omgekeerde weg: Schaars.

Het kan er bij mij niet in dat deze selectie er niets van kan.
Het ligt echt echt echt aan Cocu en alleen maar aan Cocu...en aan Brandts.

(iemand opperde Cocu ontslaan en Frank de Boer aanstellen, omdat die binnenkort vrij is........ik wist even niet of ik moest huilen of lachen.)

Jij hebt vandaag weer genoten van de Premier League denk ik :)

Maar inderdaad, met de suggestie Frank de Boer aan komen zetten ipv Cocu is wel echt heel erg Picard Facepalm-waardig.

Prima analyse van Hendrix, wist niet dat er een naam voor was, maar inderdaad, hij is totaal niet geschikt voor de huidige positie waar hij speelt.

Ramselaar goed bij Utrecht en bagger bij PSV kan te maken hebben met het verschil tussen een topclub en een subtopclub.

Brenet was goed in de CL, maar is wel altijd wisselvallig gebleven; dat betekent eigenlijk dat hij soms boven zichzelf uitstijgt, maar uiteindelijk weer wegzakt. Komt dus tekort voor een topclub, maar is een prima speler voor iedere andere club uit de ED.

Maar inderdaad, Cocu moet z.s.m. opbokken, en Brands toch ook, want die weet gewoon niet hoe hij een selectie moet samenstellen, wat de kerntaak is van zijn functie bij PSV.
 
Jij hebt vandaag weer genoten van de Premier League denk ik :)

Maar inderdaad, met de suggestie Frank de Boer aan komen zetten ipv Cocu is wel echt heel erg Picard Facepalm-waardig.

Prima analyse van Hendrix, wist niet dat er een naam voor was, maar inderdaad, hij is totaal niet geschikt voor de huidige positie waar hij speelt.

Ramselaar goed bij Utrecht en bagger bij PSV kan te maken hebben met het verschil tussen een topclub en een subtopclub.

Brenet was goed in de CL, maar is wel altijd wisselvallig gebleven; dat betekent eigenlijk dat hij soms boven zichzelf uitstijgt, maar uiteindelijk weer wegzakt. Komt dus tekort voor een topclub, maar is een prima speler voor iedere andere club uit de ED.

Maar inderdaad, Cocu moet z.s.m. opbokken, en Brands toch ook, want die weet gewoon niet hoe hij een selectie moet samenstellen, wat de kerntaak is van zijn functie bij PSV.

Moest dus op het www kijken wat Picard Facepalm is.

Na het Osijekdebacle met iemand gewed dat de vrienden van elkaar de kerst niet halen als trainer van hun club. Niet om geld of zo, maar gewoon om de eer. Ik snap ook wel dat het nergens op slaat, want je hebt het wel over mensen en Cocu lijkt me een hele aardige vent. Maar het is wel een bedrijf en ik ben supporter van PSV en het NL-elftal. En FdB en Cocu slopen het zo zoetjes aan. Zowel mijn plezier als kijker, als de kwaliteit van het voetbal.
 
"Als een trainer geen vertrouwen in je heeft, of je niet kan motiveren, dan wordt het moeilijk. Dan moet je een andere uitdaging zoeken", stelt Willems, die in Frankfurt tot dusver een goede indruk maakt. "

Cocu is een bijzonder matige coach. Dat is eigenlijk nog een compliment.
Werkelijk iedereen ziet dat Cocu nog geen kind kan motiveren. Iedereen, behalve hijzelf en zijn vriendjes bij PSV.
Ik ben door deze gasten het plezier in de sport totaal verloren. PSV en het NL elftal lijken veel op elkaar. Niet te motiveren. Lui. Arrogant en niet om aan te zien.
Ik vind het volgen van Teletekst inmiddels al te veel moeite voor die prutsers.
 
PSV verschraalt. Wij hebben de kwaliteit verkocht ( Moreno en Guardado ) en hebben er slechte kwaliteit (Lukassen) en zelfs geen voor teruggehaald. Hoe wil je dan presteren. Wij hebben spelers die goed meekunnen als er kwaliteit rondom hen staat. Valt die kwaliteit weg dan zijn die spelers veel meer op eigen speelwijze aangewezen en dan valt de werkelijke kwaliteit pas op. Ze komen dan te kort. Het zijn jongens die meegetrokken moeten worden. Nu hebben we een selectie waar niemand boven uit steekt. Wellicht een uitschieter in Lozano, maar dat is te weinig om echt succes te boeken. Slecht beleid van onze directie.Het wordt een krommetenend seizoen.
 
"Als een trainer geen vertrouwen in je heeft, of je niet kan motiveren, dan wordt het moeilijk. Dan moet je een andere uitdaging zoeken", stelt Willems, die in Frankfurt tot dusver een goede indruk maakt. "

Cocu is een bijzonder matige coach. Dat is eigenlijk nog een compliment.
Werkelijk iedereen ziet dat Cocu nog geen kind kan motiveren. Iedereen, behalve hijzelf en zijn vriendjes bij PSV.
Ik ben door deze gasten het plezier in de sport totaal verloren. PSV en het NL elftal lijken veel op elkaar. Niet te motiveren. Lui. Arrogant en niet om aan te zien.
Ik vind het volgen van Teletekst inmiddels al te veel moeite voor die prutsers.

Op zich wel leuk om te lezen dat Willems blijkbaar in Frankfurt wel presteert.

Aan de andere kant had Cocu voldoende vertrouwen in Willems (was altijd basisspeler) en moet Willems ook hand in eigen boezem steken qua motivatie.
 
Op zich wel leuk om te lezen dat Willems blijkbaar in Frankfurt wel presteert.

Aan de andere kant had Cocu voldoende vertrouwen in Willems (was altijd basisspeler) en moet Willems ook hand in eigen boezem steken qua motivatie.

Ik zal de laatste zijn die Willems de hand boven het hoofd houdt. Als er iemand was doorlopend uit de organisatie liep was hij het wel. Wat ik duidelijk wil maken is dat Cocu niet de ballen heeft om spelers aan te pakken wanneer ze weer eens schijt aan hem hebben. Ze luisteren niet naar hem. En dat is precies de reden dat hij ze niet kan motiveren. Schijt aan Cocu. Collectief. En er is bij heel PSV niemand die daar op ingrijpt. Cocu zelf ziet het ook niet.
Het is wat mij betreft onverkoopbaar om te reppen over een topsportklimaat, terwijl je iemand jaar in jaar uit maar wat aan laat prutsen
 
Ach, onder Cocu is iedereen er op achteruit gegaan, terwijl er genoeg trainers zijn die matige spelers wel op hun max laten spelen :/
Prutser moet gewoon weg, hopen dat feyenoord nu met 0-6 wint is de enige manier om dit te forceren. PSV publiek blijft ook slappe hap dat alles slikt dus van hun hoef je niks te verwachten, als het zo ruk ging bij overige clubs dan werd de spelersbus dagelijks bekogeld pff

 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan