RC Lens - PSV | Dinsdag 24 oktober | Eindstand 1-1

De Jong een 6,5? Voor het lopende seizoen misschien maar niet voor vanavond. Maakte echt niks klasr. Een 4 is genoeg.

speelde niet slecht, maar kwam weinig aan de bak tegen die beer. Je had hier meer aan een ander soort spits gehad. Pepi of zelfs Vertessen in de punt had slimmer geweest.
 
We halen het nieuws weer eens :/

En wat is dat gezeik altijd met dat vingertje wijzen naar de politie over 'disproportioneel' geweld? Nee, gedraag je verdomme een keer en stop met de club zo te duperen. Laat je maar lekker bont en blauw geslagen worden door de politie.

24 gewonden bij rellen Champions League-wedstrijd Lens-PSV - https://nos.nl/l/2495294
 
We halen het nieuws weer eens :/

En wat is dat gezeik altijd met dat vingertje wijzen naar de politie over 'disproportioneel' geweld? Nee, gedraag je verdomme een keer en stop met de club zo te duperen. Laat je maar lekker bont en blauw geslagen worden door de politie.

24 gewonden bij rellen Champions League-wedstrijd Lens-PSV - https://nos.nl/l/2495294
Nou, ik ben het met je eens dat die 200 supporters die zich afscheidden van de rest inderdaad zich gewoon moeten gedragen, maar zou jij je zonder reden lekker bont en blauw laten slaan door de Franse politie? Uit eigen ervaring weet ik dat er bijzonder korte lontjes rondlopen bij die vrienden in het blauw (2006 Lyon). Ook kan ik me de verhalen nog herinneren van vrienden die een jaar of 5 later gezellig naar Lille gingen en te maken kregen met traangas en charges van de ME, terwijl het grote probleem destijds een kilometer verderop was met fans van een Belgische club (geloof dat het Standard Luik was) die lekker kwamen rellen, terwijl hun ploeg niet eens moest spelen. Maar goed, dat is mijn mening, blijft staan dat dat volk met hun stoere hoodie absoluut een stadionverbod mag krijgen.
 
Dat gedrag van de supporters is trouwens echt bedroevend. PSV moet hier korte metten mee maken. Dit past niet bij PSV. Een van de redenen dat ik PSV fan ben, is juist dat het bij PSV gemoedelijk is.
Ja deze malloten zorgen weer voor een boete voor de club en vrijwel zeker een of enkele uitwedstrijden zonder uitsupporters.
 
Ik zit de samenvatting nog even te kijken maar qua kansen verhouding is er weinig verschil tussen Lens en psv. Dit moet thuis te winnen zijn.
 
Ik zit de samenvatting nog even te kijken maar qua kansen verhouding is er weinig verschil tussen Lens en psv. Dit moet thuis te winnen zijn.
Zal ook wel te winnen zijn maar het spel hield veel te wensen over. Balans op het middenveld was vaak flink zoek en de verdediging is niveau ECL ipv CL.
 
De comercieel directeur - Frans Janssen - was laatst bij een podcast. Hij zei hierover dat hij zich grote zorgen maakte, omdat bedrijven en sponsoren niet geassocieerd willen worden met dit soort gedrag. Als er iets gebeurd, heeft hij die bedrijven weer aan de lijn dat het echt moet veranderen. Begrijpelijk ook.
En wat is het plan van de directie hier dan bij? Misschien moeten ze zelf in zo’n vaak gaan zitten? En sowieso hoodies verbieden en PSV kleding stimuleren.
 
En wat is het plan van de directie hier dan bij? Misschien moeten ze zelf in zo’n vaak gaan zitten? En sowieso hoodies verbieden en PSV kleding stimuleren.
Hij drukte vooral de mensen op het hart dat ze moeten beseffen wat het effect hiervan kan zijn. Dat je de club zelf heel veel schade toedoet. Ik kan me niet herinneren dat hij actieve preventie of een plan heeft genoemd.
 
Zal ook wel te winnen zijn maar het spel hield veel te wensen over. Balans op het middenveld was vaak flink zoek en de verdediging is niveau ECL ipv CL.
Dat geldt m.i. ook voor Lens, dus onderling zit er niet zoveel verschil tussen.
 
Achteraf gezien kan je (of in ieder geval ik) concluderen dat je misschien Vertessen eerder had moeten brengen als aanvallende impuls (datzelfde geldt wellicht voor Pepi).
Je kan van Vertessen zeggen wat je wil, maar hij laat wel altijd een drive zien en het is echt niet zo dat dat nooit werkt. Hij kan een man voorbij en heeft een goed schot.
 
Hij druk vooral de mensen op het hart dat ze moeten beseffen wat het effect hiervan kan zijn. Dat je de club zelf heel veel schade toedoet. Ik kan me niet herinneren dat hij een actieve preventie van een plan genoemd wordt.
Ookof dat uitschot zich hiervan iets aantrekt. Voetbal is voor deze idioten een uitlaatklep om het beest uit te hangen. In de groep en achter voelt een masker zich robuust. Krijgen ze zelf een verdiende pak slaag, janken ze als onschuldige lammetjes en zijn ze het "grote" slachtoffer van het politieoptreden.
 
Echt actief beelden opvragen bij de gemeente Lens en RC Lens natuurlijk. Fijn vijf jaar een stadionverbod, animo genoeg voor die seizoenskaarten, doeiii
Collectieve ban. Iedereen die een kaartje had stadionverbod. Jammer voor degenen die er niet aan mee deden, maar zo krijg je het er misschien wel uit.
 
Tja 1-1...jammer, want ik dacht dat we dit zouden winnen. Uiteindelijk moet je dan dan wel blij zijn met de punten, maar we hebben Europees gezien nog wel wat stappen te maken qua voetbal, inzet en volwassenheid.

Ik vond Lens overigens best aardig spelen en daar hadden we vorig jaar of het jaar daarvoor ook sowieso niet van gewonnen. Qua budget ongeveer net zo groot als PSV.
 
Collectieve ban. Iedereen die een kaartje had stadionverbod. Jammer voor degenen die er niet aan mee deden, maar zo krijg je het er misschien wel uit.
Serieus? Jij wilt een vriend van mij, die net gepensioneerd is en al bijna 30 jaar naar praktisch iedere wedstrijd, thuis en uit, gaat maar een stadionverbod in de maag splitsen omdat een stelletje eikels zich niet kan gedragen? Dat vind ik ronduit belachelijk. Op die manier ga je dus nooit het probleem oplossen, want die relschoppers gaan dan op een andere manier herrie schoppen. Daar hoef je, zoals je zelf kunt zien, echt geen kaartje voor te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan