sc Heerenveen - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-8

Was mooier geweest als ze een minuut later hadden gewacht.

Maar goed, laten we niet een big deal over maken. 0-8 winst en KAMPIOEN.

25🏆.

Als PSV thuis tegen Sparta verliest met 5-0, uit er af gaat tegen Fortuna met 0-5 en op de laatste speeldag thuis verliest van van RKC met 0-4 terwijl Feyenoord in de laatste 4 wedstrijden 19 keer scoort. Dan is Feyenoord kampioen? 😬
 
Als PSV thuis tegen Sparta verliest met 5-0, uit er af gaat tegen Fortuna met 0-5 en op de laatste speeldag thuis verliest van van RKC met 0-4 terwijl Feyenoord in de laatste 4 wedstrijden 19 keer scoort. Dan is Feyenoord kampioen? 😬
Dat hoeft natuurlijk niet.
Feyenoord kan de laatste wedstrijd tegen Excelsior met 9-10 verliezen en dan is PSV toch kampioen.
 
@ Der Jaufe en Robpsv11: nou ja, we gaan het beleven. Dan maar op maandag. Aan het begin had ik niet direct durven hopen dat een kampioenschap er in zou zitten. Dus het is goed zondag 5 mei of een maandag. Mission almost completed.

Iedereen:
:proost:
 
Congratulations to you all. 5 to go till the 3rd star. Let the celebrations begin!

And...

Screenshot-20231112-132412-Chrome.jpg
 
Hopen dat Bakayoko ze nog even bij de les houdt. Mooie focus in het filmpje uit de spelerstunnel. Tegen Sparta thuis winnen. Gewoon om de deur 100% in het Slot te gooien.
 
Doelsaldo nog met 7 ophogen en we hebben het beste doelsaldo ooit
15 goals maken en we verbeteren het aantal gemaakte goals (die is lastig)
Nee hoor, nog maar 5 te gaan! Hoogste doelsaldo is +90 (122 voor- 22 tegen) van Ajax in 97/98. Althans, dat vertelt Google mij. Die 122 doelpunten vormen trouwens ook het doelpuntenrecord. Dat wordt nog net ietsje lastiger.
 
That 3rd star can take an awfully long time. 5 more to go, but I sure hope we'll make it 4 more to go and less a bit sooner than we took to get number 25 in.

Why not? it will take a few seasons before ajax will play for the title again. And Feyenoord will lose their coach and will sell a lot of their good player's. its possible we can become champions again the few season alter.
 
Pf, ik ben nog steeds chagrijnig over dat vuurwerk. Hoop dat de gasten die het vuurwerk op het veld smeten binnenkort hun stadionverbod en flinke boete tegemoet kunnen zien..
 
Terug
Bovenaan Onderaan