psvkieran
Jeugdspeler
arias is beter dan beide de andere 2 zijn wel jonger maar kijk wat er met ajax gebeurt is nadat ze oudere spelers haalden en bij psv ook btw ten tijde van quardado en morenoDumfries arias en?
je bedoelt toch ni Teze?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
arias is beter dan beide de andere 2 zijn wel jonger maar kijk wat er met ajax gebeurt is nadat ze oudere spelers haalden en bij psv ook btw ten tijde van quardado en morenoDumfries arias en?
je bedoelt toch ni Teze?
Ik bedoel Arias, Dumfries en Angelino. Aangezien Arias zowel op links als rechts kan.Dumfries arias en?
je bedoelt toch ni Teze?
arias is van origine een rechtsachter ik heb hem eerlijk gezegd ook nooit op linksachter gezien en zelfs dan is arias beter dan dumfries een verdediging met Angelino, van Drongelen, alvarez en arias is toch geweldig dumfries en viergever op de bank saintsbury verkopen en teze verhurenIk bedoel Arias, Dumfries en Angelino. Aangezien Arias zowel op links als rechts kan.
daar heb je ook weer gelijk inOudere spelers met wat ervaring in sterkere competities heb je nodig inderdaad. Arias halen, dan kan Dumfries wel banken. Dat vind ik wel zonde, omdat ik Dumfries best 'n goede voetballer vind.
maar volgens mij mag hij helemaal niet vertrekken dus vanwaar deze discussie eigenkijk ??waar haal je dit nieuws vandaan dan?
laatste wat ik gehoord heb en kan vinden is dit
https://www.vi.nl/nieuws/de-transformatie-van-santiago-arias-onmisbaar-voor-simeone
Ik vind het prima als Arias wil komen, goedkoop en tegen een NL salaris als hij inderdaad op beide flanken kan spelen is het een prima backup. En dat bedoel ik positief. Je kunt nog eens wat wisselen.arias is beter dan beide de andere 2 zijn wel jonger maar kijk wat er met ajax gebeurt is nadat ze oudere spelers haalden en bij psv ook btw ten tijde van quardado en moreno
Ik zag een paar weken geleden al iets voorbij komen dat ie weg mocht. Voor de rest geloof ik het verhaal van Simeone niet zo: als hij zo weg van hem is, dan had hij hem vaker laten spelen. Dat zegt ie alleen maar om meer voor hem te kunnen ontvangen dan wat men voor een overbodige speler zou betalen.maar volgens mij mag hij helemaal niet vertrekken dus vanwaar deze discussie eigenkijk ??
Ja, geweldige speler en goede prof. Beide flanken, dan ben je op de flanken wel klaar voor komend seizoen. Kan Teze verhuurd worden.daar heb je ook weer gelijk in
maar arias terughalen
als het aan mij ligt doe ik het gelijk
al hoop ik echt dat hij ooit terugkomt hij is oprecht mijn voorbeeldHij heeft net vorige week afscheid genomen![]()
Ik zag een paar weken geleden al iets voorbij komen dat ie weg mocht. Voor de rest geloof ik het verhaal van Simeone niet zo: als hij zo weg van hem is, dan had hij hem vaker laten spelen. Dat zegt ie alleen maar om meer voor hem te kunnen ontvangen dan wat men voor een overbodige speler zou betalen.
Dan is het toevallig telkens zijn slechte dag geweest als ik naar La Liga/Atleti keekBekijk bijlage 1100
hij heeft toch aardig wat minuten gemaakt
Dat is juist mijn punt. Arias komt niet als backup. Kan hij net zo goed in spanje blijven. Als hij in de basis staat is Dumfries naar cat kapitaalvernietiging verhuisd.Ik vind het prima als Arias wil komen, goedkoop en tegen een NL salaris als hij inderdaad op beide flanken kan spelen is het een prima backup. En dat bedoel ik positief. Je kunt nog eens wat wisselen.
arias komt ni als back-upDat is juist mijn punt. Arias komt niet als backup. Kan hij net zo goed in spanje blijven. Als hij in de basis staat is Dumfries naar cat kapitaalvernietiging verhuisd.
arias komt ni als back-up
als hij komt verdwijnt dumfries naar de bank
dat is opzich jammer want ook dumfries is een prima back
alleen arias is zeker weten beter
eens dus zolang dumfries hier speelt gaat arias ni komen helaas ?Het zou zonde en geldverspilling zijn om 1 van die 2 op de bank te moeten zetten, dus ik zou het niet doen.
eens dus zolang dumfries hier speelt gaat arias ni komen helaas ?
misschien heb je gelijkZijn tijd is geweest. Ik vind altijd dat een club vooruit moet kijken en niet achteruit wanneer het op spelers aankopen aankomt. De enige uitzondering daarop zou absolute wereldtop moeten zijn, zoals in het geval Robben dus. Voor dat niveau spelers moet je wel altijd een plekje vrij maken vind ik. Alles wat daaronder zit niet. Er moeten weer nieuwe legendes worden gezocht.