Real Sociedad - PSV | Donderdag 9 december | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
R7mLocO.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Gakpo en Madueke toch weer fit. Vooral met Gakpo leveren we teveel kwaliteit in bij afwezigheid. Het zou mooi zijn als hij Donderdag kan spelen..
 
Moet kunnen. Net als vorig jaar zakt Sociedad ergens vanaf november/december in La Liga weg. Ze worden zwakker en zwakker.
 
Een echte do or die wedstrijd. De vorige tegen Benfica mislukte. Voordeel nu is wel dat de tegenstander nu moet komen, maar bij 1 doelpunt is dat voordeel weer weg. Dus hopelijk geven we dit keer geen knullige doelpunten weg.
 
De selectie van PSV: Teze, Obispo, Ramalho, Sangaré, Van Ginkel, Vinícius, Madueke, Gakpo, Müller, Gutiérrez, Drommel, Mauro JR, Boscagli, Bruma, Doan, Götze, Mwene, Max, Vertessen, Ledezma, Mvogo.

Ledezma dus ook mee!
Gotze en Max er ook weer bij.
Alleen Propper/Romero/Zahavi nog niet.
 
Ook nog even lobbyen voor Goal v/h Seizoen. Op dit moment nog maar 5 stemmers. Klik hier om je stem uit te brengen.
 
Fijn dat Max en Götze weer terug zijn bij de selectie. Verwacht Mario meteen in de basis, Max weer op de bank.
Wel fijn dat er dan een bredere bank ontstaat met Max, Teze, Van Ginkel, Vertessen, Madueke.
Heb er best wel vertrouwen in, ook gezien de dalende vorm van Real Sociedad.
 
Klopt, want, A. ik kan niet kijken door verplichtingen elders, B. op de socials is PSV het zelf al zo aan het opkloppen dat een afgang voor de had ligt.
Ik las op AD.nl wel dat PSV bij verlies wel aanvinkt dat er een doelstelling (namelijk overleven groepsfase EL) niet is behaald. Dus blijkbaar is er bij PSV nog wel enige ambitie.

Zelf vind ik dat je altijd voor het hoogste moet gaan, dus expres verliezen moet PSV niet doen. Maar de kans is groot (zeker met het geluk van PSV) dat PSV in de EL zomaar Barca of Dormund loot, die op dat moment hun vorm weer terug hebben. De clubcoëfficiënt extra oppoetsen in de ECL is misschien helemaal niet zo verkeerd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan