PSV - Vitesse | Zondag 21 februari | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Geen Gakpo, Madueke. Boscagli, Gotze, Ihattaren twijfelachtig. Viergever misschien terug. Kansloze wedstrijd?
 
Van PSV word ik dit seizoen sowieso niet blij, maar dat wist je al :ROFL: en als ik naar het programma kijk word ik helemaal niet blij, er gaat een hoop ellende op ons afkomen.
Nu je het zo zegt, die ondertoon zat wel eens in je posts ja :maniac:. T is allemaal ff kloten, hopen`op betere tijden
 
Geen Gakpo, Madueke. Boscagli, Gotze, Ihattaren twijfelachtig. Viergever misschien terug. Kansloze wedstrijd?
Gewoon Sangare in de verdediging en van Ginkel 90 minuten laten spelen en niet zeiken. Dat slappe gedoe van die gozer dat ie maar een kwartier kan spelen ofzo. Zet hem dan niet op de bank maar stuur hem terug naar Chelsea. Mo altijd ziek. Wat een softe miljonairs hebben we rondlopen.
 
Gewoon Sangare in de verdediging en van Ginkel 90 minuten laten spelen en niet zeiken. Dat slappe gedoe van die gozer dat ie maar een kwartier kan spelen ofzo. Zet hem dan niet op de bank maar stuur hem terug naar Chelsea. Mo altijd ziek. Wat een softe miljonairs hebben we rondlopen.

Je zou denken dat een keertje 90 minuten zo'n jongen niet meteen de vernieling in helpt. Als dat zo is, was het aantrekken de verkeerde keuze. Dan is z'n carrière voorbij. Weet natuurlijk het fijne niet van de gemaakte afspraken, misschien kost het ons heel weinig zolang hij niet mee voetbalt en is dat nog een reden, maar er zal toch wel een soort vergoeding tegenover staan. Met Götze hebben we een dergelijk risico ook genomen, met een voor een dergelijke voetballer op het eerste oog prima constructie, maar die heeft tenminste iets laten zien. Vaak zie je bij hem dat het er in zit en kan hij mensen met simpele balletjes (moeilijker dan het klinkt en daarom juist een vaardigheid) bedienen. En voor de volledigheid had ik ook van Götze meer verwacht, maar bij hem zie je bij het bij vlagen nog. Een natuurlijk inzicht naar voren te voetballen. Maar ja, als het hele elftal zwijnt wordt het gewoon lastig.
 
Tsja.. t zal ergens tussen de 0-3, 2-5, 3-1, 4-3, 2-2, 3-3 liggen zondag. Oftewel niet te voorspellen. Vitesse al langer in een dip, wij zijn de perfecte tegenstander om daar uit te komen.
 
Schmidtje heeft alweer een excuus, spelers zijn nog steeds moe, wordt een karwei ze weer fit te krijgen voor zondag. Ik word zo moe van deze excuus trainer.
Ik heb de hoop met Schmidt nog niet opgegeven, misschien moeten we hem eerst een normaal jaar gunnen ipv hem na een ( nog niet eens afgelopen) zeer lastig seizoen met blessures, Corona en lege stadions
 
Ik heb de hoop met Schmidt nog niet opgegeven, misschien moeten we hem eerst een normaal jaar gunnen ipv hem na een ( nog niet eens afgelopen) zeer lastig seizoen met blessures, Corona en lege stadions
Want Corona, blessures en lege stadions hebben effect op t rendement uit bv corners?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan