sc Heerenveen - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-8

Pf, ik ben nog steeds chagrijnig over dat vuurwerk. Hoop dat de gasten die het vuurwerk op het veld smeten binnenkort hun stadionverbod en flinke boete tegemoet kunnen zien..
Ze zullen niet weten wie het deed. Er werd eerst flink wat rook gemaakt en dan kun. je niet meer zien wie die fakkels gegooid heeft.
De "groep capuchonnetjes" straffen kan natuurlijk, maar dat gaat PSV niet doen.
 
Straks de samenvatting kijken. Zat tijdens de wedstrijd in een restaurant. Wel een paar keer op mijn telefoon gekeken naar de stand. Mooie avond, Feyenoord staat voor maar die titel is binnen.
 
Straks de samenvatting kijken. Zat tijdens de wedstrijd in een restaurant. Wel een paar keer op mijn telefoon gekeken naar de stand. Mooie avond, Feyenoord staat voor maar die titel is binnen.
Ze laten waarschijnlijk alleen de goals zien en de fakkels natuurlijk. :lmao:
 
Ze zullen niet weten wie het deed. Er werd eerst flink wat rook gemaakt en dan kun. je niet meer zien wie die fakkels gegooid heeft.
De "groep capuchonnetjes" straffen kan natuurlijk, maar dat gaat PSV niet doen.
Toch hoop ik dat het lukt ze te pakken. Wat een enorme debielen als je zo'n avond bewust verpest. Ik hoop dat Psv volgende week dit heel scherp in de gaten gaat houden als de officiële kampioenswedstrijd is. Want de kans is heel groot dat het dan weer gaat gebeuren.
 
Nee hoor, nog maar 5 te gaan! Hoogste doelsaldo is +90 (122 voor- 22 tegen) van Ajax in 97/98. Althans, dat vertelt Google mij. Die 122 doelpunten vormen trouwens ook het doelpuntenrecord. Dat wordt nog net ietsje lastiger.
Dat is +100 toch? Of kan ik niet meer rekenen.
 
Pf, ik ben nog steeds chagrijnig over dat vuurwerk. Hoop dat de gasten die het vuurwerk op het veld smeten binnenkort hun stadionverbod en flinke boete tegemoet kunnen zien..
Voor zulke lui moet ik dus op thuisvak zitten in de thuiswedstrijd van het jaar voor mij.
 
Ene betreft gemaakte doelpunten, andere betreft doelsaldo. Records bij PSV zijn daarin 117 en +89. In de eredivisie algemeen is dat dus 122 en +90
Maar er staat “het hoogste doelsaldo ooit is +90 (122 doelpunten voor en 22 tegen) het doelsaldo is dan 100. Dat is waar FMnerd op doelt denk ik.
 
Pf, ik ben nog steeds chagrijnig over dat vuurwerk. Hoop dat de gasten die het vuurwerk op het veld smeten binnenkort hun stadionverbod en flinke boete tegemoet kunnen zien..
Het is zonde om je avond te laten vergallen door een aantal van die droeftoeters…
 
Dat is +100 toch? Of kan ik niet meer rekenen.
Nee, I fucked up. Ik haalde twee records door elkaar. De +90 voor doelsaldo klopt en de 122 voor meeste doelpunten ook, maar ze komen uit verschillende seizoenen.

Van wikipedia:
  • Hoogste doelsaldo in een seizoen - +90 (112-22) - Ajax (1997/1998)
  • Meeste doelpunten van een ploeg in een seizoen - 122 - Ajax (1966/1967)
 
Had hem ook uitgezocht. Dit zijn ze toch?

-Ajax in 66-67, 122 voor 34 tegen. +88

-Ajax 97-98, 112 voor 22 tegen. +90

-PSV 87-88 , 117 voor 28 tegen +89

-PSV 23-24, 103 voor 17 tegen +86 nog 3 wedstrijden te gaan

19 goals nodig om het doelpunten voor, record van de Eredivisie te evenaren. (6, 6 en 7 goals in 3 wedstrijden nodig).
+4 nodig om het doelsaldorecord Eredivisie te evenaren.

14 goals nodig om het doelpunten voor clubrecord te evenaren (4, 4 en 5 goals in 3 wedstrijden nodig).
+3 goals nodig om het doelsaldo clubrecord te evenaren.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Na de 8-0 van Van Aanholt moest ik toch ff diep nadenken wie de wedstrijden voor hem op linksback stond.

Oh ja, Dest, was hem al vergeten…

Jammer, deze vorm en dan tegen Dortmund.
 
Terug
Bovenaan Onderaan