Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je hebt gelijk, timing niet handig. Had ik ook op Ajax forum kunnen doen wanneer ze verloren.
Nogmaals en meen t oprecht wil niet zout in de wonden strooien. Maar las laatste weken vaak dat ajax zoveel mazzel had qua poule en blessures tegenstanders. Wat ook echt wel waar is maar De poule van Psv was alles bij elkaar nog wel iets makkelijker denk ik.

Ja maar geld.
 
Je hebt gelijk, timing niet handig. Had ik ook op Ajax forum kunnen doen wanneer ze verloren.
Nogmaals en meen t oprecht wil niet zout in de wonden strooien. Maar las laatste weken vaak dat ajax zoveel mazzel had qua poule en blessures tegenstanders. Wat ook echt wel waar is maar De poule van Psv was alles bij elkaar nog wel iets makkelijker denk ik.
Begrijpelijk, hopen dat Ajax de Nederlandse naam hoog houdt in de CL👍
 
Hoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!
Inderdaad. Je moet ook kunnen incasseren bij verlies en/of een wanprestatie.
Het is over en weer. Wij zitten momenteel in de hoek waar de klappen vallen. De rug rechten en weer opstaan of opkrabbelen.
 
Hoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!
Niemand steeks hier zijn kop in het zand, toch? We zijn volgens mij best kritisch. Vlak na een nederlaag op het forum van de concurrent je gelijk gaan halen is gewoon pestgedrag, Als je niet aanvoelt dat de timing en de toon niet zo goed gaan vallen, dan heb je een dikke vette plaat voor je kop.
 
Feitelijk gezien klopt dat natuurlijk, maar het is een beetje hetzelfde als dat jij jouw broertje een klap geeft wanneer hij een te grote bek heeft vs. wanneer een "vreemde" dat doet. Voor die dynamiek hoeven we als Ajacieden ook niet ongevoelig te zijn imo.

Inhoudelijk heb ik m'n mening over Schmidt al vaak gegeven. Vind het geen slechte trainer, maar denk dat hij gewoon niet echt bij PSV past en in elk geval onvoldoende levert tot nu toe. Zoals eerder gezegd is mijn bescheiden mening dat PSV vol zou moeten inzetten op Slot (en Ajax ook, als TH vertrekt).

Men moet zich niet zo aanstellen als een supporter van de rivaal hetzelfde zegt als de gemiddelde PSVer. We zeggen hetzelfde, naar omdat het de "vijand" is worden we boos. Schei uit.
 
Hoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!

Eens. Het was compleet bras, en we hebben niets te zoeken in de CL. Ik had hoop dat het nivo net daaronder goed voor PSV zou zijn.
Maar ja, PSV en finales de laatste jaren....

Do or die = die.
 
Niemand steeks hier zijn kop in het zand, toch? We zijn volgens mij best kritisch. Vlak na een nederlaag op het forum van de concurrent je gelijk gaan halen is gewoon pestgedrag, Als je niet aanvoelt dat de timing en de toon niet zo goed gaan vallen, dan heb je een dikke vette plaat voor je kop.
Zo las ik die bijdrage niet. Tegengas heeft vaker hier gezegd dat PSV met het borst vooruit moet spelen in Europa en hij vond het belachelijk dat sommigen hier vinden dat we het maar moeten laten gaan die hele EL. Diegene die snel gekwetst is, moet bij zichzelf te raden gaan waarom dat zo is ipv een ander het zwijgen op te leggen ook al doet diegene wat pedant hetgeen ik iig niet zo zag.
 
Men moet zich niet zo aanstellen als een supporter van de rivaal hetzelfde zegt als de gemiddelde PSVer. We zeggen hetzelfde, naar omdat het de "vijand" is worden we boos. Schei uit.
Ik vond persoonlijk meer het 'Ajax gedeelte' erbij niet heel chill. Dan komt het over als 'kijk ons Ajax eens goed zijn en jullie zijn zo slecht'. Zeggen dat PSV een ruk pot heeft gespeeld dat mag en kan elke Ajaxcied/PSV'er zeggen.

Maar goed Tegengas gaf ook aan dat zijn intentie niet was om zout in de wonden te strooien. En ik vind ze (edit: de ajaxcieden) een prima toevoeging. Dus vat mijn mening niet op als iets beledigend. Gewoon een lichte irritatie na een zure wedstrijd :p
 
Ik geef je een duimpje maar ik vind het niet meteen kutten. Hij zegt niks anders dan wij. Alleen omdat ie bekend Ajacied is hebben we er meer moeite mee. De gemiddelde PSVer zegt niks anders. Ik heb daar geen moeite mee.
Ik heb geen moeite met kritiek. Ook niet met kutten overigens. En zelfs niet mét Ajax of Ajacieden. Maar de timing in combinatie mét het pedante toontje geven hem niet het voordeel van de twijfel.
 
Je hebt gelijk, timing niet handig. Had ik ook op Ajax forum kunnen doen wanneer ze verloren.
Nogmaals en meen t oprecht wil niet zout in de wonden strooien. Maar las laatste weken vaak dat ajax zoveel mazzel had qua poule en blessures tegenstanders. Wat ook echt wel waar is maar De poule van Psv was alles bij elkaar nog wel iets makkelijker denk ik.
Ajax heeft het goed gedaan en PSV heeft het niet goed gedaan.
Dat zijn de harde feiten.
 
Hoezo mogen alleen PSVers een mening hebben over deze wanprestatie van de club, trainer en zijn spelers? Iedereen die hier over voetbal praat, mag ook PSV terecht een virtuele mep verkopen en Ajax een grote pluim geven. Ook Tegengas of Brainz of andere Ajacieden mogen hier gewoon zeggen dat dit beschamend is. Ze hoeven niet ons alleen maar succes te wensen maar voor de rest hun mond houden als we hebben verloren. Liever een faire discussies dan de struisvogel politiek op een forum!
Netjes Ipf. Getuigt van klasse.
Inderdaad. Je moet ook kunnen incasseren bij verlies en/of een wanprestatie.
Het is over en weer. Wij zitten momenteel in de hoek waar de klappen vallen. De rug rechten en weer opstaan of opkrabbelen.
Hoop dat Psv ook punten gaat pakken vanaf nu Europees. Liever een spannende competitie waar we meer Gotzes kunnen overtuigennasr de eredivisie te komen. Toch best gaaf dat soort grote namen in de mickey mouse competitie. 😏
 
De recordjacht van Ajax is geslaagd: door een 4-2 overwinning op Sporting Portugal is de perfecte score in de Champions League-groepsfase binnen. De ochtendkranten zijn vol lof over de Amsterdamse prestatie.





Ajax is de eerste Nederlandse en achtste Europese club die alle zes de groepswedstrijden weet te winnen.
Leuk, zet het op een tegeltje
 
Ik vond persoonlijk meer het 'Ajax gedeelte' erbij niet heel chill. Dan komt het over als 'kijk ons Ajax eens goed zijn en jullie zijn zo slecht'. Zeggen dat PSV een ruk pot heeft gespeeld dat mag en kan elke Ajaxcied/PSV'er zeggen.

Maar goed Tegengas gaf ook aan dat zijn intentie niet was om zout in de wonden te strooien. En ik vind ze een prima toevoeging. Dus vat mijn mening niet op als iets beledigend. Gewoon een lichte irritatie na een zure wedstrijd :p

Misschien maakt het mij allemaal te weinig uit. Wie weet. Ik trek het niet persoonlijk aan. Kan. Ik heb er niet zo'n moeite mee. Het klopt gewoon. Ik zie dat niet als een "Ajacied die het komt vertellen". Gewoon Tegengas die z'n mening geeft.

In de woorden van Hans Teeuwen: "en dat kan je leuk vinden en dat kun je niet leuk vinden. Dat maakt niet uit. Het is zo."
 
Niemand steeks hier zijn kop in het zand, toch? We zijn volgens mij best kritisch. Vlak na een nederlaag op het forum van de concurrent je gelijk gaan halen is gewoon pestgedrag, Als je niet aanvoelt dat de timing en de toon niet zo goed gaan vallen, dan heb je een dikke vette plaat voor je kop.
Die plaat voor de kop komt vaker voor in Ajax kringen.
Past ook wel bij wat ik in de rust op Veronica zag en hoorde. Lacherige sfeer bij Genee, Kieft en van der Gijp.
Wij moeten vaderlandslievend zijn als Ajax Europees speelt, maar andersom, ho maar.

Over de wedstrijd zelf zeg ik op zijn vroegst morgen iets hier.
Dan hoop ik nette en beschaafde termen te hebben gevonden om dit drama van vanavond te beschrijven.
 
Lacherige sfeer bij Genee, Kieft en van der Gijp.
Het is inmiddels zo voorspelbaar en slecht geworden dat het lachwekkend is. Je zet jezelf wéér voor lul in Europa. Daar kunnen we om janken of om lachen. Ik kies ook voor het laatste, want janken verpest mijn humeur en gaat niets veranderen op het veld.
Met lachen verandert er ook niks, maar daardoor kan ik het allemaal een heel stuk beter hebben.
 
Die plaat voor de kop komt vaker voor in Ajax kringen.
Past ook wel bij wat ik in de rust op Veronica zag en hoorde. Lacherige sfeer bij Genee, Kieft en van der Gijp.
Wij moeten vaderlandslievend zijn als Ajax Europees speelt, maar andersom, ho maar.

Over de wedstrijd zelf zeg ik op zijn vroegst morgen iets hier.
Dan hoop ik nette en beschaafde termen te hebben gevonden om dit drama van vanavond te beschrijven.
Sorry Antenor maar je moet niet zo huilen om anderen en hun houding tov PSV maar om PSV zelf die al sinds 3 jaar meer richting Feyenoord is geschoven dan richting Ajax… En dan huil ik met je mee ;)
 
Misschien maakt het mij allemaal te weinig uit. Wie weet. Ik trek het niet persoonlijk aan. Kan. Ik heb er niet zo'n moeite mee. Het klopt gewoon. Ik zie dat niet als een "Ajacied die het komt vertellen". Gewoon Tegengas die z'n mening geeft.

In de woorden van Hans Teeuwen: "en dat kan je leuk vinden en dat kun je niet leuk vinden. Dat maakt niet uit. Het is zo."
Zoals Kira al zei vond ook ik het ‘Kijk ons het eens goed doen’ - deel niet zo nodig. Dan wordt het een beetje koket ofzo. Laat dat lekker weg. PSV heeft gefaald. Zoals wel vaker de laatste jaren. Mag iedereen over vallen of iets over zeggen. Sterker nog, ik hoop dat het intern een keer gaat instorten, want ik vrees dat we nog niet klaar mét afglijden zijn zolang onze technische middelmaat de club leidt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan