Mikasa
Internationale Legende
Moet je dan “nee” zeggen tegen landen die zich willen aansluiten? Wie wil er nu bij Poetin horen?Tsja, dan had Putin Oekraïne maar met rust moeten laten. Jammer voor m
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Moet je dan “nee” zeggen tegen landen die zich willen aansluiten? Wie wil er nu bij Poetin horen?Tsja, dan had Putin Oekraïne maar met rust moeten laten. Jammer voor m
Wederom het verzetten van de doelpalen, geen relatie met de aanslag, daar begon jij over. Wat je nu doet is laf duiken om onder je eigen ongelijk uit te komen.Nou merk ik niks van de gasprijs is nu rond 1,30 en betaal me blauw aan Energie
Putin wil bij Putin horen. En Trump, en Sjerrie B. is ook een fanboyMoet je dan “nee” zeggen tegen landen die zich willen aansluiten? Wie wil er nu bij Poetin horen?
Nou in ieder geval naar een maatschappij waar we zonder Russisch gas kunnen. Dat was 20 jaar niet mogelijk en ineens kan het. Hadden we dat maar eerder gedaan. Maargoed beter laat dan nooit. Dat ze lekker economisch nog verder in de shit zakken daar.Meer jammer voor ons de prijzen stijgen (inflatie) als een idioot en de oorloghitsers zijn niet van de lucht. De wereld is er allerminst leuker en veiliger op geworden met deze agenda. En de vraag waar ons dit allemaal gaat brengen moet het antwoord nog opkomen.
Nou in ieder geval naar een maatschappij waar we zonder Russisch gas kunnen. Dat was 20 jaar niet mogelijk en ineens kan het. Hadden we dat maar eerder gedaan. Maargoed beter laat dan nooit. Dat ze lekker economisch nog verder in de shit zakken daar.
Dit artikel bevestigt mijn punt.Geen inch oostwaarts – Wat heeft de NAVO beloofd aan het Kremlin?
Poetin schermt graag met een verbroken belofte om de NAVO niet uit te breiden naar het oosten. Heeft de NAVO die belofte inderdaad gebroken?www.historischnieuwsblad.nl
Nope, daarom is het idee om minder van gas (en overig fossiel) afhankelijk te zijn niet alleen winst vanuit milieuoogpunt.Want gas uit Qatar is wel prima. Daar waar moord en brand geschreeuwd werd ivm de volgens het westen dode arbeiders van het wk, was dat bij het gas afnemen ineens geen probleem meer.
Nope, daarom is het idee om minder van gas (en overig fossiel) afhankelijk te zijn niet alleen winst vanuit milieuoogpunt.
Met we bedoel je dan wel Shell NL.Daarom hebben we een contract voor 27 jaar afgesloten met qatar…
Je weet dat Qatar een ander land is dan Rusland toch?Want gas uit Qatar is wel prima. Daar waar moord en brand geschreeuwd werd ivm de volgens het westen dode arbeiders van het wk, was dat bij het gas afnemen ineens geen probleem meer.
Je weet dat Qatar een ander land is dan Rusland toch?
Zie een max. staan, geen minimale afnamehoeveelheid. Mocht die er wel zijn dan neemt Shell hier een risico.
En ja, eens dat dit net zo dubieus is.
Kortom, zsm (wat dat dan ook moge zijn) minder afhankelijk worden. Het gegeven dat we dit jaar wederom méér dagen hebben waarbij alle energie vanuit zon/wind/etc. geleverd worden geeft aan dat we nog steeds stappen zetten.Er zal vast ook een minimumafname zijn. En we zullen het gas ook gewoon nodig hebben.
Ja precies en dat maakt het zo lastig.
Jijbakken is pas vermoeiend.. Jullie worden het niet eens. Vandaag niet, morgen niet, nooit nietWtf heeft Qatar met Rusland te maken? Ik heb het over sancties tegenover Rusland en jij begint over Qatar. Dat is pas vermoeiend, mensen die posts niet lezen. Wat heeft het een in godsnaam met het andere te maken, voordat je hier een act gaat opvoeren alsof ik een kleuter ben. Wtf
Als mensen posts niet lezen en gewoon over iets anders beginnen dan zou ik sowieso niet reageren. Qatar heeft geen zak met de sancties te maken. Echt nulJijbakken is pas vermoeiend.. Jullie worden het niet eens. Vandaag niet, morgen niet, nooit niet
Met we bedoel je dan wel Shell NL.
Shell sluit groot contract met QatarEnergy voor levering gas aan Nederland
QatarEnergy gaat de komende 27 jaar tot 3,5 miljoen ton vloeibaar gemaakt aardgas (lng) per jaar aan Shell in Nederland leveren. Die hoeveelheid is voldoende om ruim 3,1 miljoen huishoudens van gas te voorzien.www.nu.nl
Zie een max. staan, geen minimale afnamehoeveelheid. Mocht die er wel zijn dan neemt Shell hier een risico.
En ja, eens dat dit net zo dubieus is.
Dit dusNet zo dubieus?
Een land dat een ander land binnenvalt, en met de gasinkomsten de oorlog financiert.
Dat is toch anders dan Qatar?
Ook een dubieus land, maar toch op n andere manier.
Ik zou zeggen dat Rusland financieren een stuk erger is.
Maar je reageert wel, da's het dingAls mensen posts niet lezen en gewoon over iets anders beginnen dan zou ik sowieso niet reageren. Qatar heeft geen zak met de sancties te maken. Echt nul
Anders dubieus,.Net zo dubieus?
Een land dat een ander land binnenvalt, en met de gasinkomsten de oorlog financiert.
Dat is toch anders dan Qatar?
Ook een dubieus land, maar toch op n andere manier.
Ik zou zeggen dat Rusland financieren een stuk erger is.