PSV-VVV | Woensdag 20 december 2017 | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Belangrijk toernooi, om het verlies van Europa een klein beetje goed te maken, moet je wel de beker winnen. En dat betekent ook winnen van VVV. Sowieso VVV thuis moet niet moeilijk zijn, maar PSV moet het wel serieus nemen.
 
Belangrijk toernooi, om het verlies van Europa een klein beetje goed te maken, moet je wel de beker winnen. En dat betekent ook winnen van VVV. Sowieso VVV thuis moet niet moeilijk zijn, maar PSV moet het wel serieus nemen.

Enige manier om het verlies van Europa goed te maken is de dubbel pakken!

VVV thuis moet kunnen, de toeschouwers zitten al in de kou, laten we hopen dat het spel hartverwarmend is. Uit gekte ga ik gewoon voor een ruim 6-1 overwinning.
 
Moeten we winnen natuurlijk. Als team hebben we de betere spelers, maar de vechtlust zit nu eenmaal niet in dit PSV. Op kwaliteit moet dit gewoon kunnen. Er lopen bij VVV toch twee spelers rond die bij PSV in opleiding waren. Clint Leemans doet het daar er goed en ook van der Bruggen begint zich aardig te tonen. Ik kijk er wel naar uit, hoe die twee zich manifesteren.
 
Ben benieuwd wie er gaan spelen. Hopelijk weer speeltijd voor Mauro en misschien Gudmundsson. Lammers viel me een beetje tegen het weekend, maar misschien niet na 1 kans weer een eeuwigheid laten wachten.
 
Ben benieuwd wie er gaan spelen. Hopelijk weer speeltijd voor Mauro en misschien Gudmundsson. Lammers viel me een beetje tegen het weekend, maar misschien niet na 1 kans weer een eeuwigheid laten wachten.

Zolang ze het maar niet opvatten als een speelkwartiertje. :D
 
Ik vind de opgegeven reden persoonlijk wat vergezocht. Jij?

Tja, het is allemaal wat onhandig. Wat mij betreft moet je dit soort voorvallen niet willen of vanaf moment 1 open kaart spelen. Overigens is Uilenberg wel vaker van vrindjespolitiek beticht, maar daar kan Makkelie weinig aan doen. Al met al ben ik er niet rouwig om dat ie niet fluit, snap niet dat dit bij de elite van het fluitkorps zit

Wat ik vervelender vind is dat de sfeer in het scheidsrechterkorp wel heel erg slecht schijnt te zijn
 
Ah de beker. Interesseert me geen bips, maar om de Bekerjihadisten niet teleur te stellen doe ik net alsof...2-0
 
Nee joh...simpel weg een 7-1 overwinning voor PSV....of ben ik nu extreem positief en te enthousiast over de deskundigheid van onze coach...??

Dat laatste, maar dat komt vast omdat hij gezegd heeft dat we in de sterkste opstelling gaan spelen, ben wel benieuwd wat hij de sterkste opstelling vindt.
 
Dat laatste, maar dat komt vast omdat hij gezegd heeft dat we in de sterkste opstelling gaan spelen, ben wel benieuwd wat hij de sterkste opstelling vindt.

Wat Cocu vergeet in al z'n naïviteit is dat het niet alleen gaat om de sterkste opstelling, maar vooral om de beste strategie en tactiek....en daar is toch de coach verantwoordelijk voor...
 
VVV in hun sterkste opstelling, PSV met hier en daar een paar wijzigingen. Tja, op papier moet VVV geen probleem zijn. Maar PSV staat bekend als niet echt een cupfighter.

Ben benieuwd nmet welke opstelling Cocu komt. Wordt eens tijd dat we weer eens een keer de finale halen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan