Savio Moreira da Oliviera (A), gehuurd van Troyes

Dus onze nieuwe Ronaldo mag eindelijk spelen. Die rolt zaterdag Ajax in z'n eentje op. ;)

Bij elk talent die met veel bombarie wordt gehaald blijven we sceptisch. Wie weet is het een goede aanvulling. We gaan 't zien.
Hup, direct in de basis dat jong.
 
"Ja daar is Savinho!"

"Ster uit Rio de Janeiro" (denk ik)

"Hij kan draaien, hij kan kappen" (vermoed ik)

"Het is bijna niet te snappen" (Snapte?)

"Ja, die jongen steelt de show" (hopen we dan maar)

Update:

Hij komt uit São Mateús...
Maar waarschijnlijk wordt het: Savinho Ohoooo, Savinho ohohoooo.
 
Ik zie net dat hij dus echt nog geen woord Engels kan. Onze Brazilianen moeten hem zelfs "How Are You" aanleren :maniac:
 
Ik heb PSV niet zo fanatiek gevolgd de laatste tijd, maar heeft deze jongen al 1 minuut voor PSV gespeeld of is hij naar goed Eindhovens gebruik gelijk maar 6 maanden geblesseerd geraakt ?
 
Ik heb PSV niet zo fanatiek gevolgd de laatste tijd, maar heeft deze jongen al 1 minuut voor PSV gespeeld of is hij naar goed Eindhovens gebruik gelijk maar 6 maanden geblesseerd geraakt ?
Precies wat je zegt, 1 minuut.
 
Ik heb PSV niet zo fanatiek gevolgd de laatste tijd, maar heeft deze jongen al 1 minuut voor PSV gespeeld of is hij naar goed Eindhovens gebruik gelijk maar 6 maanden geblesseerd geraakt ?
1 minuut inderdaad, daar ging hij een dribbel aan en nu moet een speler van FC Emmen het hele seizoen missen daardoor. Helemaal niet zijn schuld overigens, maar toch erg vervelend voor die speler die al een rotdag had (erg knullige eigen doelpunt)
 
1 minuut inderdaad, daar ging hij een dribbel aan en nu moet een speler van FC Emmen het hele seizoen missen daardoor. Helemaal niet zijn schuld overigens, maar toch erg vervelend voor die speler die al een rotdag had (erg knullige eigen doelpunt)
En dientengevolge staat hij nu lager in de pikorde dan topsterren als Vinicius en Van Ginkel ??
 
En dientengevolge staat hij nu lager in de pikorde dan topsterren als Vinicius en Van Ginkel ??
Nu nog wel ja, ik hoop dat er snel verandering in komt. Maar hij heeft het nog niet mogen laten zien van Ruud. Op zijn positie lopen ook al twee jeugdspelers rond, dus moet hij die jongens eerst ook voorbijstreven.
 
Nu nog wel ja, ik hoop dat er snel verandering in komt. Maar hij heeft het nog niet mogen laten zien van Ruud. Op zijn positie lopen ook al twee jeugdspelers rond, dus moet hij die jongens eerst ook voorbijstreven.
Nou, goed dat we die jongen erbij gehaald hebben dan. Bij de VVCS hebben ze toch zo'n "werklozen-elftal" van clubloze spelers ? Wij kunnen met gemak uit onze selectie een elftal samenstellen van spelers die we toch niet nodig hebben. Kunnen die elke week een potje tegen de werklozen spelen in Zeist.
 
Terug
Bovenaan Onderaan