PSV-VVV | Woensdag 20 december 2017 | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Beker leeft toch ook totaal niet bij PSV? Altijd die leuke praatjes van Cocu dat die de beker wilt winnen of ver wilt komen. Maar iedere jaar is het het hetzelfde ledje. Zelfs thuis tegen VVV heb je de grootste moeite als ik social media moet geloven want de wedstrijd zelf, kan ik niet zien.

Straks zeker Luckassen erin voor Lozano om de 2-1 vast te houden? Lol.

Valt wel mee. VVV komt nauwelijks de middenlijn over. 1 schot op doel, 1 schot naast, dat was het.

Ik ben niet zo negatief over vandaag zoals ik van anderen lees.

Laatst bewerkt:
Ah 3-1 Lozano. Opvallend zeg dat die direct scoort nu die op links staat. Lekker op links laten staan want Bergwijn heeft 0,0 rendement op links.

Hoe zou het bij de water meter staan?
Hier legt Gudmondssen afop Perreiro voor een vrije schiet kans; mis.
Luckas inderdaad ingebracht

Valt wel mee. VVV komt nauwelijks de middenlijn over. 1 schot op doel, 1 schot naast, dat was het.

Ik ben niet zo negatief over vandaag zoals ik van anderen lees.

De eerste helft was weer ondermaats. Je kan beter zijn, maar 1 tegendoelpunt is dan al genoeg. De 2e helft is leuker, een 3-1 winst is je zaken op orde hebben

Cocu is rigide. Totaal vastgeroest in zijn denkwijze. Het maakt niet uit hoe het spel is, alles moet zoals bedacht.
​​​

Ik denk dat-ie wel een tikkie gehad heeft vorige week. Dat was tactisch zo slecht en dat is hem zo duidelijk gemaakt, dat-ie stante pede antiroest producten heeft gekocht.

Nou, weer waardevolle info voor Cocu vandaag. Zal voor de zekerheid nog even doorgeven dat Lozano echt beter is op links...
En van Peperstraten moet ophouden met zijn gezanik ‘hands of geen hands’. Jank nog een beetje zou ik zeggen Twan :nehneh:

Resultaat is goed, maar het spel was te matig. Optisch zo nu en dan in orde, maar het tempo echt veel te laag. Je kunt zeggen dat PSV de wedstrijd domineerde, maar een beetje tegenstander maakt dit PSV de pis niet lauw. Wel goed dat je op wandeltempo "gewoon" 4-1 wint, maar bevredigend was het zeker niet. Lozano en De Jong scoren, dat is in ieder geval ook goed nieuws. Toch belangrijk dat bij die jongens de motor een beetje blijft draaien.

Een kwart wedstrijd acceptabel gespeeld. Onze kinderhand is weer gevuld...

Heeft je watermeter al n twitter-account? :D

Maar inderdaad, het was het gros van de wedstrijd te traag, daarbij viel mij met name Brenet op die t gros van de ballen over de lijn schoot ipv naar een medespeler...
Lichtpuntjes van de avond, aantal leuke acties van Peirero en Lozano, en enkele momenten van Gudmonson, zoals de aanname van de verre pass.

Voor de rest was t best koud zo zonder verwarming in het stadion maar desalniettemin was het een geslaagde avond.

Die kou viel mij wel mee, maar de eerste helft was veel te gezapig. Bal rondspelen, veel te traag, en vastlopen in de trechter van VVV, die rustig met acht man liepen te verdedigen. Bij VVV, een uitval, een goal.

Tweede helft was een stuk beter, er werd sneller gespeeld en ook wat dieper. VVV kwam er niet aan te pas. Ik vond het fijn dat Gudmundsson er in kwam, want ik heb een zwak voor die jongen. Hij speelt ook goed bij Jong PSV. Hij is technisch balvaardig, heeft overzicht, zet zijn medespelers er goed voor, zwerft graag over het veld en wisselt van positie met Lozano. Hij kan ook nog doelpunten maken. Cocu moet die jongen veel vaker gebruiken en zeker wanneer Bergwijn het laat afweten, dan meteen wisselen. Hij speelde een prima pot, al was het maar 25 minuten.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan