Ik heb het idee dat Schaars alleen maar voor z'n eigen BV aan het spelen is.:p

Ja... En hij vindt het heel zuur... :wtf:

PSV'er trekt boetekleed aan: "Dan is dit heel zuur"
http://www.soccernews.nl/news/338125/PSVer_trekt_boetekleed_aan:_Dan_is_dit_heel_zuur

En ik heb nog zo gezegd dat ik dit woord niet meer wil horen na een wedstrijd. :slap:

Na afloop van het duel sprak Schaars met De Telegraaf. "Normaal zou zo'n bal goed zijn, maar op het kunstgras remde de bal te veel af. Het zette de wedstrijd op zijn kop en het was sneu voor Remko", zo was de routinier van PSV duidelijk.

Ja lekker het kunstgras de schuld geven. "Normaal zou zo'n bal goed zijn." :eehh:
Een onnodige terugspeelbal op de keeper is nooit goed. :shifty:
 
Ja... En hij vindt het heel zuur... :wtf:

PSV'er trekt boetekleed aan: "Dan is dit heel zuur"
http://www.soccernews.nl/news/338125/PSVer_trekt_boetekleed_aan:_Dan_is_dit_heel_zuur

En ik heb nog zo gezegd dat ik dit woord niet meer wil horen na een wedstrijd. :slap:

Na afloop van het duel sprak Schaars met De Telegraaf. "Normaal zou zo'n bal goed zijn, maar op het kunstgras remde de bal te veel af. Het zette de wedstrijd op zijn kop en het was sneu voor Remko", zo was de routinier van PSV duidelijk.

Ja lekker het kunstgras de schuld geven. "Normaal zou zo'n bal goed zijn." :eehh:
Een onnodige terugspeelbal op de keeper is nooit goed. :shifty:

De eerste helft heeft Schaars daar zeker niks van gemerkt.
 
Ja... En hij vindt het heel zuur... :wtf:

PSV'er trekt boetekleed aan: "Dan is dit heel zuur"
http://www.soccernews.nl/news/338125/PSVer_trekt_boetekleed_aan:_Dan_is_dit_heel_zuur

En ik heb nog zo gezegd dat ik dit woord niet meer wil horen na een wedstrijd. :slap:

Na afloop van het duel sprak Schaars met De Telegraaf. "Normaal zou zo'n bal goed zijn, maar op het kunstgras remde de bal te veel af. Het zette de wedstrijd op zijn kop en het was sneu voor Remko", zo was de routinier van PSV duidelijk.

Ja lekker het kunstgras de schuld geven. "Normaal zou zo'n bal goed zijn." :eehh:
Een onnodige terugspeelbal op de keeper is nooit goed. :shifty:

Cocu zei na afloop dat het veld van Heracles juist extreem snel is. Daarom had hij zijn spelers geinstrueerd snel te passen en vooral niet te gaan lopen met de bal. En nu komt Schaars met het verhaal dat het kunstgras zo remde ? :|
 
Cocu zei na afloop dat het veld van Heracles juist extreem snel is. Daarom had hij zijn spelers geinstrueerd snel te passen en vooral niet te gaan lopen met de bal. En nu komt Schaars met het verhaal dat het kunstgras zo remde ? :|

Schaars probeert zich er gewoon uit te lullen en de blunder te bagatelliseren. :shifty:
 
Ik speel zelf iedere week op kunstgras. Kuntgras is wat stugger wat je vooral merkt als de bal er verticaal op komt ipv horizontaal.
 
Ik vind het nogal overdreven om hem "nooit meer" op te stellen. Zijn actie was niet goed, maar je moet ook over zaken heen kunnen stappen.
 
Hij is gewoon geen goede 2e keeper, kan zich niet schikken in die rol.

Kan mij van bv. Lodewijks en Sinouh dit gezeik niet herinneren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan