Ik snap zijn reactie wel, denk je nu echt dat hij zin heeft om daar op de bank te gaan zitten luisteren naar die toch al zo vriendelijke Heraclieden.


Wat ik niet begrijp is hoe hij in zijn auto naar huis kan rijden, terwijl ze allemaal in de bus daar naartoe gaan ?
Of even snel een nieuwe mercedes op de kop getikt, om naar huis te rijden ;)
 
Ik snap zijn reactie wel, denk je nu echt dat hij zin heeft om daar op de bank te gaan zitten luisteren naar die toch al zo vriendelijke Heraclieden.


Wat ik niet begrijp is hoe hij in zijn auto naar huis kan rijden, terwijl ze allemaal in de bus daar naartoe gaan ?
Of even snel een nieuwe mercedes op de kop getikt, om naar huis te rijden ;)

Hij heeft een eigen autobedrijf ;)

56730de6ee53d-pasveer.png


:D
 
Mooi stel voor dat hij daar fulltime in gaat werken
Man o man, gaan we nu ook voortaan de 2e keeper compleet afvallen ?
Ja hij wordt goed betaald, maar hij moet er wel staan als het gevraagd wordt.
Dan krijgt hij de meeste debiele terugkopbal te verwerken, probeert de speler niet onderuit te schoefelen,
maar de speler laat zich gehaait vallen, en zijn 3e wedstrijd van het jaar (eindelijk tegen een echte tegenstander)
kan meneer met rood van het veld, en dat dan ook nog tegen zijn oude club.


Dat hij dan zo zwaar teleurgesteld is dat hij er tussenuit peert, kan ik me wel voorstellen.


Laten we wel een beetje achter onze jongens blijven staan, en niet altijd roepen, ja maar ze worden er goed voor betaald.
Dat is zo goedkoop ;)
 
Ach, gewoon een wereldredding maken waardoor PSV een ronde verder komt in de beker en het is weer opgelost. Dat lukte bij Locadia ook.
 
Ja... En hij vindt het heel zuur... :wtf:

PSV'er trekt boetekleed aan: "Dan is dit heel zuur"
http://www.soccernews.nl/news/338125/PSVer_trekt_boetekleed_aan:_Dan_is_dit_heel_zuur

En ik heb nog zo gezegd dat ik dit woord niet meer wil horen na een wedstrijd. :slap:

Na afloop van het duel sprak Schaars met De Telegraaf. "Normaal zou zo'n bal goed zijn, maar op het kunstgras remde de bal te veel af. Het zette de wedstrijd op zijn kop en het was sneu voor Remko", zo was de routinier van PSV duidelijk.

Ja lekker het kunstgras de schuld geven. "Normaal zou zo'n bal goed zijn." :eehh:
Een onnodige terugspeelbal op de keeper is nooit goed. :shifty:
Kom er maar in Hum! :clap:
 
Zure snoepjes, die zijn wel lekker. Dus dat gaat de cocktail niet in.
Wat er wel ingaat zijn de volgende producten:
de sappen van een citroen, limoen, rode bessen, rabarber, zure augurken en, vooruit, een beetje ingedikt met het vaste voedsel zuurkool.
Met drie man van PSV Stijn Schaars pakken bij de haartjes, nekkie achterover met de neusgaten dichtgeknepen.
En volgieten die hap. En dat Narsingh daarnaast staat te bleren of Schaars dit bedoelt met teambuilding.
En daarna op het kunstgrasveld van PSV met alle spelers in den treure testen hoe een bal anders reageert in vergelijking met echt gras.
Oh ja, en daarna penalties oefenen, al was het alleen maar om Zoet meer te laten oefenen.
 
Waarom hij dan naar PSV gekomen is? Maar goed, laat maar gaan. Maar dan is er ws. wel een nieuwe keeper nodig.
 
Ik snap Pasveer wel. Ik vind hem niet beter dan Zoet hoor, maar ook niet echt minder. En als je Zoet af en toe zag blunderen en Pasveer mag dan nog alleen maar opdraven bij bekerpotjes...
 
Ik snap Pasveer wel. Ik vind hem niet beter dan Zoet hoor, maar ook niet echt minder. En als je Zoet af en toe zag blunderen en Pasveer mag dan nog alleen maar opdraven bij bekerpotjes...

Ik weet niet wat hem verteld is bij zijn komst. Als tweede keeper, of om de concurrentie aan te gaan met Zoet?
 
Ik weet niet wat hem verteld is bij zijn komst. Als tweede keeper, of om de concurrentie aan te gaan met Zoet?

Ik neem toch aan dat Cocu, als Pasveer echt beter zou zijn, niet Zoet een basisplaats geeft, alleen omdat Pasveer "tweede keeper" is. Ik geloof ook niet dat Pasveer in de bekerwedstrijd tegen Heracles nu zijn visitekaartje heeft afgegeven. Of er moet op dat visitekaartje "Tweede keeper PSV" staan.
 
Meneer Heracles Almelouu mag heel blij zijn dat hij überhaupt bij PSV zit. Is hij dat niet dan mag hij weg. Hij is gehaald als tweede keeper en dan krijg je nooit een toezegging, nergens werkt het zo met een tweede keeper. Gaande het seizoen kan de trainer pas de balans opmaken en eventueel zijn eerste keeper langdurig passeren maar dat is in de voetballerij een zeldzaamheid. De tweede keeper komt in beeld bij een schorsing, blessure of maanden lang blunderende eerste keeper en verder niet.
 
Meneer Heracles Almelouu mag heel blij zijn dat hij überhaupt bij PSV zit. Is hij dat niet dan mag hij weg. Hij is gehaald als tweede keeper en dan krijg je nooit een toezegging, nergens werkt het zo met een tweede keeper. Gaande het seizoen kan de trainer pas de balans opmaken en eventueel zijn eerste keeper langdurig passeren maar dat is in de voetballerij een zeldzaamheid. De tweede keeper komt in beeld bij een schorsing, blessure of maanden lang blunderende eerste keeper en verder niet.

Pasveer zal gedacht hebben dat hij Zoet wel uit de basis zou krijgen en dat valt hem tegen.
 
Zijn optredens de laatste paar westrijden vallen me niet tegen. Mocht Zoet na dit seizoen weggaan, hoeven we wellicht niet op zoek naar een nieuwe doelman. Pasveer, en de twee talentvolle jonge keepers die we hebben, kunnen zo'n vertrek opvangen.
 
Zijn optredens de laatste paar westrijden vallen me niet tegen. Mocht Zoet na dit seizoen weggaan, hoeven we wellicht niet op zoek naar een nieuwe doelman. Pasveer, en de twee talentvolle jonge keepers die we hebben, kunnen zo'n vertrek opvangen.
We gaan ook niet op zoek naar een nieuwe doelman want Jurjus wordt de vervanger van Zoet en niet meneer Heracles Almelou. Hij hoeft zich geen illusies te maken. Gewoon blij zijn dat je überhaupt bij PSV zit.
 
We gaan ook niet op zoek naar een nieuwe doelman want Jurjus wordt de vervanger van Zoet en niet meneer Heracles Almelou. Hij hoeft zich geen illusies te maken. Gewoon blij zijn dat je überhaupt bij PSV zit.

Helaas heeft hij met zijn eerdere reacties veel kwaad bloed gezet. Jurjus, en ook Koopmans, als deze weer op niveau komt, zijn beide interessante keepers. Pasveer mag gezien zijn optredens wat mij betreft gewoon blijven. Hij heeft niet slecht gekeept.
 
Terug
Bovenaan Onderaan