sc Heerenveen - PSV | Zondag 10 september 2017 | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zondagsschot plus een slap verdedigen bij de 2-0. Je kan verwachten dat een tegenstander fel begint de eerste 15 minuten. Wat gelukkig van Heerenveen maargoed. Gaandeweg de eerste helft komt PSV gewoon beter in de wedstrijd en is het wachten op de 2-1. Tsja, Blommetje schat het moment Lozano totaal verkeerd in (niet de eerste keer, dus van een incident kun je niet meer spreken). PSV verliest de angel in de aanval en klaar ben je. Overigens vraag ik me dan weer af waarom een Heerenveen speler voor een zwaardere overtreding niet eens een kaart krijgt.

Overigens is Fnoord ook alles behalve overtuigend (gezien het feit hoe eenvoudig Heracles terug in de wedstrijd kwam). En ook de wedstrijden daarvoor. Thuis moet je die gewoon kunnen pakken. En dat zal dus met Lozano zijn mag ik aannemen.
 
Beste Kevin Blom,

Bedankt dat u vandaag deze wedstrijd hebt willen leiden.
Ik snap die rode kaart voor Lozano wel, u heeft gewoon het wegglijden van hem door het veld gemist en daardoor rood ipv max. geel gegeven voor onbesuisd inkomen(het was druistig). Dat kan gebeuren.
Ook die penalty begrijp ik volkomen. U heeft de 1e overtreding, waarbij een speler van Heerenveen met het hele lichaam een blok zet tegen Isimat gemist. Dat kan gebeuren.
De niet gegeven penalty in de laatste minuut bij "vasthouden" van Luuk de Jong begrijp ik ook. U keek net effe ergens anders naar omdat er een vuiltje in het oog zat. Dat kan gebeuren.

U komt uit het westen van NL en heeft nu mooi voor elkaar dat PSV een speler mist tegen uw favoriete ploeg Feyenoord. Dat kan gebeuren.
Kunt u misschien in het vervolg voorstellen om PSV niet meer te hoeven leiden, dat zouden velen zeer fijn vinden. Ook dat kan gebeuren.
Nogmaals hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Ronaldinho

PS: PSV was ook niet best en leed een terechte nederlaag. Ook dat kan dus gebeuren.

Schitterend deze. En het klopt ook nog eens.
 
Beste Kevin Blom,

Bedankt dat u vandaag deze wedstrijd hebt willen leiden.
Ik snap die rode kaart voor Lozano wel, u heeft gewoon het wegglijden van hem door het veld gemist en daardoor rood ipv max. geel gegeven voor onbesuisd inkomen(het was druistig). Dat kan gebeuren.
Ook die penalty begrijp ik volkomen. U heeft de 1e overtreding, waarbij een speler van Heerenveen met het hele lichaam een blok zet tegen Isimat gemist. Dat kan gebeuren.
De niet gegeven penalty in de laatste minuut bij "vasthouden" van Luuk de Jong begrijp ik ook. U keek net effe ergens anders naar omdat er een vuiltje in het oog zat. Dat kan gebeuren.

U komt uit het westen van NL en heeft nu mooi voor elkaar dat PSV een speler mist tegen uw favoriete ploeg Feyenoord. Dat kan gebeuren.
Kunt u misschien in het vervolg voorstellen om PSV niet meer te hoeven leiden, dat zouden velen zeer fijn vinden. Ook dat kan gebeuren.
Nogmaals hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Ronaldinho

PS: PSV was ook niet best en leed een terechte nederlaag. Ook dat kan dus gebeuren.

Blom neem ik jaren niet meer serieus. Met stip al jaren de allerslechtste arbiter van de Nederlandse velden.
 
Zondagsschot plus een slap verdedigen bij de 2-0. Je kan verwachten dat een tegenstander fel begint de eerste 15 minuten. Wat gelukkig van Heerenveen maargoed. Gaandeweg de eerste helft komt PSV gewoon beter in de wedstrijd en is het wachten op de 2-1. Tsja, Blommetje schat het moment Lozano totaal verkeerd in (niet de eerste keer, dus van een incident kun je niet meer spreken). PSV verliest de angel in de aanval en klaar ben je. Overigens vraag ik me dan weer af waarom een Heerenveen speler voor een zwaardere overtreding niet eens een kaart krijgt.

Overigens is Fnoord ook alles behalve overtuigend (gezien het feit hoe eenvoudig Heracles terug in de wedstrijd kwam). En ook de wedstrijden daarvoor. Thuis moet je die gewoon kunnen pakken. En dat zal dus met Lozano zijn mag ik aannemen.

Ga je deze wanvertoning nou serieus goed proberen te praten?
 
Volkomen terechte en vooraf ingecalculeerde nederlaag. Ik hoopte aan het begin van het seizoen nog op een plaats tussen 3 en 5. Dat gaat heel erg moeilijk worden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Beste Kevin Blom,

Bedankt dat u vandaag deze wedstrijd hebt willen leiden.
Ik snap die rode kaart voor Lozano wel, u heeft gewoon het wegglijden van hem door het veld gemist en daardoor rood ipv max. geel gegeven voor onbesuisd inkomen(het was druistig). Dat kan gebeuren.
Ook die penalty begrijp ik volkomen. U heeft de 1e overtreding, waarbij een speler van Heerenveen met het hele lichaam een blok zet tegen Isimat gemist. Dat kan gebeuren.
De niet gegeven penalty in de laatste minuut bij "vasthouden" van Luuk de Jong begrijp ik ook. U keek net effe ergens anders naar omdat er een vuiltje in het oog zat. Dat kan gebeuren.

U komt uit het westen van NL en heeft nu mooi voor elkaar dat PSV een speler mist tegen uw favoriete ploeg Feyenoord. Dat kan gebeuren.
Kunt u misschien in het vervolg voorstellen om PSV niet meer te hoeven leiden, dat zouden velen zeer fijn vinden. Ook dat kan gebeuren.
Nogmaals hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,

Ronaldinho

PS: PSV was ook niet best en leed een terechte nederlaag. Ook dat kan dus gebeuren.
En binnen 15 minuten met 2-0 achter staan, is ook uw schuld meneer Blom!
Ons treft namelijk geen enkel blaam evenmin het taktische inzicht en de wissels die de trainer toepaste. Want uit tegen Heerenveen moet je voorzichtig zijn en dan zetten we de grillige maar soms briljante Pereiro op de bank. We spelen met Ramselaar, Hendrix en Van Ginkel en later vervangen we Ramselaar voor Schwaab. Je moet ten slotte de schade zien te beperken.
En achterin heeft onze TD zijn masterplan helemaal waar gemaakt. Heeft u de vervanger van Moreno gezien meneer Blom? Schitterend he? Het kost wat maar dan heb je ook wat, namelijk een talent van AZ dat zoals alle andere AZ talenten zich bewijst in de top!
Meneer Blom, twee snelle goals tegen en wij stonden op, speelden volwassen naar een goed resultaat. We dwingen namelijk zelf ons geluk af. Dat kunt u van ver af al zien. Dit is een echt team dat vecht en hunkert naar succes. Dat ziet u aan onze trainer en dat ziet u aan onze spelers.
Ja meneer Blom, wij zijn PSV!
 
Zolang spelers als Ramselaar, Luckassen, Zoet en Hendrix in de basis staan, is dat niet eens een heel gekke gedachte.

Weg ermee. Wordt degradatievoetbal dit jaar. Volgende week met 7-0 eraf tegen het Madrid van Nederland, F`noord. Kansloos zijn we..

Ik denk dat het halve forum hier ondertussen aan de anti depressiva kan. Wordt dit vergoed vanuit de verzekering?
 
Laatst bewerkt:
Weg ermee. Wordt degradatievoetbal dit jaar. Volgende week met 7-0 eraf tegen het Madrid van Nederland, F`noord. Kansloos zijn we..

Ik denk dat het halve forum hier ondertussen aan de anti depressiva kan. Wordt dit vergoed vanuit de verzekering?

Gezien je vrolijke toon heb je ze al geslikt en weet je beter dan wie dan ook of ze wel of niet vergoed worden.
 
Weg ermee. Wordt degradatievoetbal dit jaar. Volgende week met 7-0 eraf tegen het Madrid van Nederland, F`noord. Kansloos zijn we..

Ik denk dat het halve forum hier ondertussen aan de anti depressiva kan. Wordt dit vergoed vanuit de verzekering?

Laat duidelijk zijn, een positief geluid als de jouwe is een fijne afwisseling op het forum. Maar hopelijk begrijp je ook dat de huidige situatie, die velen allang zagen aankomen, voor veel treurnis zorgt onder de mensen die de club een warm hart toedragen en dat iedere positieve blik onrealistisch lijkt.
 
Het doet me pijn om te zeggen, maar dit beleid en spel vind ik die term nog enigszins soft.

Beleid boeit mij niks, de spelers moeten het doen, ongeacht de samenstelling van het team. Je bent een goede speler of je bent het niet. En geen bullshit als alleen kun je als speler niets.... Dan hebben we dus 22 spelers die niks kunnen
 
Dus we zijn aanhangers van een kutclub (excuse my french)?

Als ik de toon hier volg is dat wel de juiste conclusie.

Feit is overigens wel dat dit pas het derde verliespotje is inclusief het vorige seizoen in de eredivisie. Dus na 38 wedstrijden (uit m`n hoofd) drie keer verliezen is een vrij aardige statistiek. Of ben ik nu weer te positief?
 
Beleid boeit mij niks, de spelers moeten het doen, ongeacht de samenstelling van het team. Je bent een goede speler of je bent het niet. En geen bullshit als alleen kun je als speler niets.... Dan hebben we dus 22 spelers die niks kunnen

Beleid is juist bepalend. Met een falend beleid kan je nog zo'n goeie speler zijn. Zonder enige goeie sturing van bovenaf is het gewoon een dolend team, dus een wanbeleid.
 
Beleid boeit mij niks, de spelers moeten het doen, ongeacht de samenstelling van het team. Je bent een goede speler of je bent het niet. En geen bullshit als alleen kun je als speler niets.... Dan hebben we dus 22 spelers die niks kunnen

Denk jij dat op Arias en Lozano (en in goede vorm wellicht Pereiro) na ook maar iemand in de basis had gestaan in het PSV van tien jaar geleden?

We hebben inderdaad een bizar slechte selectie. Nog slechter dan in de rampjaren 2009 en 2013.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan