Santiago Arias (V)

IPF

Forummer van het jaar 2015
Wat is die Simeone toch een fantastische coach zeg! Vrijwel elke speler is onder zijn bewind beter geworden. Atleti heeft ook eigenlijk heel weinig miskopen sinds Simeone daar de trainer is. En hij kweekt ook een soort loyaliteit binnen de groep waardoor maar weinig spelers te snel willen weggaan bij Atleti.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Wat is die Simeone toch een fantastische coach zeg! Vrijwel elke speler is onder zijn bewind beter geworden. Atleti heeft ook eigenlijk heel weinig miskopen sinds Simeone daar de trainer is. En hij kweekt ook een soort loyaliteit binnen de groep waardoor maar weinig spelers te snel willen weggaan bij Atleti.
T is gewoon een sekte ;)

Kronos

Assistent Bondscoach
Dit mag je in Nederland eigenlijk niet zeggen, Payam. Atletico speelt geen mooi voetbal.

Niet alleen Simeone, het hele (technische) beleid klopt daar al jaren als een bus. Daar kan men ook bij PSV nog wel wat van leren.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Leuk artikel over hoe Arias zich na een korte aanpassingsperiode in de basis heeft gespeeld bij Atletico. Toch knap, dit is gewoon topniveau. Dan vraag je je toch wel weer af waarom zo'n jongen maar 11 miljoen opbracht, zelfs met maar een éénjarig contract. Als je binnen 10 competitiewedstrijden onbetwist basisspeler bij Atletico bent geworden ligt je waarde echt stukken hoger... Maar goed, los van de transfersom straalt dit ook wel weer positief af op PSV.

De transformatie van Santiago Arias: onmisbaar voor Simeone
Mooi, maar toch ook wel een bak onzin. Hier wordt gesuggereerd dat Arias bij PSV niet kon verdedigen, terwijl tegenstanders er nagenoeg nooit voorbij kwamen (en alsjeblieft, bespaar me de Elia gif). Deze jongen is jarenlang onze beste verdediger geweest, en dat kwam niet door zijn aanvallende bijdragen.

Mooi, maar toch ook wel een bak onzin. Hier wordt gesuggereerd dat Arias bij PSV niet kon verdedigen, terwijl tegenstanders er nagenoeg nooit voorbij kwamen (en alsjeblieft, bespaar me de Elia gif). Deze jongen is jarenlang onze beste verdediger geweest, en dat kwam niet door zijn aanvallende bijdragen.
Exact! Arias is wellicht een van onze best verdedigend backs van deze eeuw. Aanvallend is hij niet zo opvallend als Dumfries, maar toch had hij regelmatig een assist of pikte hij stiekem een goaltje mee.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Eens, maar misschien is het ook maar wat je lezen wilt. Zo heb ik het in ieder geval niet opgevat.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Eens, maar misschien is het ook maar wat je lezen wilt. Zo heb ik het in ieder geval niet opgevat.
Misschien ben ik te negatief omdat ik vlak daarvoor het filmpje keek van vriend Serdar. De irritatiegrens kwam toch wel heel erg dichtbij op dat moment.

Anyway, mooi dat een van onze grootste strijders in de laatste tien jaar eindelijk erkenning krijgt. Jammer dat VI in mijn optiek zelfs hier nog de mogelijkheid ziet om PSV geen credits te geven, maar juist wegzet als een onverschillige club waardoor Arias nog een half jaar les moest krijgen om te leren verdedigen.

Misschien ben ik te negatief omdat ik vlak daarvoor het filmpje keek van vriend Serdar. De irritatiegrens kwam toch wel heel erg dichtbij op dat moment.

Anyway, mooi dat een van onze grootste strijders in de laatste tien jaar eindelijk erkenning krijgt. Jammer dat VI in mijn optiek zelfs hier nog de mogelijkheid ziet om PSV geen credits te geven, maar juist wegzet als een onverschillige club waardoor Arias nog een half jaar les moest krijgen om te leren verdedigen.
Diezelfde erkenning krijgt Manolev over 10 jaar van Bacchus 😁

IPF

Forummer van het jaar 2015
Arias is en blijft mijn favoriete speler aller tijden
echt een fantasche voetballer
Heeft het helaas niet gered bij Atleti en mag alweer weg. Voor PSV is dit de zoveelste speler die in een grotere competitie mislukt. Jammer want hij kan best wel het niveau van een Real Betis enz aan en had dat ook moeten doen i.p.v. bij een topploeg.

Heeft het helaas niet gered bij Atleti en mag alweer weg. Voor PSV is dit de zoveelste speler die in een grotere competitie mislukt. Jammer want hij kan best wel het niveau van een Real Betis enz aan en had dat ook moeten doen i.p.v. bij een topploeg.
Mag hij alweer vertrekken?
gelijk terughalen dan
wat een fantastische speler voor psv en hij kan bij atletico ni slechter geworden zijn