Sailors
Basisspeler
Hij stelt gewoon Baumkwartel opIk las het net ja. kunnen wel spreken van n giffust ipv gifbeker met alles wat tegenzit.
Hij stelt gewoon Baumkwartel opIk las het net ja. kunnen wel spreken van n giffust ipv gifbeker met alles wat tegenzit.
dan 6-5 winnen ofzo.. Maar wordt hier niet blij van.Hij stelt gewoon Baumkwartel op
Van PSV word ik dit seizoen sowieso niet blij, maar dat wist je aldan 6-5 winnen ofzo.. Maar wordt hier niet blij van.
Nu je het zo zegt, die ondertoon zat wel eens in je posts jaVan PSV word ik dit seizoen sowieso niet blij, maar dat wist je alen als ik naar het programma kijk word ik helemaal niet blij, er gaat een hoop ellende op ons afkomen.
Dan nog liever een middenvelder op die plekHij stelt gewoon Baumkwartel op
Gewoon Sangare in de verdediging en van Ginkel 90 minuten laten spelen en niet zeiken. Dat slappe gedoe van die gozer dat ie maar een kwartier kan spelen ofzo. Zet hem dan niet op de bank maar stuur hem terug naar Chelsea. Mo altijd ziek. Wat een softe miljonairs hebben we rondlopen.Geen Gakpo, Madueke. Boscagli, Gotze, Ihattaren twijfelachtig. Viergever misschien terug. Kansloze wedstrijd?
Waarom geen Gotze? Weer gebleseerd?Geen Gakpo, Madueke. Boscagli, Gotze, Ihattaren twijfelachtig. Viergever misschien terug. Kansloze wedstrijd?
Veel andere opties hebben we ook niet eigenlijk. Wellicht Rosario als CV. Maar ik dacht dat dit ook niet per se een succes was in het verleden.Hij stelt gewoon Baumkwartel op
Waarom geen Gotze? Weer gebleseerd?
Ik zie het. Las er overheen door al het Gakpo nieuwsZei Rik Elfrink via Twitter: Gotze, Boscagli onzeker.
Gewoon Sangare in de verdediging en van Ginkel 90 minuten laten spelen en niet zeiken. Dat slappe gedoe van die gozer dat ie maar een kwartier kan spelen ofzo. Zet hem dan niet op de bank maar stuur hem terug naar Chelsea. Mo altijd ziek. Wat een softe miljonairs hebben we rondlopen.
Het kan haast niet anders of er zit ergens een PSV-hater vol overtuiging een PSV-voodoo-poppetje te bewerken; echt ongelooflijk wat er allemaal tegenzit dit seizoen. Er komt maar geen einde aan de malaise.Ik las het net ja. kunnen wel spreken van n giffust ipv gifbeker met alles wat tegenzit.
We hadden Hendrix nooit moeten laten gaanVeel andere opties hebben we ook niet eigenlijk. Wellicht Rosario als CV. Maar ik dacht dat dit ook niet per se een succes was in het verleden.
Ik heb de hoop met Schmidt nog niet opgegeven, misschien moeten we hem eerst een normaal jaar gunnen ipv hem na een ( nog niet eens afgelopen) zeer lastig seizoen met blessures, Corona en lege stadionsSchmidtje heeft alweer een excuus, spelers zijn nog steeds moe, wordt een karwei ze weer fit te krijgen voor zondag. Ik word zo moe van deze excuus trainer.
Want Corona, blessures en lege stadions hebben effect op t rendement uit bv corners?Ik heb de hoop met Schmidt nog niet opgegeven, misschien moeten we hem eerst een normaal jaar gunnen ipv hem na een ( nog niet eens afgelopen) zeer lastig seizoen met blessures, Corona en lege stadions