PSV-VVV | Woensdag 20 december 2017 | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die kou viel mij wel mee, maar de eerste helft was veel te gezapig. Bal rondspelen, veel te traag, en vastlopen in de trechter van VVV, die rustig met acht man liepen te verdedigen. Bij VVV, een uitval, een goal.

Tweede helft was een stuk beter, er werd sneller gespeeld en ook wat dieper. VVV kwam er niet aan te pas. Ik vond het fijn dat Gudmundsson er in kwam, want ik heb een zwak voor die jongen. Hij speelt ook goed bij Jong PSV. Hij is technisch balvaardig, heeft overzicht, zet zijn medespelers er goed voor, zwerft graag over het veld en wisselt van positie met Lozano. Hij kan ook nog doelpunten maken. Cocu moet die jongen veel vaker gebruiken en zeker wanneer Bergwijn het laat afweten, dan meteen wisselen. Hij speelde een prima pot, al was het maar 25 minuten.

Thnx voor je verslag.

Tja. Met al die jonge jonges voorin, weet je ook niet wie je nou telkens laat spelen nu Locadia voor een langere periode eruit ligt. De Jong en Lozano zijn zekerheidjes maar voor die andere positie voorin. Heb je Bergwijn, Gudmundsson, en Mauro Junior. De eerste kan op mijn op de een of ander manier, nooit indruk maken. De tweede moet zwaar geduld hebben voor zijn kansen, gisteren mocht die dan 25 minuten meedoen en viel, als ik jouw moet geloven, behoorlijk in, en de derde moet nog erg wennen.

In het PSV - Vitesse topic, pleit ik voor een opstelling met Gudmundsson voorin en Lozano op links.
 
De goal van VVV komt trouwens wel weer voort uit een idioot slechte bal vanuit onze verdediging (Schwaab). Een bal goed raken is voor drie van de vier laatste linie-spelers een bijkans onmogelijke opgave.
 
Ik was weer eens in het stadion, mijn neefje mocht het veld op met de spelers.

​​​​​​gudmundsson vond ik erg goed invallen. blij dat de 1-1 vlak voor rust viel anders was er echt wat te halen voor VVV.
 
Thnx voor je verslag.

Tja. Met al die jonge jonges voorin, weet je ook niet wie je nou telkens laat spelen nu Locadia voor een langere periode eruit ligt. De Jong en Lozano zijn zekerheidjes maar voor die andere positie voorin. Heb je Bergwijn, Gudmundsson, en Mauro Junior. De eerste kan op mijn op de een of ander manier, nooit indruk maken. De tweede moet zwaar geduld hebben voor zijn kansen, gisteren mocht die dan 25 minuten meedoen en viel, als ik jouw moet geloven, behoorlijk in, en de derde moet nog erg wennen.

In het PSV - Vitesse topic, pleit ik voor een opstelling met Gudmundsson voorin en Lozano op links.

Mijn idee, die Gudmundsson is al veel verder dan Bergwijn. Jammer dat Cocu dat niet ziet. Over het optreden van Gudmundsson, lees de kranten er vandaag maar eens op na.
 
Voor de volgende ronde weet ik echt niet wat een leuke loting is.
We hebben PEC, AZ, Twente en waarschijnlijk Feyenoord die zeker uit een behoorlijke opgave zijn.
Dan heb je nog waarschijnlijk Roda JC de angstgegner.
Verder Cambuur die vorig jaar net niet de finale haalde.
En Willem II die vooral goed speelt als Ogbeche mee speelt.
Ik denk dus dat ze eigenlijk allemaal wel lastig zijn.
 
Voor de volgende ronde weet ik echt niet wat een leuke loting is.
We hebben PEC, AZ, Twente en waarschijnlijk Feyenoord die zeker uit een behoorlijke opgave zijn.
Dan heb je nog waarschijnlijk Roda JC de angstgegner.
Verder Cambuur die vorig jaar net niet de finale haalde.
En Willem II die vooral goed speelt als Ogbeche mee speelt.
Ik denk dus dat ze eigenlijk allemaal wel lastig zijn.

Feyenoord krijgt nog een lastige uitwedstrijd tegen Heracles. Het is maar de vraag of ze die winnend afsluiten.
Maakt het wat uit tegen wie je loot? Iedereen kan van iedereen winnen. Zo zie je maar dat Ajax het niet redt tegen FC Twente en AZ bijna verliest van Fortuna Sittard.
Een thuiswedstrijd zou al mooi zijn.
 
Feyenoord krijgt nog een lastige uitwedstrijd tegen Heracles. Het is maar de vraag of ze die winnend afsluiten.
Maakt het wat uit tegen wie je loot? Iedereen kan van iedereen winnen. Zo zie je maar dat Ajax het niet redt tegen FC Twente en AZ bijna verliest van Fortuna Sittard.
Een thuiswedstrijd zou al mooi zijn.

Feyenoord speelt nooit uit in de beker, daarom spelen ze vanavond thuis :D
 
Feyenoord krijgt nog een lastige uitwedstrijd tegen Heracles. Het is maar de vraag of ze die winnend afsluiten.
Maakt het wat uit tegen wie je loot? Iedereen kan van iedereen winnen. Zo zie je maar dat Ajax het niet redt tegen FC Twente en AZ bijna verliest van Fortuna Sittard.
Een thuiswedstrijd zou al mooi zijn.

Feyenoord speelt geen uitwedstrijd. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan