sc Heerenveen - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-8

Er zijn twee fakkels gegooid he mensen. Die worden niet vastgehouden door 1000 man. We reageren nu een beetje alsof iedereen in dat uitvak iets doms doet. Twee mongolen.
Alle andere fakkels in het uitvak en het andere vuurwerk was wel legaal natuurlijk.
 
Tjah, die tegenreacties had ik ook kunnen verwachten. Blijkbaar sta ik er compleet anders in dan de rest. Vind het persoonlijk prachtig als je die dingen gewoon in je klauwen houdt. Ieder zijn ding!
 
Alle andere fakkels in het uitvak en het andere vuurwerk was wel legaal natuurlijk.
Dat ze altijd die fakkels mee kunnen nemen. Uitkleden tot ze spiernaakt zijn voordat ze de bus of het vak in het stadion kunnen betreden.
En bij twijfel een vlammetje bij het hol houden. Dan zullen ze het wel eens afleren.
 
Maar als Feyenoord wint is het nog niet officieel vanavond dan kan die schaal nog niet uitgereikt worden. PSV is op een paar haren na kampioen. Dus dan wordt het niet as maandag gevierd denk ik. :unsure: Maar als het vanavond nog wel helemaal officieel wordt, waarom niet de schaal uitreiken tijdens de wedstrijd tegen Sparta. Dan zijn de fans erbij, de wedstrijd is vroeg, daarna los in Eindhoven. Heb je ook alles op 1 dag afgehandeld in de zin van kampioensfeest.

Ik hoop dat de gemeente Eindhoven zijn verstand gebruikt. PSV kampioen is toch ook een bevrijdingsfeest?
 
Maar goed, stel Feyenoord wint. Moeten we dan Fred R. nog ff aanstellen zodat ie zijn trauma kan verwerken, of is dat risico te groot?
 
Maar als Feyenoord wint is het nog niet officieel vanavond dan kan die schaal nog niet uitgereikt worden. PSV is op een paar haren na kampioen. Dus dan wordt het niet as maandag gevierd denk ik. :unsure: Maar als het vanavond nog wel helemaal officieel wordt, waarom niet de schaal uitreiken tijdens de wedstrijd tegen Sparta. Dan zijn de fans erbij, de wedstrijd is vroeg, daarna los in Eindhoven. Heb je ook alles op 1 dag afgehandeld in de zin van kampioensfeest.

Ik hoop dat de gemeente Eindhoven zijn verstand gebruikt. PSV kampioen is toch ook een bevrijdingsfeest?
Weet niet of in EHV al een bevrijdingsfeest is, dan zou t lastig kunnen zijn ivm politieinzet enzo.
 
Maar als Feyenoord wint is het nog niet officieel vanavond dan kan die schaal nog niet uitgereikt worden. PSV is op een paar haren na kampioen. Dus dan wordt het niet as maandag gevierd denk ik. :unsure: Maar als het vanavond nog wel helemaal officieel wordt, waarom niet de schaal uitreiken tijdens de wedstrijd tegen Sparta. Dan zijn de fans erbij, de wedstrijd is vroeg, daarna los in Eindhoven. Heb je ook alles op 1 dag afgehandeld in de zin van kampioensfeest.

Ik hoop dat de gemeente Eindhoven zijn verstand gebruikt. PSV kampioen is toch ook een bevrijdingsfeest?

In principe zou iedere speelronde het feest op maandag zijn. Dit zal wel zo zijn redenen hebben. Misschien omdat iedere keer het scenario bestaat dat PSV geen kampioen kan worden. Dan bouw je een podium voor jan lul op. En daarnaast zullen er nog wel wat andere redenen zijn. In principe is het grote feest altijd een dag later
 
Terug
Bovenaan Onderaan