Maar nu is hij 37...
Is gewoon een pre-pensioen voor Pasveer. Lekker een beetje aftrainen bij een club die niet op een tonnetje salaris meer of minder kijkt. En ieder weekend een zitplaats op de eerste rij.

Ik denk dat ik precies hetzelfde zou doen. Ik zou alleen bedingen dat ik als derde keeper geen shirt van de :SC: aan zou hoeven trekken. Is ook niet nodig lijkt me.
 
Is gewoon een pre-pensioen voor Pasveer. Lekker een beetje aftrainen bij een club die niet op een tonnetje salaris meer of minder kijkt. En ieder weekend een zitplaats op de eerste rij.

Ik denk dat ik precies hetzelfde zou doen. Ik zou alleen bedingen dat ik als derde keeper geen shirt van de :SC: aan zou hoeven trekken. Is ook niet nodig lijkt me.

Maar dat doe je toch al bij Hoogovens :maniac: Ik ook, maar als keeper zou ik minder moeite hebben met het shirt. Gewoon geel, groen of blauw is niet al te erg.
 
Van bankzitter bij een topclub naar basis bij de subtop naar weer bankzitter bij een topclub. Grote kans dat ie na volgend jaar in ieder geval kan zeggen dat ie de Eredivisie heeft gewonnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan