Dat laatste heeft hij toch verdomd goed verborgen kunnen houden....

Klaarblijkelijk vindt de directie en technische staf het niet zo ergerlijk als dat jij en anderen dat vinden. Je weet ook nooit wie het aanslingert, de journalist of de speler.
 
Klaarblijkelijk vindt de directie en technische staf het niet zo ergerlijk als dat jij en anderen dat vinden. Je weet ook nooit wie het aanslingert, de journalist of de speler.
Dat is zeker waar. Ik ga alleen uit van zijn eigen quotes in de media. Ik heb niet gezien dat hij later zei dat hij verkeerd geciteerd is.
 
Dat is zeker waar. Ik ga alleen uit van zijn eigen quotes in de media. Ik heb niet gezien dat hij later zei dat hij verkeerd geciteerd is.

Het hoeft ook niet verkeerd geciteerd te zijn, maar met de juiste "normale" antwoorden is het al snel mogelijk een ergerniswekkend stukje te creëren. Want eerlijkheidshalve had ik ook wel mijn bedenkingen bij de teamgeest van Pasveer. Maar als hij een stoorzender zou zijn, dan zou zijn contract toch niet verlengd worden, neem ik aan.
 
Gefeliciteerd Payam met het contracteren van je favoriete speler. :D
 
Gefeliciteerd Payam met het contracteren van je favoriete speler. :D
Gisteren dacht ik even dat mijn dag niet meer stuk kon toen mijn favoriete speler naar een van mijn favoriete clubs ging, maar binnen 1 dag was mijn vreugde al snel bedorven door Brands:D
 
"Ik neem aan dat psv mij niet heeft gehaald om me op de bank te zetten, 3 jaar. Anders moeten we maar een gesprek aangaan met elkaar".
"Ik ben niet de underdog want mijn concurrent is geen Messi".
"Ik ben beter, dat vind ik". Waarna hij weer zegt Zoet uit de basis te willen spelen.
Aldus meneer Heracles Almelo.
Als jullie nog een tweede keeper kunnen noemen die zo vaak dit soort zaken in de media benadrukt dan hoor ik dat graag.
 
"Ik neem aan dat psv mij niet heeft gehaald om me op de bank te zetten, 3 jaar. Anders moeten we maar een gesprek aangaan met elkaar".
"Ik ben niet de underdog want mijn concurrent is geen Messi".
"Ik ben beter, dat vind ik". Waarna hij weer zegt Zoet uit de basis te willen spelen.
Aldus meneer Heracles Almelo.
Als jullie nog een tweede keeper kunnen noemen die zo vaak dit soort zaken in de media benadrukt dan hoor ik dat graag.

:unsure: Messi keept niet zo goed. :rolleyes: :D
 
"Ik neem aan dat psv mij niet heeft gehaald om me op de bank te zetten, 3 jaar. Anders moeten we maar een gesprek aangaan met elkaar".
"Ik ben niet de underdog want mijn concurrent is geen Messi".
"Ik ben beter, dat vind ik". Waarna hij weer zegt Zoet uit de basis te willen spelen.
Aldus meneer Heracles Almelo.
Als jullie nog een tweede keeper kunnen noemen die zo vaak dit soort zaken in de media benadrukt dan hoor ik dat graag.

Ik wist wel dat jij blij zou zijn met deze prachtige verlenging! :D

Ergens heeft hij nog een punt ook, maar hij moet echt z'n mond leren houden naar de media toe. Heel vervelend dit.
 
Ik wist wel dat jij blij zou zijn met deze prachtige verlenging! :D

Ergens heeft hij nog een punt ook, maar hij moet echt z'n mond leren houden naar de media toe. Heel vervelend dit.
Gewoon wat ik altijd al van hem vond: een nare vent. Ik had gehoopt dat mijn gevoel me in de steek zou laten....:cool:

.......
 
Laatst bewerkt:
Vind ik niet helemaal terecht. Probeert ie een keer bewust de media te ontwijken, is het nog niet goed :cool:
 
Ja, jij edit gewoon even je post van een half jaar geleden! Zo kan ik het ook. :clap:

Nee het ging in eerste instantie verkeerd: ipv op "met citaat reageren" klikte ik op "bijwerken" en wou alleen die ..... toevoegen.
Daarna heb ik hem nog een keer gereplyed. Maar aan de andere kant: ik blijf consequent hè:D
 
Het is 100% onprofessioneel, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Hij heeft zijn rol geaccepteerd (moeten accepteren?) en mag zich alleen verheugen op bekerwedstrijden. En dan wordt die ene wedstrijd ook nog eens verknald doordat een speler van de tegenstander volkomen vrij knalhard kan inschieten (kun je je ook niet mee onderscheiden), en je door dom verdedigen van een veldspeler een rode kaart moet pakken.

Die rode kaart is k%t, maar betekent ook nog eens dat hij de volgende gelegenheid óók aan zich voorbij moet laten gaan. Dubbel balen dus.
 
Het is 100% onprofessioneel, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Hij heeft zijn rol geaccepteerd (moeten accepteren?) en mag zich alleen verheugen op bekerwedstrijden. En dan wordt die ene wedstrijd ook nog eens verknald doordat een speler van de tegenstander volkomen vrij knalhard kan inschieten (kun je je ook niet mee onderscheiden), en je door dom verdedigen van een veldspeler een rode kaart moet pakken.

Die rode kaart is k%t, maar betekent ook nog eens dat hij de volgende gelegenheid óók aan zich voorbij moet laten gaan. Dubbel balen dus.

Dit gedrag mag je eventueel verwachten van een puber in de B-jeugd van een amateurclub en niet van een 32-jarige keeper die bij PSV een flink salaris krijgt.
Het is schandalig. Het is geen teamspeler. Hij denkt alleen aan zichzelf. Ik hoop dat PSV snel van deze onbenul af is. Dan kun je beter een keeper uit eigen jeugd als reservekeeper hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan