Rusland

Weet jij waar de atoom schuilkelders zijn? oh nee Nederland heeft deze wegbezuinigd . Succes met actief kijken.
De navo is meer dan Nederland hé buiten dat geloof ik nergens dat Putin zo dom is dat te doen. De schade voor Rusland zal vele malen groter zijn.
 
De navo is meer dan Nederland hé buiten dat geloof ik nergens dat Putin zo dom is dat te doen. De schade voor Rusland zal vele malen groter zijn.
jij zegt het Navo pact uit de la halen, bedoel je art5? Als Rusland wordt aangevallen dan zitten we in een derde wereld oorlog en zal van de Arena en de Kuip niets overblijven. Schiphol en de haven zijn zeker doelen.
 
jij zegt het Navo pact uit de la halen, bedoel je art5? Als Rusland wordt aangevallen dan zitten we in een derde wereld oorlog en zal van de Arena en de Kuip niets overblijven. Schiphol en de haven zijn zeker doelen.
Er wordt nu toch een navo land aangevallen?
 
Denk en hoop dat er nog enige Nuance zit tussen n verdwaalde ontregelde misingestelde Raket versus een bewuste aanval op n doel op Pools grondgebied. Maar zorgwekkend is t zeker.

Bekijk bijlage 5112
Rusland speelt de ontkenning kaart weer. Op dit moment is er topoverleg. Ik hoorde op cnn dat er opties zijn dat Oekraïne een verzoek aan navo landen doet het land mee te 'verdedigen '. Putin trekt zich nergens wat van aan en is met een soort win all/lose all spelletje bezig. Z'n grondoffensief heeft het nergens gered.
 
Voor een verdwaalde raket komt er geen NAVO interventie. Ben benieuwd welke straf men bedenkt. De non-interventie straffen raken wel een beetje op.
 
De VS vermoedt dus dat het een raket van Russische makelij was, maar door Oekraïne was gebruikt voor luchtafweergeschut en afgezwaaid.
Dus soep, heet, opgediend, enz….

Wel erg vervelend voor die Polen natuurlijk. Het zal je maar gebeuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan