PSV-VVV | Woensdag 20 december 2017 | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat is wel mooi aan Cocu. Die beheerst zich tenminste.
Wat een rare man die coach van VVV dat je je minder kan beheersen dan je spelers.
 
Tssss, neerschoffelen. Valt ook wel mee.
Hij is gewoon snel en de verdediger is een pak trager. Dat moet hij leren gebruiken. Nu zoekt hij het fysieke duels steeds op.

Daar moet hij juist uitblijven. (Sneller afspelen bv) Als je dat toch bewust doet, weet je dat hij de intentie heeft er ook bij te gaan liggen. Of om helaas geraakt te worden.

Heb jij gezien dat hij de laatste tijd steeds loopt te zeiken tegen de scheids?

Ja, heb ik gezien. En na de wedstrijd tegen Ajax snap ik dat ook wel. Niet handig misschien maar die Blom en ook Nijhuis hebben echt geen benul van de schoppartijen af en toe maar lopen dan wel tegen Lozano te zeiken. Zou ik me als speler ook kapot aan ergeren. Maar je hebt gelijk dat hij die energie beter in zijn spel kan steken dan in het zeiken tegen de scheids. Die zijn hier in Nederland sowieso te slecht en te zelfingenomen dat ze zich daar iets van aantrekken haha.
 
Ja, heb ik gezien. En na de wedstrijd tegen Ajax snap ik dat ook wel. Niet handig misschien maar die Blom en ook Nijhuis hebben echt geen benul van de schoppartijen af en toe maar lopen dan wel tegen Lozano te zeiken. Zou ik me als speler ook kapot aan ergeren. Maar je hebt gelijk dat hij die energie beter in zijn spel kan steken dan in het zeiken tegen de scheids. Die zijn hier in Nederland sowieso te slecht en te zelfingenomen dat ze zich daar iets van aantrekken haha.

Dit inderdaad, of ze geven notabene hem geel.

 
Breien, breien en nog eens breien. Wat een zaadpot. Ik ga wat leukers doen. Kijken naar het veranderen van de nummers op de watermeter in de kruipruimte of zo.
 
Breien, breien en nog eens breien. Wat een zaadpot. Ik ga wat leukers doen. Kijken naar het veranderen van de nummers op de watermeter in de kruipruimte of zo.

Het tempo van de meter is ook ongetwijfeld sneller dan dat gebrei op het veld. Geen lijn te ontdekken in het spel ook. Ook daar wint de watermeter het denk ik :D
 
Ja, heb ik gezien. En na de wedstrijd tegen Ajax snap ik dat ook wel. Niet handig misschien maar die Blom en ook Nijhuis hebben echt geen benul van de schoppartijen af en toe maar lopen dan wel tegen Lozano te zeiken. Zou ik me als speler ook kapot aan ergeren. Maar je hebt gelijk dat hij die energie beter in zijn spel kan steken dan in het zeiken tegen de scheids. Die zijn hier in Nederland sowieso te slecht en te zelfingenomen dat ze zich daar iets van aantrekken haha.

Precies.

Pereiro valt dan wel weer leuk in.
 
Beker leeft toch ook totaal niet bij PSV? Altijd die leuke praatjes van Cocu dat die de beker wilt winnen of ver wilt komen. Maar iedere jaar is het het hetzelfde ledje. Zelfs thuis tegen VVV heb je de grootste moeite als ik social media moet geloven want de wedstrijd zelf, kan ik niet zien.

Straks zeker Luckassen erin voor Lozano om de 2-1 vast te houden? Lol.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan