Bacchus

Batmin
Administrator
De kans is klein maar mischief omdat hij veel aan psv te danken heeft
Hoop het iig wel
Ik kan het me niet voorstellen, eerlijk gezegd.
Hij zou natuurlijk meer dan welkom zijn (en dan gaan wij heel hard hopen dat hij zijn gebruikelijke slechte eerste seizoenshelft overslaat), maar ik denk dat hij veel liever nog eens lekker in Engeland kick & rush gaat spelen.

Laatst bewerkt:

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Arias schijnt in de belangstelling te staan van Olympique Marseille
Het was al duidelijk dat hij het niet ging redden daar. Jammer dat weer een een speler van PSV niet slaagt in een topcompetitie. Maar die volgende stap en het slagen bij Marseille is hem gegund! Een echte team player die nooit zeurt of klaagt.

Phillip Cocu

Bondscoach
Het was al duidelijk dat hij het niet ging redden daar. Jammer dat weer een een speler van PSV niet slaagt in een topcompetitie. Maar die volgende stap en het slagen bij Marseille is hem gegund! Een echte team player die nooit zeurt of klaagt.
Kleine kanttekening, hij is ook niet helemaal af gegaan. Hij kwam toch tot 25 La Liga optredens in zijn eerste seizoen en Atletico Madrid is echt een hele grote club met hele grote verdedigers. Je hebt ook ex-PSVers die tot drie potjes komen of zo bij een subtopper dus dat Arias bij een veel betere club niet helemaal een vaste waarde is geworden, vind ik geen schande maar ik denk jij ook niet. Had Arias voor een subtopper of middenmotor gekozen dan had die plots wel in die "topcompetitie" geslaagd.
Daarom denk ik dat het goed is dat hij nu naar Leverkusen gaat, dan kan het alsnog.
Het is hem gegund.

Der Jaufe

Internationale Legende
Onze grote vriend is gisteravond uitgevallen met een 'horroblessure'. Veel van de andere veldspelers konden de aanblik van zijn linker enkel niet verdragen en liepen huilend over het veld. :(
Dan ga ik maar even niet naar de beelden zoeken. Wacht de tekstuele toelichting wel af.

Bacchus

Batmin
Administrator
Dan ga ik maar even niet naar de beelden zoeken. Wacht de tekstuele toelichting wel af.
"De rechterverdediger raakte al na een paar minuten na een duel met Darwin Machis om de bal zwaargeblesseerd aan zijn linkerenkel en verging van de pijn. Tal van spelers konden het aanzicht van de enkel niet verdragen en barstten in huilen uit.

Machis kreeg van de dienstdoende scheidsrechter een rode kaart, maar na inmenging van de VAR werd deze kaart ingetrokken. De verwachting is dat Arias vier tot zes maanden aan de kant zal staan, zo schrijven media in Colombia."

Penalty

Internationale Legende

Voormalig PSV’er Santiago Arias (28) is afgelopen nacht zwaar geblesseerd geraakt, tijdens een interland tussen Colombia en Venezuela. Bij een tackle op de bal bleef zijn voet steken in het gras en brak Arias volgens Colombiaanse media zijn enkel. Het voorval vond al plaats na acht minuten. Op beelden is te zien dat hij het uitschreeuwt van de pijn en dat zijn Venezolaanse tegenstander Darwin Machis het aanzicht van de voet van Arias niet kan verdragen. Hij vroeg onmiddellijk om een blessurebehandeling. Arias werd direct naar het ziekenhuis gebracht, waar de breuk geconstateerd werd.

Penalty

Internationale Legende
4 tot 6 maanden. Maar volgens mij wel iets waar je goed van kan herstellen toch?

Arias ligt er naar verwachting zeker een half jaar uit, zo zijn de eerste berichten vanuit Zuid-Amerika. Het ligt er natuurlijk aan hoe complex de breuk is en wat allemaal kapot is in het enkelgewricht.
Bij Marco van Basten was een enkelblessure einde carrière toen hij slechts 28 jaar oud was.

Silverbullit

Basisspeler
Volgen we nou toch al een tijdje. Zitten wij te wachten op 20 jarige B-garnituur uit Portugal? Ik ken de beste man niet, maar overtuigend vind ik het allerminst. Heeft iemand een youtube filmpje?

In 2012 vond men Arias nog B-garnituur. Het kan verkeren. Misschien komen Boscagli, Doan, Bruma, Baumgartl ook nog boven drijven.

Ontopic: Wat vreselijk voor deze jongen!

Toch wel behoorlijk wat PSV en ex-PSV’ers met zeer zware blessures.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Snap eigenlijk niet waarom die speler van Venezuela daar eerst rood en daarna geel voor kreeg; hij was namelijk degene die getackled werd door Arias, en best lomp ook nog. Dat ie daardoor op Arias valt, ja dat kan gebeuren met zo'n tackle.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Pff vervelend voor hem. Maar een positieve kant er aan, wellicht komt hij nu in de winter naar ons toe :)

Der Jaufe

Internationale Legende
Pff vervelend voor hem. Maar een positieve kant er aan, wellicht komt hij nu in de winter naar ons toe :)
4 tot 6 maanden herstel, het is oktober. Denk het niet. Daarbij, de verhuur zal toch gewoon doorlopen het hele seizoen? Half seizoen huren gebeurt m.i. alleen in de winter?

Bovenaan Onderaan