Volgen we nou toch al een tijdje. Zitten wij te wachten op 20 jarige B-garnituur uit Portugal? Ik ken de beste man niet, maar overtuigend vind ik het allerminst. Heeft iemand een youtube filmpje?

In 2012 vond men Arias nog B-garnituur. Het kan verkeren. Misschien komen Boscagli, Doan, Bruma, Baumgartl ook nog boven drijven.

Ontopic: Wat vreselijk voor deze jongen!

Toch wel behoorlijk wat PSV en ex-PSV’ers met zeer zware blessures.
 
Snap eigenlijk niet waarom die speler van Venezuela daar eerst rood en daarna geel voor kreeg; hij was namelijk degene die getackled werd door Arias, en best lomp ook nog. Dat ie daardoor op Arias valt, ja dat kan gebeuren met zo'n tackle.
 
Pff vervelend voor hem. Maar een positieve kant er aan, wellicht komt hij nu in de winter naar ons toe :)
4 tot 6 maanden herstel, het is oktober. Denk het niet. Daarbij, de verhuur zal toch gewoon doorlopen het hele seizoen? Half seizoen huren gebeurt m.i. alleen in de winter?
 
Was blijkbaar in Eindhoven en heeft daar op social media over bericht. Zou van mij terug mogen komen. Ik weet niet hoe hij nu is na zijn blessure, maar als hij het niveau van zijn laatste seizoen bij ons kan aantikken dan graag. Dumfries vertrekt en wellicht kan Sambo in de luwte van Arias aanhaken.
 
Meh, ik zie liever een nieuwe speler komen.

Soms is voor een speler gaan waarvan je weet wat je er aan hebt niet verkeerd. Een nieuwe speler kan toch ook zomaar weer een complete miskoop zijn. Natuurlijk kan Arias ook niet meer zo goed zijn als we hem herinneren, maar die kans acht ik kleiner dan het miskoop-risico als je een compleet nieuwe speler koopt. PSV wordt heel vaak in verband gebracht met oud-spelers, maar in de praktijk trekken we er niet zoveel aan. In dit geval zou ik het wel toejuichen.
 
Laatst bewerkt:
Soms is voor een speler gaan waarvan je weet wat je er aan hebt niet verkeerd. Een nieuwe speler kan toch ook zomaar weer een complete miskoop zijn. Natuurlijk kan Arias ook niet meer zo goed zijn als we hem herinneren, maar die kans acht ik kleiner dan het miskoop-risico als je een compleet nieuwe speler koopt. PSV wordt heel vaak in verband gebracht met oud-spelers, maar in de praktijk trekken we er niet zoveel aan. In dit geval zou ik het wel toejuichen.
Mijn herinnering aan hem is niet dusdanig positief dat ik hem terug zou willen zien. Hij was op zich wel goed, maar hij had ook altijd een half seizoen nodig om op stoom te komen, en verdedigend was het niet geweldig. Aanvallend redelijk. Ik had het destijds niet verwacht, maar zelfs Dumfries heeft hem snel doen vergeten bij mij, en ik had niet echt hoge verwachtingen van Dumf. En dan is hij nou ook nog eens jaren en een zware blessure verder. De kans dat hij niet brengt wat jij ervan verwacht is redelijk groot; het wil niet zeggen dat omdat een speler hier al eens gespeeld heeft, hij nooit een miskoop zou kunnen worden in een volgende periode. Ik zie liever een nieuwe speler komen, zoals die Buchanan. Vind het ook interessanter en opwindender; een nieuwe speler brengt toch altijd de hoop dat je een voltreffer in huis haalt; bij oud-spelers is dat aspect er niet.
 
Mijn herinnering aan hem is niet dusdanig positief dat ik hem terug zou willen zien. Hij was op zich wel goed, maar hij had ook altijd een half seizoen nodig om op stoom te komen, en verdedigend was het niet geweldig. Aanvallend redelijk. Ik had het destijds niet verwacht, maar zelfs Dumfries heeft hem snel doen vergeten bij mij, en ik had niet echt hoge verwachtingen van Dumf. En dan is hij nou ook nog eens jaren en een zware blessure verder. De kans dat hij niet brengt wat jij ervan verwacht is redelijk groot; het wil niet zeggen dat omdat een speler hier al eens gespeeld heeft, hij nooit een miskoop zou kunnen worden in een volgende periode. Ik zie liever een nieuwe speler komen, zoals die Buchanan. Vind het ook interessanter en opwindender; een nieuwe speler brengt toch altijd de hoop dat je een voltreffer in huis haalt; bij oud-spelers is dat aspect er niet.
Gast gast. Arias mag altijd terug transfer vrij op de positie van Dumfries.
 
In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst. Laat de scouting maar een keer hun werk doen en zorgen voor een nieuwe revelatie.
Ben zelf ook sceptisch of Arias nog wel kan brengen wat wij er van verwachten. Maar dit seizoen was alleen Dumfries beschikbaar als RB dus als hij vertrekt moet je er twee aantrekken. Dan is een transfervrije Arias geen slechte optie, maar niet als beoogde basis RB.
 
Nog iemand met ervaring is geen overbodige luxe.
En Arias was een meer dan prima back naar eredivisie maatstaven.
Twijfel alleen of ik er blij mee zou zijn als ie terug zou komen.
Behoorlijk blessuregevoelig, heb ik t idee.
En is ie nog op zn minst van hetzelfde niveau als destijds?

Kortom:
Liever een nieuwe naam toch.
Maar zou t ook geen ramp vinden als ie wel komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan