Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dit wordt een gemakkelijke overwinning voor PSV. Met passie en strijd doorstomen naar het kampioenschap. Voor de kleuren de club en stad.Naar t hoge noorden, altijd lastig. Hopelijk winnen we gewoon om zo langzaamaan de vloek van het noorden af te breken.
Maar net hoe je het bekijkt. Naar het zuiden voor mijNaar t hoge noorden, altijd lastig. Hopelijk winnen we gewoon om zo langzaamaan de vloek van het noorden af te breken.
Voor mij net zo.Maar net hoe je het bekijkt. Naar het zuiden voor mij
Zal jullie nog eens hoog aanslaan zeg.Voor mij net zo.
En aub laat dat hoge noorden achterwege.
Dat is Bodø. In 2 uren ben ik van Eindhoven in Drachten.
Van Aanholt hebben we ook nog..Mauro op de plek van Dest en de laatste puntjes binnenhalen. Dest, Lang, Bella Kotchap, Lozano, ze integreren goed in blessureparadijs Eindhoven.
Ik hoop het niet. Van mij mag Feyenoord voor een keer winnen mits wij ook winnen. Zo’n kampioenswedstrijd is toch wel een beleving in het stadionBenitez
Teze Ramalho Boscagli Mauro JR
Schouten Tillman Veerman
Bakayoko Luuk Lozano
Punten ophalen in Heerenveen en afwachten of we later op de avond officieel kampioen zijn.
Inloggen in de teamsmeeting die Be The Ball gaat opzetten. Ik verwacht op korte termijn een inlogcode Be The BallBarst... ik besef me net dat ik donderdag in Duitsland zit en mogelijk niet kan kijken.
If you win, you'll be champions, correct?
If we win Feyenoord can only tie us in points, we would also have a minimum GD of +25 that they would have to overcome as well.
It's in the bag.