Ik acht de kans dat Antenor een tatoeage van een fistbumpende Rutte en Van Dissel op zijn rug laat zetten hoger dan een toestroom van PSV fans richting dark side ;)
Als ik een uitlating in ander verband van Ex Libris hier mag gebruiken;
ik geef je maximaal 0 procent kans, misschien wat minder dat Antenor uberhaupt ooit ergens een tatoeage zal laten zetten. Nog niet op zijn kleine teen.;)
 
Als ik een uitlating in ander verband van Ex Libris hier mag gebruiken;
ik geef je maximaal 0 procent kans, misschien wat minder dat Antenor uberhaupt ooit ergens een tatoeage zal laten zetten. Nog niet op zijn kleine teen.;)
Niet eens "Grootste PSV-kenner 1e Editie" op je onderrug?
 
Als ik een uitlating in ander verband van Ex Libris hier mag gebruiken;
ik geef je maximaal 0 procent kans, misschien wat minder dat Antenor uberhaupt ooit ergens een tatoeage zal laten zetten. Nog niet op zijn kleine teen.;)
Ik had op z'n minst wel een 'I <3 KNVB' verwacht ;)
 
Arias wil terug naar PSV. Volgens Elfrink ligt het niet voor de hand. Zo’n speler, clubheld wellicht?, die graag voor je club wil spelen zou ik altijd nemen.
 
Arias wil terug naar PSV. Volgens Elfrink ligt het niet voor de hand. Zo’n speler, clubheld wellicht?, die graag voor je club wil spelen zou ik altijd nemen.
Kan een leuke optie zijn, hangt af van zijn salariswensen. Als hij niet teveel vraagt, kun je hem er best bijhebben. Kan hij volgend jaar Sambo onder zijn hoede nemen. Biedt je hem ook aan om hier een trainerscursus te gaan doen.
 
Kwantitatief geen rechtsback nodig en wat is zijn niveau?
Niveau van fitheid, en in hoeverre heeft zijn snelheid, wendbaarheid etc aangetast? Wordt in januari ook alweer 31. Ik zie het op het moment ook gezien de breedte achterin niet. Kwantiteit genoeg, ook op RB met Mwene, Teze, Hoever en hopelijk snel weer Mauro, en het is een te groot vraagteken of Arias kwaliteit toevoegt in plaats van alleen maar nóg meer kwantiteit.
 
Arias wil terug naar PSV. Volgens Elfrink ligt het niet voor de hand. Zo’n speler, clubheld wellicht?, die graag voor je club wil spelen zou ik altijd nemen.

Fantastische speler, maar nu heel blessuregevoelig. Ik hoop dat we ons niet door de positive emoties laten leiden en Arias laten zitten waar hij zit.
 
Is na ernstig blessureleed nog niet de oude geworden?

Geef hem dan een laagdrempelig contract of laat hem mee trainen met PSV1 of Jong PSV zodat er weinig risico is. Nee heb je, ja kun je krijgen?
Ik heb hem bij Atletico nooit zien spelen, maar inderdaad, Arias altijd welkom. Hij zou het vast niet zo erg vinden om wat minder te verdienen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan