Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Tegengas

Basisspeler
Beetje triest om dit nu al te vermelden hier. En dan altijd aankomen dat je hier komt discussiëren om inhoudelijke “discussies te houden” yeah right..
Ja ik ben ook altijd overwegend kritisch richting Psv. .... 😓
Je hebt zojuist verloren , dan mag er best een kritisch geluid komen. Zelfs van Ajacieden.

Ongezouten

Bondscoach
PLaatsvervangende schaamte als we straks in de Conference League zitten. De wat? Juist ja, de losers-van-de-losers-competitie.
Ondertussen harkt Ajax niet de miljoenen bij mekaar maar bijna de honderden miljoenen.
Dit dus. Blij dat ik het allemaal gemist heb. Het zijn ook een stel losers, dus in principe passen ze perfect in die league. Wat een afgang; zelfs de pauper EL is al teveel voor PSV.

Okido!

Aanvoerder
Pfff...mijn facebook gooit even een herinnering van zes jaar terug omhoog.

Kwalificatie voor de knockout fase CL, na CSKA Moskou in een zinderende atmosfeer met 2-1 te hebben verslagen.

Het kan verkeren :(

el berber

Jeugdspeler
Too soon?

Ja sorry hoor, wil geen zout in de wonden strooien maar je had toch best door kunne gaan in deze poule lijkt me.
Yep...iets te snel...maar op de inhoud niks op aan te merken. Als je alleen kan winnen tegen sturm graz dan heb je gewoon niets te zoeken in europa. Dan maar de conference league om ons een heel klein beetje het gevoel te geven dat we nog wat kunnen in europa tegen het C- garnituur.

Luc de Jong

Aanvoerder
Je hebt zojuist verloren , dan mag er best een kritisch geluid komen. Zelfs van Ajacieden.
Ja vooral eerst even over het bagatelliseren van ajax beginnen zodat je even kan uithalen. Het blijft en PSV forum en ja je mag kritiek hebben natuurlijk, maar het gaat om de manier waarop gelijk na een uitschakeling. Vind ik persoonlijk vrij laag niveau even je gram halen bij de tegenstander maar goed dat besef je waarschijnlijk zelf ook wel.

Phillip Cocu

Bondscoach
Too soon?

Ja sorry hoor, wil geen zout in de wonden strooien maar je had toch best door kunne gaan in deze poule lijkt me.
Je hebt het twee keer over de zwakte van deze poule.Vooraf waren de selectie waardes van onze tegenstanders en die van de tegenstanders in de Ajax poule min of meer gelijkwaardig. Dit doet niets af aan hun prestatie en het maakt onze wanprestatie niet minder slecht maar plaatst het wel in het perspectief.
Huh PSV, het moet toch over Ajax gaan?

Okido!

Aanvoerder
Aub geen prestaties van Ajax meer bagatelliseren. Makkelijke poule, tegenstanders met veel blessures etc.
Deze poule was echt veel maar dan ook heel veel makkelijker als die van Ajax.
Echt een wanprestatie en ga aub niet neerbuigend doen over de conference leaugue want dat is t niveau waar psv thuis hoort gezien de prestaties laatste jaren (europees).
Toch hier eens over nadenkend, maar is Sociedad slechter dan Sporting? Ik denk het niet.
En is Besiktas beter dan dat Galatasaray?

Sturm Graz hoeven we het natuurlijk niet over te hebben. En ja Dortmund is beter dan Monaco.

Brainz

Slimste Forummer 2022 & Stomste niet-PSV'er
Ja vooral eerst even over het bagatelliseren van ajax beginnen zodat je even kan uithalen. Het blijft en PSV forum en ja je mag kritiek hebben natuurlijk, maar het gaat om de manier waarop gelijk na een uitschakeling. Vind ik persoonlijk vrij laag niveau even je gram halen bij de tegenstander maar goed dat besef je waarschijnlijk zelf ook wel.
Eens tbh, hoewel ik denk dat hij het minder slecht bedoelt dan hoe het er staat. Het is alleen niet per se handig, zeker niet qua timing.

Tegengas

Basisspeler
Je hebt het twee keer over de zwakte van deze poule.Vooraf waren de selectie waardes van onze tegenstanders en die van de tegenstanders in de Ajax poule min of meer gelijkwaardig. Dit doet niets af aan hun prestatie en het maakt onze wanprestatie niet minder slecht maar plaatst het wel in het perspectief.

Huh PSV, het moet toch over Ajax gaan?
Het gaat mij er meer over dat als je in deze poule niet door kan gaan je niks te zoekenhebt in de CL. Leuk evt volgend jaar 2e CL ticket maar als je zo presteert gaat t m niet worden.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Hoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!

Vedette

Eid al Fitr-expert
Als wij massaal gaan lopen kutten op het Ajax forum na een Ajax-fiasco wel.

Ik geef je een duimpje maar ik vind het niet meteen kutten. Hij zegt niks anders dan wij. Alleen omdat ie bekend Ajacied is hebben we er meer moeite mee. De gemiddelde PSVer zegt niks anders. Ik heb daar geen moeite mee.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan